K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2014, 11:54   #1
Maisen82
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2014
Alder: 41
Indlæg: 5
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Maisen82 er ny på vejen
1. møde med rehabiliteringsteamet - nu forvirret og bange

Hej.

Jeg var til mit første møde i går på kommunen, hos rehabiliteringsteamet - men det virkede lidt unødvendigt jeg egentlig var til stede, da læge konsulenten havde besluttet sig på forhånd om hvad der skulle ske. Jeg er sygemeldt med dårlig skulder, og med fibromyalgi. Men lægefidussen, tror ikke på fibromyalgi, men at jeg har en psykisk lidelse, og at jeg derfor skal til først en helheds undersøgelse også til psykiater og psykolog, og når hun så havde fjernet min diganose ville jeg have det meget bedre. Var simpelthen i chok da jeg gik derfra. Kan de fjerne min diagnose? Hun talte om jeg havde et ustabilt liv, flyttede meget, og skiftede tit job, fordi jeg ikke havde haft 10års jubilæum nogen steder. Også menten hun at min fibromyalgi, var et traume, pga mit liv. Som hun så intet aner om, ud over det der stod i papirerne.
Hvad værre er, er at vi venter os, er totalt rædselsslagen for at hvis de får stemplet mig som noget psykisk, at det går ud over vores børn? Og oven i dette, kan jeg bare mærke jeg har plukveer meget mere end normalt fordi jeg allerede stresser over situationen, og tanker og er nervøs.

Hvad ville i gøre i mit sted?
Jeg er ny i manegen hos kommunen.
Maisen82 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2014, 12:35   #2
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Hvis du kommer til en psykiater og ikke fejler noget, så er det det psykiateren skriver.
Måske skal du se det som en afklaring af at der ikke er noget psykisk galt, frem for at de bare vil have dig stemplet.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2014, 13:09   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
næsten alle der kommer igennem systemet ryger på et tidspunkt til psykolog, for de fleste er det bare en samtale og så er det over.

At de ikke mener at fiber finder, vil jeg be om at få på skrift, så kan du anke det.

Jeg har også været til psykolog, selv om jeg har et brud i ryggen, så fik jeg papir på jeg er en utrolig stærk person.
Hvis der ikke er nogen voldsome problemer med dine børn, skal du ikke være bekymret, der skal meget til før man blander sig i folks børn og med mindre der har været nogen indbe retninger fra skole/dag inst. så skal du ikke tænke på det.

de fleste psykoleger siger at forælder har uanet recurser netop fordi de er forælder
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension