K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-09-2007, 15:11   #1
vonsyld
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2007
Lokation: Horsens
Indlæg: 21
Styrke: 18
vonsyld er ny på vejen
Lightbulb Hvor lang tid inden man får svar

Hejsa
Er der nogle der kan fortælle mig hvor lang tid der er gået fra at de har været arbejdsprøvet til de har fået svar på om de blev bevilliget fleksydelse eller skulle arbejdsprøves om.

jeg har været i Arbejdsprøvning 26 /3 2007 til 1 juli 2007 13 uger ialt , og her fik jeg så lov til at holde ferie, da jobvejleder og sagbehandler jo skulle have ferie og der så ikke ville ske noget i min sag alligevel.

og jeg havde også aftalt med stedet hvor jeg blev arbejdsprøvet og min jobvejleder at jeg kunne blive i praktik på stedet i hele aug. for så var min sag nok afgjordt.

Jobvejleder havde da også regnet med at hun kunne nå at få vudering af min arbejdsprøvning færdig inden hun holdt ferie , men det nådede hun ikke så lovede hun den færdig til gemmensyn i uge 33 men atter nej men endelig i lørdag i uge 34 kom den en hel mdr efter at hun var til bage fra ferie .

og så i går havde jeg fået lavet et møde med min sagsbehandler , for jeg ville i grunden gerne vide hvordan det så ud med mine sygedagpenge , hvis jeg skal ud i en ny arbejdsprøvningog vente tid på afgørelse .

her får jeg af vide af min sagsbehandler at hun kan love mig 100% at jeg ikke ryger ud af sygedagpenge så længde at min sagkøre og om jeg skal prøves om op til flere gange.

og efter at jeg og min mand kom hjem ringede hun og fortalte at min sag skulle for 2 okt. 2007 .

Kan det da virkelig passe at der skal gå så lang tid inden man får svar.
og kan det da passe at man kan få sygedagpenge bare man er i gang med Arbejdsprøvning og sagen køre .

jeg vil godt høre andre om der vente tider , hvordan det er forløbet.

håber på gode svar .

mange hilsner Vonsyld
vonsyld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2007, 16:05   #2
andi1975
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2007
Alder: 48
Indlæg: 148
Styrke: 18
andi1975 er ny på vejen
2 - 3 måneder

Den 21. juni 2007 ændrer beskæftigelsesankenævnet Odense kommune afgørelse. Jeg kan starte med et afklaringsforløb på Reva-huset d. 24 sep. 2007. Det vil sige, at jeg kommer op og ventet i 3 måneder på at kunne forsætte mit afklaringsforløb fra job-linjen.

Det er meget normal, man skal vente i 2 - 3 måneder på en kommune
andi1975 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2007, 16:20   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Red face

hej det kan vare op til 4 måneder inden man hører noget efter en arbejdsprøvning...det tager et år nogle gange inden man får af vide om man kan få fleksjob... det vanvittigt at det skal vare så længe..

Få gange går det hurtig, meget få gange.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2007, 11:58   #4
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
Hej!

Håber der sker noget før oktober, det er dælme træls at vente...

Der er mulighed for at forlænge sygedagpengeperioden, mens en sag kører. Tror nok det hedder 2 x 13 uger. Jeg fik selv mine sygedagpenge forlænget fordi sagen ikke var afklaret, og det skete stort set automatisk, dvs. jeg skulle ikke selv foretage mig noget i den forbindelse. Så, den skulle være god nok, hvis du har fået at vide, at perioden bliver forlænget.

Held og lykke med det!

Mange hilsner Fiemie
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor lang tid går der? viggo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 18-05-2012 13:12
Hvor lang tid skal jeg vente på svar? mama63 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 05-04-2011 20:08
lang tid inden sagen afgøres i kommune lindgreen Din historie 16 29-11-2010 23:21
Hvor lang tid skal man vente på svar? Indiansummer Dit og Dat 1 06-01-2010 14:41
Hvor lang tid gik der fortvivletpige At søge førtidspension 1 16-03-2008 11:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension