K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-05-2011, 12:03   #1
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
hjælp til flere psykologtimer?

Hej er ny herinde, men har fuldt lidt med på sidelinien i et stykke tid. Har været sygemeldt siden jan 2011 med noget inflammatorisk gigt i ryg, hofter og ben som er blevet gradvist værre over de sidste 1½-2 år, det er noget der er kommet i forbindelse med min inflammatoriske tarmsygdom siger reumatologen, så nu skal jeg så forholde mig til 2 kroniske sygdomme, ikke lige hvad jeg havde regnet med. er på sygedagpenge men får fuld løn fra mit job under sygdom. Nu er det så at jeg vil spørge om der er nogen der ved om jobcenteret kan /skal hjælpe med psykologtimer ( har fået bevilliget 6 timer gennem Hr afd i kommunen ved at jeg selv kontaktede dem) men det forslår jo slet ikke da jeg pga mange smerter, uvisheden om fremtiden, aktiveringen på mit job 2 timer om dagen ( er nu blevet sygemeldt derfra af egen læge da jeg psykisk er ved at vælte) og så den psykiske del af det og trætheden der er ved at tage livet af mig,alle de ting til sammen har slået mig helt ud af kurs. Min nuværende psykolog siger at kommunen kan hjælpe med ekstra timer så nu har jeg sat min sb i gang med at undersøge det, så må vi se om hun når det inden hun går på orlov og jeg så skal have en ny, som jeg skal sætte ind i tingene... Har gudskelov en arbejdsplads som vil gå rigtig langt for at kunne beholde mig, så de skubber også på sb for at få sat gang i tingene. afventer erklæring fra min reumatolog i dette øjeblik, som jeg har bedt om at få en kopi af, men jeg ved slet ikke hvad han siger, det sidste han skrev var at jeg skulle fortsætte behandlingen 4-6 mdr men det er kun et skøn siger min egen læge og min ryg er for dårlig til at jeg må starte fys behandling sagde reumatologen sidst jeg var der, hm.. havde ellers håbet at kunne komme lidt igang så jeg ikke syner helt hen og så kunne det måske afhjælpe nogen af de mange smerter jeg har.
Jeg er Rigtig glad for mit job, men er i tvivl om jeg på længere sigt kan klare de forflytninger og løft af de kørestolsbrugere som jeg har nu. Min arbejdsplads vil gerne give mig andre arbejdsopgaver/omplacere mig, men sb vil afvente de 4-6 mdr som reumatologen skrev, hvad sker der for det??
Nå men det var kort om mig. Glæder mig til fortsat at læse og måske kunne give andre lidt råd selvom jeg er lidt "grøn" i alt det her
Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flere søger om handicapbil - og flere får afslag beha Din historie 0 04-07-2011 10:51
Flere søger om handicapbil, men samtidig får flere afslag Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 01-07-2011 12:00
Flere Førtidspensioner? popiae Fremtiden for fleksjob og førtidspension 6 29-12-2010 11:35
Flere søger hjælp hos private socialrådgivere buster Politik og Samfund 4 22-03-2010 13:01
Flere og flere klager over kommunen Webmaster K10 Nyheder 0 12-08-2009 07:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension