K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-01-2015, 13:06   #1
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
indstilling til reha. fleksjobber

Hej min sagsbehandler i fleksjob afd. vil sende mig til rehabiliteringsteams og jeg har sammen med min bostøtte udfyldt skemaet til det,

jeg var så til den alm. 3 mdr samtale med min sagsbehandler og hun var nu ikke sikker på om jeg kunne blive godkendt til et forløb da jeg er startet hos min psykiater igen da jeg skal have reguleret noget af min medicin, som jeg får til min opmærksomhedsforstyrrelse.

Men nu siger min sagsbehandler altså at jeg jo nok ikke er færdig behandlet alligevel når jeg er genhenvist af min egen læge til psykiateren for at få min medicin reguleret. Men så kan jeg jo aldrig blive færdig behandlet da jeg jo altid vil skulle have lavet om i min medicin

hvornår er man færdigbehandlet???
er det aldrig når man har psykiske sygdomme og skal have medicin reguleret ved ens psykiater eller hvornår kan man sige man er færdig behandlet.
Min sagsbehandler ville sende mig til reha. da hun har indset jeg ikke kan varetage et fleksjob.
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2015, 18:48   #2
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lillesine Se meddelelser
Men nu siger min sagsbehandler altså at jeg jo nok ikke er færdig behandlet alligevel når jeg er genhenvist af min egen læge til psykiateren for at få min medicin reguleret. Men så kan jeg jo aldrig blive færdig behandlet da jeg jo altid vil skulle have lavet om i min medicin

hvornår er man færdigbehandlet???
er det aldrig når man har psykiske sygdomme og skal have medicin reguleret ved ens psykiater eller hvornår kan man sige man er færdig behandlet.
Der er ingen tvivl om at man sagtens kan være færdigbehandlet og samtidig have brug for at få reguleret sin medicin, ellers var der jo INGEN med psykiske lidelser der kunne få pension.

Det anbefales faktisk at man ophører med medicinen med mellemrum, for at se om den stadig er nødvendig.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension