K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2014, 19:28   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det ligner røg - Ny e-damper

Faldt lige over denne som passe meget godt ind i termaet rundt omkring...

Alle steder forbyder de ecigs....fordi det ligner røg det der kommer ud af dem...

Så nu er der kommet et nyt produkt, legal vape 4000, som sørger for at man bestemt ikke kan forveksle damp med røg

Se selv

__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2014, 20:17   #2
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Yehaaaaaa.....

Skal vi gå sammen og lave en fælles order, så vi sparer portoen???



Kanon video!!!
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2014, 03:51   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Den får på bedste måde udstillet alle de idioter der konstant bliver ved med at sammenligne damp med røg...

Vidste i at os dampere....ja vi bliver talt med i antallet af rygere i DK....

Jamen jamen jamen....det giver da ingen mening....en ecigaret hverken bør, kan eller skal sammenlignes med en cigaret....

Det eneste de har tilfælles er nikotinen.....men sjovt nok så bliver folk der bruger de produkter der ikke virker som nikotinplaster, sprays osv ikke talt med...

Vidste i at skoler nu udsender breve til forældrene om at forældrene bør tage på de rygestopkurser der findes....og de kan få 1000 kr til hjælp til nikotinplaster osv...

Det er foreløbig københavns kommune der har bedt skolerne om at udsende disse breve...

Så nu skal kommuner, skoler osv til at reklamere for nikotinell og nicorette...

Alt selvfølgelig skatte betalt af os alle...

Der må dælme være dødvande på de rygestop kurser siden de nu beder alle om at reklamere for medicinalindustrien...

De tjener åbenbart ikke nok...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2014, 07:25   #4
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Genialt
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2014, 08:05   #5
Spin
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Indlæg: 69
Styrke: 16
Spin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Den får på bedste måde udstillet alle de idioter der konstant bliver ved med at sammenligne damp med røg...
Jeg melder mig frivilligt under fanen af idioter, og jeg mener at der er visse aspekter jeg ved sammenligningen finder er ensartede.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Vidste i at os dampere....ja vi bliver talt med i antallet af rygere i DK....

Jamen jamen jamen....det giver da ingen mening....en ecigaret hverken bør, kan eller skal sammenlignes med en cigaret....

Det eneste de har tilfælles er nikotinen.....men sjovt nok så bliver folk der bruger de produkter der ikke virker som nikotinplaster, sprays osv ikke talt med...
Jeg kan forestille mig at langt de fleste dampere er tidligere rygere, omvendt så læste jeg et sted at en undersøgelse havde vist at succesfuldt rygestop med ecigaretter var på nogenlunde samme niveau som ved brug af nikotinplastre, 7-8 procent så vidt jeg husker.

Jeg synes ikke at brugere af ecigaretter er rygere, men jeg synes at det er en god beslutning at der ikke må dampes hvor der ikke må ryges, fordi jeg er af den overbevisning at dampen indeholder skadelige stoffer som jeg helst gerne vil undgå at udsættes for hvis muligt. Selv om røg og damp ikke er det samme, så bærer de begge muligheden for at sprede giftige kemikalier/partikler over større afstande end f.eks. et plaster gør. For mig er det den forskel som er af betydning.
Og jeg vil helst værre fri for at indhalere nikotin og andre stoffer, bare fordi jeg f.eks. vil læse avisen på biblioteket og damp ikke "må" sammenlignes med røg. Og det er for mig ikke kun målrettet mod brugere af ecigaretter, jeg er også stor tilhænger af at f.eks. butikker ikke forpester deres ansatte og nære omgivelser med at sprede skadelige kemikalier som rammer alle forbipasserende som i tilfældet med Abercrombie & Fitch hvor de luftbårne partikler samlet kaldes parfume.

Og ja, meget i denne verden er giftigt og farligt, og hvordan vi håndterer dette er forskelligt. Jeg hører til typen som synes at man skal træffe sit eget valg og have en vis frihed til at gøre som man lyster i samfundet, men samtidig tage ansvar for at begrænse at man påvirker andre på en måde som de ikke ønsker og som er unødvendig. Jeg har da også mine laster, men det betyder ikke at jeg har ret til at "dele" det med alle andre.
Lidt ligesom med biler, ja de forurener hele tiden, men det begrænses alligevel ved f.eks. reglerne om tomgang osv.
Spin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2014, 11:13   #6
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg forstår ikke dine synspunkter Spin.....

E-cigaretten er omfattet af rygeloven, så jeg kan slet ikke se det skulle genere dig hvid du holder dig fra disse steder hvor der må ryges og dampes....

men at du kan accepterer at gå i naturen med alt den forurening der nu finder der er mig uforstående.....Tænk på alle de strålepåvirkninger du går i dagligt fra mobilmaster

og alt muligt trådløst som fare igennem luften, det påvirker din krop og uden du ved hvor farligt dette er. hvordan kan du leve i sådan noget??? og du har ingen valg,

og at du bruger argumentet, bare der er en begrænsning feks. på udstødnings gasser så gør det ikke så meget at biler forurener....ja jeg forstår dig ikke.
__________________

Sidst redigeret af mand; 08-04-2014 kl. 11:17.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2014, 11:50   #7
Spin
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Indlæg: 69
Styrke: 16
Spin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Jeg forstår ikke dine synspunkter Spin.....

E-cigaretten er omfattet af rygeloven, så jeg kan slet ikke se det skulle genere dig hvid du holder dig fra disse steder hvor der må ryges og dampes....

men at du kan accepterer at gå i naturen med alt den forurening der nu finder der er mig uforstående.....Tænk på alle de strålepåvirkninger du går i dagligt fra mobilmaster

og alt muligt trådløst som fare igennem luften, det påvirker din krop og uden du ved hvor farligt dette er. hvordan kan du leve i sådan noget??? og du har ingen valg,

og at du bruger argumentet, bare der er en begrænsning feks. på udstødnings gasser så gør det ikke så meget at biler forurener....ja jeg forstår dig ikke.

Jeg kan godt læse på dit svar at du ikke forstår mine synspunkter, jeg ved dog ikke lige hvordan jeg skal forklare dem tydeligere, men dine svar er ikke svar på mine synspunkter, de er svar på det du tydeligvis misforstår som værende mine synspunkter.
Spin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2014, 12:06   #8
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Du behøves ikke at forklare dem tydeligere, jeg forstår dine synspunkter og misforstår

ikke noget
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2014, 12:12   #9
Spin
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Indlæg: 69
Styrke: 16
Spin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Du behøves ikke at forklare dem tydeligere, jeg forstår dine synspunkter og misforstår

ikke noget
Jeg er sikker på at du gør dit bedste, og mere kan jeg ikke forlange.
Spin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2014, 13:22   #10
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Sitat: skrevet af Spin.

Jeg kan forestille mig ......

omvendt så læste jeg .....

Jeg synes ikke at brugere ....

men jeg synes at det er en god .....

fordi jeg er af den overbevisning ......

stoffer som jeg helst gerne vil undgå ....

For mig er det den forskel ......

jeg vil helst værre fri ......

bare fordi jeg f.eks.....

Og det er for mig ikke ....

jeg er også stor tilhænger ....

Jeg hører til typen.....

Jeg har da også mine laster ....

Så fandt jeg den røde tråd i dit indlæg
__________________

Sidst redigeret af mand; 08-04-2014 kl. 13:29.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension