K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-11-2012, 09:43   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.740
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
GUNVOR og andre dygtige hjælper.....

Kære alle nye!


Som ny her på k10 kunne du begynde med at lære af de "hard-core" skribenter som bruger meget tid på at hjælpe jer.

Prøv eksempelvis at trykke på navnet "gunvor".

Tryk på "statistik"

Tryk på "Find alle emner startet af gunvor"

Så finder du en viden som kan gøre dig klogere

http://www.k10.dk/search.php?searchid=1193218

Hvis du finder andre, du syntes giver nogle gode og konstruktive råd, prøver du dig frem med forskellige navne.

God fornøjelse.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 25-11-2012, 13:44   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Det var da en rigtig god idé.

Man kan også bruge sidens søgefunktion.
Hvis man øverst i højre side klikker på "søg" og vælger "avanceret søgning", så kan man under "nøgleord" f.eks. skrive "afgørelse" og under "Brugernavn" skrive "gunvor", så kommer alt hvad gunvor har skrevet, som indeholder ordet "afgørelse".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2012, 14:10   #3
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Tak for rosen, Peter.

Og ikke mindst til "fidusen", hvordan man kan søge med mit navn som eks. Men også på andre navne, som bidrager herinde. De fleste gange har jeg selv svært ved, at huske principafgørelse nr., hvorfor jeg i mine indlæg kan glemme at linke.

Vovse, rigtigt godt forslag til mere specifik søgning, da jeg jo desværre ikke tit kan fatte mig i korthed, og tidl. har gjort mig meget bemærket omkr. forumskategori: politik. Så netop ordet afgørelse, vil vel gøre, at man kommer til indlæg, hvor principafgørelser fra Ankestyrelsen og vel også Ombudsmanden, som jo også kommer med relevante afgørelser.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2012, 22:14   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Så netop ordet afgørelse, vil vel gøre, at man kommer til indlæg, hvor principafgørelser fra Ankestyrelsen og vel også Ombudsmanden, som jo også kommer med relevante afgørelser.
Præcis min tanke.

For mit eget vedkommende har jeg jo flere gange skrevet om hvordan man bør forholde sig i en arb.prøvning, f.eks. med at skrive dagbog, så hvis man vil læse om dette, så kan man søge på "dagbog" og "Vovse".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2015, 21:29   #5
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.740
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Boostet til glæde for nye brugere på k10

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 11-02-2015, 08:56   #6
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Kunne man forstille sig, at man lavede en hel kategori med principafgørelser efter tema? Forsøgte selv at lede herinde forleden, indrømmet søgte hverken på Gunvor eller principafgørelser. Så var jeg måske blevet klogere.
Blot en tanke og det kan være det bliver for stort.
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2015, 16:35   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Vi har faktisk en kategori der hedder Nyt fra Ankestyrelsen her http://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=58

Den er dog ikke delt ind efter tema....det bliver for omstændig da det vil kræve en masse underforums at gøre det sådan..

Et tip ang det at søge efter ting på K10...

Hvis man går på google og skriver følgende i søgefeltet

site:k10.dk "Principafgørelse"

Ja så vil den finde alt med "principafgørelse" på K10 og kun på K10....og den gør det så meget bedre end K10`s egen søgemaskine kan...

Man kan så ændre det søger efter "site:k10.dk" til det ord man vil søge på...

Vil man søge på retsinformation.dk ja så skal man skrive følgende:

site:retsinformation.dk "Principafgørelse"

Eller på selve ankestyrelsen side

site:ast.dk "førtidspension"

Det er en super god måde at søge på hvis man skal finde ting på bestemte sider...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
når medicinen hjælper ? 123456 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 17-11-2012 18:25
Det hjælper at klage Vej86 Politik og Samfund 0 08-04-2012 21:55
Personlig hjælper Tullepigen90 Alt det andet 7 02-08-2011 16:45
Når medicinen hjælper. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 35 08-10-2010 14:08
Jobcentre ikke dygtige nok buster Politik og Samfund 0 17-08-2010 09:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension