K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-03-2011, 18:02   #1
mama63
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2011
Lokation: gladsaxe
Indlæg: 11
Styrke: 14
mama63 er ny på vejen
Hjælp til hvordan man retter i resurseprofil?

Hej ja nu sidder jeg altså her og med hjælp fra viper som har vejledt mig i hvad jeg nu skal gøre ,men jeg har et stort problem for jeg ved ikke hvordan jeg skal rette i min rp profil da der jo er blandet § og statusattester osv ind i den??

Spørgsmål?
Er det kun de ting der står for eks. plyst ved samtale d...
som man skal rette i eller er det hele baduljen også sådan noget som kommentare til en for gammel status attest fra læge,eller går det ind under klagen.
Har brugt 3 dage nu og sidder og glor på det som jeg har skrevet og det er det samme igen og igen som der står på de sider fra sb.
Jeg kan simpelthen ikke forstå det eller finde ud af det.. skal aflevere det her om 4 dage?
mama63 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 18:19   #2
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Ka' ikke bidrage med så meget... -men Du kan sagtens få udsættelse med afleveringen hvis det kniber!

Bare så du ikke går hen og får stress

.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 21:22   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mama63 Se meddelelser
Hej ja nu sidder jeg altså her og med hjælp fra viper som har vejledt mig i hvad jeg nu skal gøre ,men jeg har et stort problem for jeg ved ikke hvordan jeg skal rette i min rp profil da der jo er blandet § og statusattester osv ind i den??

Spørgsmål?
Er det kun de ting der står for eks. plyst ved samtale d...
som man skal rette i eller er det hele baduljen også sådan noget som kommentare til en for gammel status attest fra læge,eller går det ind under klagen.
Har brugt 3 dage nu og sidder og glor på det som jeg har skrevet og det er det samme igen og igen som der står på de sider fra sb.
Jeg kan simpelthen ikke forstå det eller finde ud af det.. skal aflevere det her om 4 dage?
Som jeg forstår det, så er du ved, at skrive kommentarer til din rp, er det korrekt?

Men længere nede i dit indlæg skriver du "eller går det ind under klagen.". Og den forstår jeg ikke.

Hvis du skal kommentere på din rp, så finder du alle de steder hvor der står noget du er uenig i.
Og enten skriver du din kommentar, altså det som du mener er det rigtige, nedenunder sb's påstand eller også skriver du dine kommentarer på et stykke papir for sig selv, med henvisning til det kapitel, som det handler om.

Nu ved jeg ikke hvad du mener med "kommentare til en for gammel statusattest fra læge", men hvis din sb har fejl-citeret en statusattest, så skriv det rigtige og vedlæg kopi af statusattesten.

Håber dette hjælper dig lidt på vej, ellers må du lige skrive igen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2011, 22:47   #4
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
at kommentere /rette i sin ressourceprofil

Hej Mama63

Hvis du mener at du nu har din ressourceprofil i 'partshøring' - altså har mulighed for at kommentere den, før den anses for færdig (for nuværende) og du ikke kan overskue dét - så mail/aflevér 2 linjer (mod kvittering - ALTID kvittering på at man har afleveret noget/reageret indenfor en tidsfrist - husk i det hele taget dokumentation på al kommunikation med det offentlige) om dette til din sagsbehandler - så SKAL du modtage hjælp til dette arbejde.

Profilerne er oftest dårligt formulerede, fejlbehæftede og kaotiske, så det kan ikke forlanges, at du er i stand til at gennemskue den selv, hvis du rent faktisk ikke kan!

Vi har haft emnet oppe tidligere, og folk har efter en udmelding til SB fået forlænget afleveringsfrister og/eller hjælp til at tygge sig igennem dem.

Finder du fejl du ønsker at få fjernet fra din RP, er paragraffen du kan støtte dig til, her:
http://www.datatilsynet.dk/lovgivning/persondataloven/
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2011, 11:22   #5
Nol
Føler sig hjemme på K10
 
Nols avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2011
Lokation: Esbjerg
Alder: 52
Indlæg: 33
Styrke: 14
Nol er ny på vejen
Hej Mama,

Hvis jeg var dig, ville jeg bede om møde med rådgiver der har skrevet den og bede om at få profilen gennemgået fra start til slut. Det tager lang tid og en streng men det kan godt betale sig. Og du har krav på det!

Mvh Nol
Nol er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
dommere retter ind... buster Alt det andet 1 21-08-2009 18:11
Hjælp, hvordan griber jeg det an? Pussi83 Spørgsmål ang fleksjob 27 09-11-2008 18:11
Hjælp - Hvordan kommer jeg igang?! Mette1107 Spørgsmål ang fleksjob 5 02-03-2008 20:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension