K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-08-2014, 22:03   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.741
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Gør det let, for os andre, at hjælpe dig!

Vi, jer, jeg og rigtig mange vil gerne hjælpe og uddele af vores erfaringer.

Vi ved præcis, hvor svær en situation du befinder dig i.

At andre muligvis har det 10fold værre end du har med dit problem eller spørgsmål, ændre ikke ved at du føler dig magtesløs i din situation.

Men det bedste, du kan gøre for dig selv, er at blive i din tråd, så vi andre ikke skal bruge tid på at finde dine gamle tråde og finde vigtige oplysninger, som nødvendigvis skal kendes, for at give dig det korrekte svar på dit eller dine spørgsmål.

Derfor lyt nu til vores råd og bliv på din oprindelige tråd, hvis nye spørgsmål er en del af din oprindelige historie.

Hvis ikke du følger dette råd, mister du muligheden for et hurtigt og korrekt svar, fordi vi andre selv har særdeles svære kår. Men beslutningen er din.

Bedste hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 12-08-2014, 12:30   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.741
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hvor mange journaler har din SB om din person?

Een journal/mappe, fordi så har din SB muligheden for at få overblik om din situation.

Der er muligvis fler ansøgninger om hjælp fra din side af.

Men SB har kun een journal/mappe, så denne kan råde dig i helhed.

Tænk, hvis din SB skulle have mange forskellige mapper over din situation. Som vi på k10 alt for ofte har.

Gør det let for os andre, at hjælpe dig.

Det kan du gøre ved ikke at starte mange forskellige tråde op, fordi så mister vi overblikket og bruger mange kræfter på at indsamle viden om præcis din situation. Mange af os har ikke kræfterne til det.

Derved går du glip af god rådgivning fordi du spreder dig over mange tråde.

Når du bliver rådet om at søge aktindsigt, som det første skridt i din sag, så meld tilbage, at nu har du modtaget den vigtige aktindsigt.

Bedste hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 12-08-2014, 13:21   #3
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Sommetider er det svært at stille nye spørgsmål i samme tråd, fordi man ikke kan ændre overskriften.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2014, 17:14   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.741
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg er ikke enig kære Mukke...

... der er ikke noget svært her på k10.

Nu er det ikke mig der skal bestemme hvad andre skal gøre eller ikke gøre.

Jeg oplyser bare, at der er en konsekvens, hvis ikke man følger mit personlige råd.

Efter min mening drejer k10 sig ikke om at skrive så mange tråde som muligt, men at få et råd der løser en svær situation.

Jeg personligt er begyndt at springe de spørgsmål over, hvor jeg kan se mange oplysninger findes i flere tråde. Fordi, hvis jeg skal nå så mange som muligt, skal jeg også vise hensyn til mig selv.

Men valget er den enkeltes.

Bedste hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 13-08-2014, 08:01   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
... der er ikke noget svært her på k10.

Nu er det ikke mig der skal bestemme hvad andre skal gøre eller ikke gøre.

Jeg oplyser bare, at der er en konsekvens, hvis ikke man følger mit personlige råd.

Efter min mening drejer k10 sig ikke om at skrive så mange tråde som muligt, men at få et råd der løser en svær situation.

Jeg personligt er begyndt at springe de spørgsmål over, hvor jeg kan se mange oplysninger findes i flere tråde. Fordi, hvis jeg skal nå så mange som muligt, skal jeg også vise hensyn til mig selv.

Men valget er den enkeltes.

Bedste hilsner

Peter
Jeg er fuldstændig enig med Peter.

Jeg er flere gange hoppet væk fra en tråd, udelukkende fordi oplysningerne ligger spredt i flere tråde, jeg har simpelthen ikke overskud til, at sidde og lede efter de oplysninger jeg har brug for, for at kunne give et råd.

Derimod, hvis først jeg får indtryk af, et en bruger er i en situation hvor jeg har noget at byde ind med, og denne bruger er klar i sine formuleringer, så læser jeg alt fra denne bruger, uanset overskriften.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2014, 22:19   #6
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Nu er det ikke mig der skal bestemme hvad andre skal gøre eller ikke gøre.

Jeg oplyser bare, at der er en konsekvens, hvis ikke man følger mit personlige råd.
!!!!?
Jeg mener bare, at man må starte en tråd om et andet emne, hvis spørgsmålet er om noget andet, - selvom det hører til ens sag.
Nogle gange har jeg været nødt til at starte en ny tråd fordi folk nok tænkte, "Det har vi lige svaret på", idet de ikke vidste, at mit spørgsmål gjaldt noget lidt andet, end overskriften antydede.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension