K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-09-2013, 12:06   #1
lonsmann
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-07 2011
Indlæg: 35
Styrke: 13
lonsmann er ny på vejen
Status i sag vedr. afklaring til Rehabiliteringsteam

Hej

Jeg er desværre kommet til at komme med input vedrørende en anden brugers indlæg - hvor jeg helt klart skulle have oprettet min egen tråd

Derfor kort hér. Jeg har ikke selv ansøgt om FTP min SBH opstartede NOV 2012 indstillingsskr. vedr. udredning om jeg kunne komme i [U]betragtning[U] til at min sag kunne indgå i sag om oprettelse af sag om FPT.

Specialerklæring fra psykiater er sendt 11 JAN 2013 . Herefter rykket for status APR 2013 hvor min SBH fortalte mig at der ved møde er besluttet at jeg skal afklares til enten fleks/FTP. min sag - SBH arbejder FORTSAT med mine papirer til fremlæggelse i Rehab.team.
SBH indhente Specialerklæring (form Aet eller andet) som så er blevet tilsendt SBH 9 AUG 2013 - Jeg har så 13 SEP spurgt om hvor jeg så står nu - hun arbejder STADIG på mine papirer, men vil nu indhente udtalelse fra Voksenspecialenheden - dette har min støtte/kontaktperson intet hørt om (hendes input til svar på forespørgsel fra SBH). Hun vil nu skrive til SBH og spørge om hvorfor hun intet har hørt og hvorfor Voksenspecialenheden ikke allerede i APR blev forespurgt om status i mit forløb hos dem.

Distriktpsykiatrien har aftalt med SBH at de skal kontaktes hver gang der kommer henvendelse til mig - ment som støtte til mig - de vil gøre deres til at putte pres på SBH med henblik på at få min sag færdiggjort til møde i REHAB.

Jeg vil nu søge om aktindsigt - den sidste gang jeg ansøgte om dette var AUG 2012 og fik sendt mine akter - hvordan skal jeg nu bede om at få efterfølgende input i min sag - skal jeg bruge det samme skema som sidste år eller er der et andet skema jeg skal bruge??
lonsmann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2013, 16:12   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lonsmann Se meddelelser
Jeg vil nu søge om aktindsigt - den sidste gang jeg ansøgte om dette var AUG 2012 og fik sendt mine akter - hvordan skal jeg nu bede om at få efterfølgende input i min sag - skal jeg bruge det samme skema som sidste år eller er der et andet skema jeg skal bruge??
Du kan sagtens bruge det samme skema, og så tilføje, at du ønsker aktindsigt i de akter, der er kommet i din sag siden august 2012.

F.eks.
"Jeg ønsker aktindsigt i de akter, som er kommet i min sag siden min seneste aktindsigt, i august 2012."
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2013, 16:47   #3
lonsmann
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-07 2011
Indlæg: 35
Styrke: 13
lonsmann er ny på vejen
Tak Vovse - det var lige det jeg har brug for.
lonsmann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2013, 21:13   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lonsmann Se meddelelser
Tak Vovse - det var lige det jeg har brug for.
Velbekomme. Rart at kunne hjælpe.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-10-2013, 11:51   #5
lonsmann
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-07 2011
Indlæg: 35
Styrke: 13
lonsmann er ny på vejen
Opdateret status i min sag til rehabiliteringsteam

Hej

Jeg søgte om opdateret aktindsigt i min sag (den sidste aktindsigt fik jeg i AUG sidste år - det gjorde jeg sidste fredag og fik kvittering ved skranken(selvfølgelig - vi lærer jo hurtigt her på K10).

Få dage FØR dette blev Distrikpsykiatrien (Pia) kontaktet af SBH, der meddelte at det var ved at være tid til at få færdiggjort mine papirer, idet min sag snart skal i rehab.team. I den forbindelse foreslog hun at vi (SBH - Pia og ego) skulle lave et møde og færdiggøre papirerne sammen.

Jeg blev så i tirsdag kaldt til samtale hos Pia (distriktpsyk.) Hun fortalte mig at min SBH nu ville sende skemaet til mig og så kunne jeg jo læse det igennem sammen med hende inden jeg underskrev det og returnerede det til SBH (ergo intet fællesmøde!) - jeg fortalte Pia at jeg ønskede at fastholde vores aftale om at lave det sammen - desuden foreskriver loven jo - at jeg SKAL lave det skema SAMMEN MED SBH - og at det hele ikke bare må foregå pr. mail. Pia vil nu kontakte SBH og fastholde aftalen og fælles møde .

Pia fortalte mig endvidere at der er kommet en ny lov der gør at man som aktiveringsparat har ret til at få økonomisk hjælp til en del af medicinomkostningerne. Ved du noget om det WEB-master?

Jeg har endnu ikke fået aktindsigt (ved godt der er et råderum på 10 dage) men jeg tænker måske lidt - gad vide om det pludselig skulle gå hu - hej fordi min SBH ønsker at få det skema lavet inden jeg får aktindsigt - nå vi får at se - Jeg skriver i hvert fald ikke under på noget nu før jeg kan gå ind for det der står.
lonsmann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-10-2013, 13:38   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lonsmann Se meddelelser
Pia fortalte mig endvidere at der er kommet en ny lov der gør at man som aktiveringsparat har ret til at få økonomisk hjælp til en del af medicinomkostningerne. Ved du noget om det WEB-master?
Jeg har ikke hørt noget om en sådan lov...men derfor kan den jo godt være der..

Måske du kunne bede hende fortælle dig hvad det er for en lov...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2013, 11:25   #7
lonsmann
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-07 2011
Indlæg: 35
Styrke: 13
lonsmann er ny på vejen
Question Ventetider efter udfyldt skema til rehabiliteringsteamsmøde

Hej!

Jeg skal sammen med en repr. fra Distrikspsykiatrien (bisidder) til møde i jobcenter vedr. udfyldelse af rehabiliteringsskema - jeg har efter aktindsigt modtaget kopi af min SBH skøn på min sag - hun skriver at hun anbefaler FTP - mit spørgsmål går på - har i erfaringer vedr. hvor lang tid der går til at man kommer til møde i rehabiliteringsteamet??
lonsmann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2013, 13:07   #8
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Ventetiden er vist meget forskellig fra jobcenter til jobcenter, nogle kommer til i løbet af få uger andre vanter lææænge.

Mine papirer begyndt sagsbehandler at udfylde i januar, hun blev færdig i august, Egen læge sidst i september og nu trækker jobcenteret det ud ved at vil have en udtalelse fra regionens sundhedskoordinator... så har stadig ingen møde dato - måske jeg kommer til engang næste år?
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2013, 16:23   #9
lonsmann
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-07 2011
Indlæg: 35
Styrke: 13
lonsmann er ny på vejen
Hej Gisne!
Dybt suk!
lonsmann er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rehabiliteringsteam simsons Alt det andet 8 06-05-2013 14:32
Lægekonsulent skal vurdere status vedr ansøgning om § 100 Indiansummer Lægekonsulenternes Rolle 5 12-11-2012 15:12
Vedr. afklaring til fleks (antal uger) cl8 Spørgsmål ang fleksjob 2 15-02-2011 13:02
Vedr. Ens egen læges rolle og vurdering i pensionssag, samt status fra psykiater. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 17-11-2009 09:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension