K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-09-2011, 14:02   #1
Flex
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2009
Lokation: Kolding.
Indlæg: 28
Styrke: 15
Flex er ny på vejen
Hvorfor kan jeg ikke oprette en ny tråd i forum? Jeg bliver bedt om at logge ind og selvom jeg logger mig ind påny, så sker der ikke noget, jeg bliver blot bedt om at logge på endnu engang og sådan fortsætter det.

Mvh. Flex

Skal måske lige for en god ordens skyld sige, at det var i Forum kategorien: Spørgsmål ang. Flexjob under sagsbehandler hjørnet, at jeg ikke kan få lov til at oprette en ny tråd.

Mvh. Flex

Er der slet ikke nogen der har en idé til, hvad der kan være galt, siden jeg ikke kan oprette en ny tråd i forumet... Spørgsmål ang. fleksjob i sagsbehandler hjørnet???

Vil virkelig blive glad, hvis nogen kan hjælpe

V.h. Flex
Flex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2011, 17:20   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hej

Det er sikkert fordi du IKKE har sat HAK i HUSK MIG da du har logget ind...

Det plejer at være det som der går galt....og den beder en om at logge ind igen...

Man bliver automatisk logget ud igen hvis man ikke lige husker at sætte HAK i HUSK MIG når man logger ind..

Jeg kan se at du har lavet andre indlæg og tråde...så der burde ikke være nogle problemer med din konto..

Der er ikke forskel på de forskellige kategorier herinde....så kan du i den ene...ja så kan du også i den anden...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2011, 22:03   #3
Flex
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2009
Lokation: Kolding.
Indlæg: 28
Styrke: 15
Flex er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hej

Det er sikkert fordi du IKKE har sat HAK i HUSK MIG da du har logget ind...

Det plejer at være det som der går galt....og den beder en om at logge ind igen...

Man bliver automatisk logget ud igen hvis man ikke lige husker at sætte HAK i HUSK MIG når man logger ind..

Jeg kan se at du har lavet andre indlæg og tråde...så der burde ikke være nogle problemer med din konto..

Der er ikke forskel på de forskellige kategorier herinde....så kan du i den ene...ja så kan du også i den anden...
Hej Webmaster!

Det er desværre ikke helt rigtigt hvad du skriver - ville ønske det var så simpelt Men jeg har lige forsøgt igen... MED hak i husk mig. Men lige netop i dette forum: Spørgsmål ang. fleksjob i sagsbehandler hjørnet... der vil den ikke give mig lov til at oprette en ny tråd. Jeg bliver blot bedt om at logge på påny, og når jeg gør det MED hak i husk mig, skriver den tak fordi du loggede på og så hopper den tilbage til samme billede, at jeg skal logge på igen Jeg har også forsøgt at trykke på den der linie der skulle viderstille en, hvis browseren ikke automatisk gør det... men lige lidt hjælper det... jeg kommer blot tilbage til samme log on billede

Jeg forstår det simpelthen ikke... også som du netop påpeger... jeg kan jo sagtens få lov til at oprette indlæg i de andre forums - så jeg forstår virkelig ikke forskellen

V.h. Flex.
Flex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2011, 22:12   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hmmm det lyder mærkeligt...

Som jeg skrev er der ikke forskel på de kategorier...så der burde ikke være noget som gør at du ikke skulle kunne skrive der...

Måske det er et cookie problem...og dog...for så ville du heller ikke kunne skrive andre steder...

Meget underligt!!
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2011, 22:48   #5
Flex
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2009
Lokation: Kolding.
Indlæg: 28
Styrke: 15
Flex er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hmmm det lyder mærkeligt...

Som jeg skrev er der ikke forskel på de kategorier...så der burde ikke være noget som gør at du ikke skulle kunne skrive der...

Måske det er et cookie problem...og dog...for så ville du heller ikke kunne skrive andre steder...

Meget underligt!!
Ja det syntes jeg også det er - meget underligt
Jeg er ikke selv så skrap til det der med cookies, men det er min mand og han har været inde og rode ved de indstillinger uden at det hjalp... og ja, så ville jeg vel heller ikke kunne skrive de andre steder?!!

Men jeg er modtaglig for forslag til, hvordan det kan løses
Flex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2011, 02:21   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg er desværre hel blank...

Jeg har testet det i alle de browser jeg kender....på alle tænkelige måder....
og jeg kan ikke få samme fejl som dig medmindre jeg undlader
at sætte HAK i HUSK MIG når jeg logger ind...



Måske der er andre som har haft samme problem og fået det løst som lige vil skrive om det her..

Jeg vil tænke videre over dette men i øjeblikket er jeg fuldstændig blank og kan desværre ikke hjælpe dig...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2011, 20:53   #7
Flex
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2009
Lokation: Kolding.
Indlæg: 28
Styrke: 15
Flex er ny på vejen
Jeg fatter ikke en meter Webmaster!!

Det bliver mere og mere mystisk det her...

Jeg oprettede jo en tråd om at jeg ikke kunne logge ind i forumet: Spørgsmål ang. fleksjob...

og som du jo ved Webmaster, kan jeg jo oprette tråde i de andre forums...

Men nu til aften, da jeg ville svare på din seneste besked i tråden, så kan jeg heller ikke det... Jeg bliver blot bedt om at logge på igen og når jeg gør det sker der ikke andet end at jeg endnu engang bliver bedt om at logge på og sådan fortsætter det!!

Jeg fatter det simpelthen ikke!!! Men som du kan se, kan jeg godt oprette en ny tråd - det giver slet ingen mening... og jeg kan også godt svare på mine øvrige tråde.

Er dybt frustreret og hører meget gerne fra nogen der måske har en idé til, hvorfor det sker.

Og JA, jeg HAR flueben i Husk mig når jeg logger ind, så det er IKKE derfor.

V.h. Flex
Flex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2011, 04:43   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hmm ja det virker meget underligt...

Måske du kunne få din mand til at installere en anden browser som du kan prøve med....medmindre du selv kan dette...jeg ved jo ikke hvor velbevandret du er i dette computer halløj....

Men måske en anden browser vil virke for dig...

Mit eneste forslag er stadig at det nok er noget med de cookies som din browser måske ikke vil gemme eller bruge...

Det er nemlig dem der gør at hjemmesiden kan "huske" dig...så du ikke hele tiden skal logge ind igen...

Jeg har ikke fået beskeder fra andre om at de har samme problem...så jeg tvivler på at der er nogle af de andre brugere som kan hjælpe dig...

Men prøv ellers med feks Firefox browseren som du finder her http://www.mozilla.org/da/firefox/

Den er gratis og man kan sagtens installere den og bruge den samtidig med feks internet explore som mange bruger...

Man kan også hente feks Google Crome som du kan finde her http://www.google.com/chrome?hl=da

Den er lige ledes gratis og kan bruges samtidig med de andre...

Jeg håber at du finder ud af det da ellers det bliver noget rod hvis du kun kan lave nye tråde hele tiden...og det går jo ikke....

PS. Jeg har slået de 2 tråde sammen til 1 da det er samme emne...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2011, 20:18   #9
Flex
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2009
Lokation: Kolding.
Indlæg: 28
Styrke: 15
Flex er ny på vejen
Ja det er skisme underligt Nu kan jeg igen svare på det du har skrevet uden at skulle logge på igen. Meget mærkeligt.

Jeg får lige noget hjælp til at prøve det med cookies og ny browser - for sådan noget har jeg ikke forstand på

Men tak for dine råd!

V.h. Flex
Flex er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vil gerne starte ny tråd i forum om pension nuller Hjælp til Forum Brug 1 14-02-2012 18:42
Måske ikke det rette forum men.. velcro Alt det andet 6 21-01-2011 08:13
Jeg kan ikke se svarende i min tråd ? kan I mor2 Alt det andet 4 21-01-2010 02:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension