K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-05-2012, 12:36   #1
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Kender I en "god" psykiater i trekantsområdet???

Hej kære K10 brugere

I forbindelse med evt. udbetaling for tab af erhvervsevne, vil mit forsikringsselskab have en speciallægeerklæring fra en psykiater. Det må (selvfølgelig) ikke være fra min faste psykiater og jeg har ikke kendskab til andre.

Forsikringsselskabet havde foreslået Claus Sørensen i Svendborg, men da jeg er blevet advaret mod ham, har jeg takket nej.
Jeg må gerne selv foreslå en psykiater, men som sagt kender jeg ingen på eller i nærheden af Fyn (min "egen" psykiater bor i Vejle).

Jeg vil blive meget glad, hvis I kan foreslå én som I har været tilfredse med.... eller nævne dem, som jeg skal holde mig fra.

Håber at høre fra mange af jer
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2012, 13:00   #2
FrkM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2012
Lokation: Region Syddanmark
Indlæg: 160
Styrke: 13
FrkM er ny på vejen
Claus Refshammer eller Kurt Mølgaard - begge med praksis i Kolding. (Jeg er lidt usikker på om Kurt Mølgaard er gået på folkepension)
Lene Søndergaard, Vejle Sygehus.

De er efter min opfattelse alle kompetente til deres arbejde. De fleste af de borgere som jeg har haft sendt til udredning hos en af de 3 har været godt tilfredse og jeg har gerne fået nogle brugbare erklæringer tilbage.
__________________
Uddannet socialrådgiver - nu fp.
FrkM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2012, 13:07   #3
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FrkM Se meddelelser
Claus Refshammer eller Kurt Mølgaard - begge med praksis i Kolding. (Jeg er lidt usikker på om Kurt Mølgaard er gået på folkepension)
Lene Søndergaard, Vejle Sygehus.

De er efter min opfattelse alle kompetente til deres arbejde. De fleste af de borgere som jeg har haft sendt til udredning hos en af de 3 har været godt tilfredse og jeg har gerne fået nogle brugbare erklæringer tilbage.
Tak for dit svar FrkM.

Kurt Mølgaard har stadig sin praksis - det er nemlig ham, som jeg går hos "normalt". Ham er jeg meget glad for, men som sagt skal det være en anden psykiater. Jeg vil overveje/tjekke Claus Refshammer og Lene Søndergaard
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2012, 22:14   #4
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Tillader mig at "rykke" mit spørgsmål op, da jeg meget gerne vil have nogle flere svar

På forhånd tak
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2012, 13:42   #5
Priks
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 264
Styrke: 14
Priks er ny på vejen
Jeg ved ikke helt om du siger, at det gerne må være på hele Fyn...

I så fald vil jeg anbefale Nick Bo Bünger som er speciallæge i psykiatri på den psykiatriske afdeling af Svendborg Sygehus.
Ham var jeg nede hos (jeg bor i Odense) i november sidste år for at få lavet en speciallægeerklæring. Han er simpelthen bare rar. Virkelig sød, forstående og rolig. Hans ord var den direkte årsag til, at jeg fik førtidspension og aldrig skulle arbejdsprøves.
__________________
Førtidspensionist pr. 1. februar 2012
Priks er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kender Folketingspolitikerne "Det sorte hul"? phhmw Politik og Samfund 2 07-12-2015 22:28
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Kender I det at "folk og dyr" suger energien ud af jer ? Enteneller Alt det andet 17 24-09-2011 16:04
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension