K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension fra før 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension fra før 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension fra før 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-10-2012, 15:35   #1
meriadol
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2011
Indlæg: 32
Styrke: 13
meriadol er ny på vejen
Angry BAN

nu er min sag om forhøjelse af pension fra mellemste til højeste overgået til BAN.
Er der nogle herinde der ved, hvor mange der får medhold, og hvor mange der ikke gør.
Sagt på en anden måde, har man en reel chance derinde, eller er de med til at bakke op om at kommunerne skal spare penge.
Min kommune bygger deres afslag på noget, som de reelt ikke ved, men bliver bygget på , at min tilstand måske kan bedres ud i fremtiden.
Jeg ved at det aldrig bliver bedre, da der foreligger en scanning af min ryg, der siger at den er helt slidt i stykker, og at der foreligger spinalstenose, der klemmer på nerverødderne ned til benene, så jeg kan gå 3-4 skridt.
meriadol er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2012, 16:35   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Om du har held i BAN skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke kender til din sag...men....

Her fra det nye år bliver det muligt for førtidspensionister på gammel ordning at frivillig overgå til ny ordning...altså den efter 2003....

Man skal nok lige tænke sig om inden man vælger dette da der er flere ting i det...

Man mister feks den garantiordning der findes for dem på gammel ordning....med hensyn til hvis man man vil arbejde ind imellem...

Du kan se skatteaftalen her http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/C06657...attereform.pdf

Det om førtidspensionister står på side 8

Så måske det er en mulighed for dig hvis det ikke går igennem i BAN...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension