K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-04-2011, 21:57   #1
Frk. Horsens
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 69
Styrke: 16
Frk. Horsens er ny på vejen
Har nogle...............

Hejsa.

Er der nogle der kender til nogle sider, hvor man kan finde ud af hvordan man skriver en ansøgning når man skal søge fleksjob

Regner med at jeg får tilkendt fleks i maj med mindre kommunen finder på noget andet

Ved så også, at der går evigheder før man får hjælp og vil derfor gerne være lidt på forkant, men da det er evigheder siden jeg har lavet ansøgninger så søger jeg en lille smule hjælp.
Hvad skriver man mm.

Knus Frk. Horsens
Frk. Horsens er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2011, 00:27   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Som ledig flekser er du jo arbejdsløs akkurat lige som en hver anden arbejdsløs, og som arbejdsløs kan man komme på jobsøgningskursus.

Min bedste veninde er på sådan et kursus lige nu, og hun var så glad for det at hun faktisk bad om at få det forlænget (og var heldig at få lov) Eller glad er så meget sagt, for skolebænken er ikke just hende, men hun har bare lært SÅ meget, og hun syntes slet ikke hun er færdig med at lære om det emne endnu, hun vil rigtig gerne af sted igen.

Her skal det siges at der også sad kursister som absolut intet fik ud af det, de gad simpeltehen ikke og syntes det var det værste gang bæ... i det hele taget var møg negative, sjovt nok specielt mændene, de er åbenbart mere... ingen skal komme her og tro de kan lære MIG noget... end kvinderne er??
Nå poiten er også bare at hun netop har lært en masse fordi hun gerne ville lære, og var meget opsøgende for at få hjælp og svar på spørgsmål.

Hvis du nu, allerde i det øjeblik du bliver flrksvisiteret skriver til din SB´er at du virkelig virklig gerne vil på sådan et kursus at du alvorligt talt trænger til at blive opdateret på hvordan man søger et job, så tror jeg ærlig talt ikke der går 100 år før du kan komme af sted, fordi kommunen altså også har en interasse i at få dig ud, frem for at du går ledig.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2011, 07:15   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Smile det er ikke nemt

Lad med starte med, at sige det er ikke nemt, at søge selv er nok bedst og hurtigst, at opsøge arbejdsgiveren selv giver nok mest, så de kan de, at du se helt alm. ud.

Ellers er det som , at søge alle andre job, hvor du bare lige skal tilføje, at du er fleksjobber og hvor mange timer du kan arbejde.

lad være, at skrive meget om dine skåne behov.

Det kan du komme ind på under jobsamtalen, ingen grund til, at skræmme for meget.

Held og lykke til.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så kom der nogle tal på Helle Smith Politik og Samfund 10 15-09-2012 14:40
er der nogle her..herlev kiwimor Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 10-11-2011 20:37
Er der nogle der ved. pila Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 03-01-2011 17:39
Er der nogle der ved Frk. Horsens Alt det andet 3 25-02-2009 14:39
Der er da, nogle som gør sin del Kims Dit og Dat 2 21-01-2007 11:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension