K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-04-2006, 11:43   #1
mallo5
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2006
Indlæg: 13
Styrke: 19
mallo5 er ny på vejen
førtidspension

pia og andre vil i ikke være søde og læse mit nederste indlæg og så svare på det på forhånd tak til jer alle


jeg har ptsd med en dep og angst oven i og har haft det siden 2001
og har gået ved 2 psykoloer og de har op givet og mener ikke det bliver beder min ejen læge har lige skrevet til komunen at det er variet og der ikke kan gøres mere for mig og at sende mig ud i flere arbejdesprøvninger gør mere skade end godt er og der kan ikke tages flere medcinske tiltag var ved en psykiater i 2003 det er hende der har stillet dirnosen nu skal jeg så ind til hende igen for det der ligger ved komunen er for gammelt til at de kan bruge det til at rejse i førtidspensionsag og det skal jeg så den 19 maj men sidder lidt og tænker på hvad hun kan bedømme ud af en samtale på en halv time for jeg skal kun der ind 1 gang siger komunen er der nogen af jer der ude der har været ude for noget ligene eller har hørt noget om det på for hånd tak
mallo5 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2006, 13:54   #2
mulle
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2006
Indlæg: 51
Styrke: 19
mulle er ny på vejen
RE: førtidspension

hejsa .
det er det samme som jeg bøvler med , mit har også taget 6 år nu , er stadig igang og ved efter 7 arbejdsprøvninger nu , stadig ikke om det bliver flexjob eller pension .
ønsker dig bare held og lykke

det kunne da tyde på det er en erhvervsafklaring hende psykriateren skal lave
mulle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2006, 15:38   #3
bantam
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2005
Indlæg: 92
Styrke: 0
bantam er ny på vejen
RE: førtidspension

Hej mallo5

Velkommen til K10

Synd for dig at der ikke kan komme en afklaring, så der kan rejses en pensionssag, men det er vel forhåbentlig det der måske sker nu når du har været til samtalen hos psykiateren.

Grunden til der kun er sat en halv time af kan måske være at hun jo har en masse oplysninger fra 2003, og så bare lige skal følge op på det.

Håber det bedste for dig, det er jo også belastende for din sygdom den uvished du går i.

med venlig hilsen

bantam
bantam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2006, 08:25   #4
mallo5
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2006
Indlæg: 13
Styrke: 19
mallo5 er ny på vejen
RE: førtidspension

tak ja jeg håber at det her er det sidste jeg skal knus mallo
mallo5 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2006, 15:15   #5
mallo5
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2006
Indlæg: 13
Styrke: 19
mallo5 er ny på vejen
RE: førtidspension

er der ikke nogen af alle i andre der ude som har et bud på det her forhånd tak
mallo5 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2006, 17:28   #6
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: førtidspension

jeg tror du skal fortælle hende om dig selv og hvad der er i vejen og om hun mener det vil være hensigtsmæssigt for dig at få ftp. lidt som en lægekonsulent. Håber det går godt for dig
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2006, 15:06   #7
mallo5
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2006
Indlæg: 13
Styrke: 19
mallo5 er ny på vejen
RE: førtidspension

pia jeg kunne godt tænke mig og høre hvad du tro om det er ved og være nok til min pension og jeg vil også gerne høre fra andre
nu er jeg færdig ved psykiateren og hun har skreve til komunen at jeg ikke har haft stabil bedring i angstlidelsenog ptsd under psykolobehandlingen eller af medecinen den psykiske tilstand skønnes nu stationær og varig. ved mindste yder krav forværres tilstanden. arbejdsprøve,selv under skånebetingelser, skønnes at kunne forværre den psykiske tilstand
erhvervsevenen skønnesvarigt nedsat i ethvert erhverv.
yderligere revalidering eller psykiatisk behandling skønnes ikke at kunne beder erhvervsevenen.
så det er jo hvad psykoloerne og ejen læge også har skrevet bare på en anden måde så nu håber jeg at jeg kan få min pension hvad tro i andre der ude
håber i vil svare mig
mallo5 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2006, 16:10   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: førtidspension

Hej mallo5.

Der er ikke noget så svært som at spå om hvad en kommune nu vil gøre :|

For det første er to kommuner ikke ens, og hvad den ene kommune skønner er godt nok til en ftp kan den anden kommune skønne er alt for lidt.

Som jeg læser dine indlæg så er det sidste vudering fra kommunens egen psykitater, og lige så snart det er det så ser tingene helt anderledes ud.
Er din kommune igang med at søge en ftp til dig? eller har de sagt til dig at du lige skal have overstået de her test først ?


Umiddelbart ville jeg da selv være optimistisk hvis jeg havde de udtalser fra kommunens egen mand (ekspert)

Men det er altid svært at sige noget om sådanne ting på forhånd.

Men mon ikke de går igang med din ftp nu, det ville jeg mene ud fra det du skriver..
Husk at fortæl os hvordan det går ...


MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 05-06-2006, 16:58   #9
mallo5
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2006
Indlæg: 13
Styrke: 19
mallo5 er ny på vejen
RE: førtidspension

hej det er en psykiater komunen har sendt mig til og min sagsbehandler siger at hvis at psykiateren skrev noget af det samme som min ejen læge gjore ville hun rejse en pensions sag men jeg er bare så usikker jeg tro aldrig på noget før jeg har det på skreft tak
mallo5 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2006, 17:10   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: førtidspension

Nej kan jeg godt forstå at du ikke gør, sådan tror jeg at mange af os har det

Men alt tyder da på en ftp så, og jeg kan kun sige at de fleste sager hvor kommunen rejser sagen, ja der ender det ud med en ftp, så det ser ud til at lysne for dig
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension