K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-09-2007, 16:59   #1
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Spørgsmål om redegørelse i Odense Kommune

Nedenstående mail er sendt til Helle Nielsen, der sidder i social- og arbejdsmarkedsudvalget i Odense, og som jeg føler virker interesseret i min sag;

----------


Hej Helle.

Til orientering har jeg modtaget følgende mail;

Kære Lena Bæk Michelsen

Som tidligere skrevet i en mail af 20. august lovede jeg at vende tilbage til dig. Jeg har i denne uge fået en orientering af Social- og Arbejdsmarkedsforvaltningen.

Udvalget er blevet informeret om, at sagen for så vidt er afsluttet hvad angår den indholdsmæssige del af sagen, men at du kan søge igen, idet der nu foreligger nye oplysninger.

Endvidere vil jeg påpege, at vi som politikere ikke almindeligvis dykker ned i sagsbehandling og enkeltsager, men at vi har embedsværket til varetagelsen af disse opgaver. Hvis man som borger så ikke er tilfreds med de afgørelser forvaltningen træffer, kan man klage til de gældende klageinstanser. Hvis vi skulle tage stilling til klager fra borgere ville vi ikke få tid til at arbejde med den overordnede politik, som er det vi er valgt til at lave.

Jeg håber at min mail gav dig klarhed, og ellers er du velkommen til at vende tilbage til mig.

Med venlig hilsen

Mai Henriksen


Jeg forstår ikke helt at sagen skulle være afsluttet, er det hvad der blev sagt i redegørelsen?

Jeg afventer stadigvæk svar fra Niels Kjellstrøm, så det lyder underligt at sagen er afsluttet.

Jeg har allerede 12. juli fået genoptaget mine syge-dagpenge på baggrund af nye oplysninger, så ovenstående mail synes jeg ikke tyder på en korrekt redegørelse.

Jeg har af Eva Kjer Hansen fået oplyst at jeg skulle klage til Jan Boye, dette afviser han og siger jeg skal klage til Erik Simonsen.
Jeg har klaget til Erik Simonsen, som ikke finder anledning til at kritisere sagsbehandlingen.
Jeg har fået brev fra Sekretrariatschef Michael Hein Petersen, som blandt andet har forståelse for en indikation af sammenblanding af 2 sager.
Kan du oplyse mig hvem der er den gældende klageinstans i Odense Kommune?

Er det ikke overordnet politik at overholde lovgivningen på området, og sørge for en korrekt politisk holdning til syge mennesker?

Jeg håber du kan hjælpe mig med mine spørgsmål, da jeg i øjeblikket har svært ved at gennemskue hvem der er ansvarlig i Odense Kommune, og hvem der kan forventes at kunne håndtere en klage?

For god ordens skyld skal jeg gøre opmærksom på, at denne mail offentliggøres på www.k10.dk, idet flere brugere er interesseret i denne problemstilling i Odense Kommune.

På forhånd tak for hjælpen


Med venlig hilsen


Lena Michelsen




----- Original Message -----
From: "LO Odense" <[email protected]>
To: "Lena Bæk Michelsen"
Sent: Wednesday, August 29, 2007 12:08 PM
Subject: Re: svar til Lena Bæk Michelsen


> Hej Lena
>
> Jeg har bedt om en redegørelse i sagen og den har vi fået på vores
> udvalgsmøde i Socialudvalget - jeg er vidne om at I skal mødes her sidst i
> august i denne forbindelse.
> Så jeg veneter at høre hvorledes det gik.
>
> Med venlig hilsen
>
>
> Helle Nielsen

Sidst redigeret af Admin Jupiter; 02-09-2007 kl. 17:29. Årsag: Fjerner private oplysninger om bruger.
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2007, 11:11   #2
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Svar fra Mai Henriksen

Kære Lena

Jeg kan ikke referere, hvad der er blevet sagt på vores interne møder, men blot fortælle, at jeg har set omtalte brev fra Michael Hein Petersen som konkluderer, at sagen er afsluttet, og det er det jeg henholder mig til.

Som skrevet i min tidligere mail går vi som byrådsmedlemmer ikke ned i enkeltsager, da kommunalpolitik ikke er et fuldtidsarbejde. Jeg vil derfor bede dig rette henvendelse til rådmand Erik Simonsen, som er ansvarlig på området, og som kan anvise dig fremtidige handlingsmuligheder i denne sag.

Mvh Mai Henriksen


--------------------------------------------------------------------------------

----- Original Message -----
From: Lena
Sent: 09/03/2007 07:11 AM
To: Mai Henriksen
Subject: Re: Fw: Vedr.: Vedr. tidligere henvendelse omkring min sagsbehandling.




Hej Mai Henriksen

Jeg forstår ikke helt at sagen skulle være afsluttet, er det hvad der blev sagt i redegørelsen?

Jeg afventer stadigvæk svar fra Niels Kjellstrøm, så det lyder underligt at sagen er afsluttet.

Jeg har allerede 12. juli fået genoptaget mine syge-dagpenge på baggrund af nye oplysninger, så din mail synes jeg ikke tyder på en korrekt redegørelse.

Jeg har af Eva Kjer Hansen fået oplyst at jeg skulle klage til Jan Boye, dette afviser han og siger jeg skal klage til Erik Simonsen.
Jeg har klaget til Erik Simonsen, som ikke finder anledning til at kritisere sagsbehandlingen.
Jeg har fået brev fra Sekretrariatschef Michael Hein Petersen, som har forståelse for en indikation af sammenblanding af 2 sager.
Kan du oplyse mig hvem der er den gældende klageinstans i Odense Kommune?

Er det ikke overordnet politik at overholde lovgivningen på området, og sørge for en korrekt politisk holdning til syge mennesker?

Jeg håber du kan hjælpe mig med mine spørgsmål, da jeg i øjeblikket har svært ved at gennemskue hvem der er ansvarlig i Odense Kommune, og hvem der kan forventes at kunne håndtere en klage?

For god ordens skyld skal jeg gøre opmærksom på, at denne mail offentliggøres på www.k10.dk, idet flere brugere er interesseret i denne problemstilling i Odense Kommune.

På forhånd tak for hjælpen


Med venlig hilsen


Lena Michelsen
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
en lang modløs redegørelse (og en masse spørgsmål) frkkaos Alt det andet 13 18-04-2012 13:57
Odense kommune Maja44 Alt det andet 9 15-10-2011 00:18
Odense kommune rh1972rh At søge førtidspension 3 06-12-2008 16:48
Sag med Odense kommune Henrikxxxx Alt det andet 1 20-04-2008 11:13
Odense Kommune lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 15-09-2007 07:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension