K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-03-2011, 16:56   #1
sydfyn
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2011
Indlæg: 5
Styrke: 0
sydfyn er ny på vejen
kassen lukket efter 23 uger??

Hej allesammen.

har lige hørt om jeres side og prøver nu selv at søge lidt råd og vejledning.
så det her er mit første indlæg håber i kan forstå min historie jeg er ikke den store skriver

jeg er en fyr på snart 21 som er kommet i lidt af en kedelig situation.

jeg har en såkaldt medfødt sygdom kaldet hybermobil det vil sige at mine ledbånd osv. er for lange/flexible dette har så specielt påvirket min skulder har haft adskillige problemer med den.

Startede så murer uddannelse i 2005, opereret i skulderen i 2006, og har haft småproblemer med den siden. så her d. 7/10/2010 vandskurede jeg et hus på mit arbejde efter en rum tid gav det en smæld og efterfølgende stor smerte i min dårlige skulder. gik til lægen og har siden været sygemeldt,

egen læge+speciale læge har sagt der ikke er yderligere behandlings muligheder for skulderen og kommunes lægekonsulent har konstateret varige skånehensyn for hårdt fysisk arbejde osv.

ud fra alle disse ting er der lavet ressourceprofil og min "kære" sagsbehandler henviser mig til at blive telefonsælger, pædagog medhjælper osv. jeg har fået en partshøring klaget tilbage over denne har ansøgt om revalidering men endnu et afslag også mener kommunen oveni købet at nu hvor tilstanden er stationær og deres vurderinger siger jeg kan være telefon sælger osv.

og at jeg derfor ikke længere har ret til sygedage og så vidt jeg kan forstå kun har ret til 500-800kr i kontanthjælp efter den lille opsparing er brugt selvfølgelig.

herefter har jeg forsøgt at få hjælp af min fagforenning-3F men svaret er det samme som altid "vi kan godt prøve men kommunen vinder hver gang!"


jeg forsøger at holde hovedet ovenvande men hvem kan holde til kassen bliver lukket i og stå uden penge med 3 hunde, lejebolig og bil !!? og nu står jeg her og har mest af alt lyst til at klage over kommunens afgørelse men så siger a-kassen/forforening ingen understøttelse da jeg har klaget over kommunnes afgørelser og deres raskmeldning af mig....

oveni dette har jeg anmeldt det som en arbejds skade og så vidt jeg kan forstå må de ikke standse mine sygedagpenge når den sag stadig køre..men kommunen og 3F siger at det må de gerne ifølge loven.

så enten er man tilfreds ellers må man leve med kontanthjælp på 500-800kr i 13-16uger inden en evt klage vil være behandlet

nu håber jeg ikke det lyder alt for ynkende jeg kan jo se der er mange andre herinde i situationer meget værre end min

jeg har prøvet at få historien kortet lidt ned så må i sige hvis det er for usammenhængende..
sydfyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2011, 22:35   #2
Piamus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 314
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Piamus er ny på vejen
Hej sydfyn.

Velkommen til.
Jeg har ikke lige nogle svar til dig, men vil da ønske dig velkomen og håber der er andre der kan være dig behjælpelig.

Mvh. Piamus
Piamus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2011, 00:10   #3
Peppe
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: Skive
Indlæg: 332
Styrke: 14
Peppe er ny på vejen
Citat:
Lov om sygedagpenge siger:

Citat:
§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

1) det på det foreliggende grundlag anses for overvejende sandsynligt, at der kan iværksættes en revalidering, herunder virksomhedspraktik, der kan føre til, at den sygemeldte kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked,

2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,

3) den sygemeldte er under eller venter på lægebehandling og den pågældende efter en lægelig vurdering skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden,

4) den sygemeldte har en livstruende sygdom, hvor de lægelige behandlingsmuligheder anses for udtømte,

5) der er rejst sag om ret til erstatning efter lov om arbejdsskadesikring eller lov om sikring mod følger af arbejdsskade eller

6) der er påbegyndt en sag om førtidspension.
http://www.parkinsondebatten.dk/da/d...=1&topicID=530

Håber dette hjælper dig lidt!

Tager også lige § 24 med

Citat:
§ 24. Udbetalingen af sygedagpenge ophører efter udløbet af en kalendermåned, når der er udbetalt sygedagpenge, herunder nedsatte sygedagpenge, eller løn under sygdom for mere end 52 uger i de 18 forudgående kalendermåneder, jf. dog § 25.

Stk. 2. Ved beregningen af sygedagpengeperioder efter stk. 1 medregnes ikke de dage, for hvilke der er udbetalt dagpenge eller løn

1) fra arbejdsgiveren i de første 21 kalenderdage af fraværsperioden ved sygdom,

2) fra kommunen i de første 21 kalenderdage af fraværsperioden for lønmodtagere og i de første 2 uger af fraværsperioden for selvstændige erhvervsdrivende eller

3) i anledning af graviditet, barsel eller adoption eller ved børns alvorlige sygdom, jf. lov om ret til orlov og dagpenge ved barsel (barselloven)
http://www.socialjura.dk/index.php?i...39c4835e#34685

Desuden vil jeg gerne vide om du er gift????

Ellers er der lige lidt kontanthjælp lige her. Under 25 år og udeboende 6.472 kr før skat pr mrd. Du må have en formue på 10.000 kr som de skal se bort fra.

Jeg forstår ikke hvor de 500-800 kr kommer fra.
__________________
Størst er den som ligger ned, men stadig har kræfter til at hjælpe andre!
Peppe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2011, 02:30   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Du får lige satserne på kontanthjælp først

# Hjemmeboende - 3.123 kr. (2011)
# Udeboende - 6.472 kr. (2011)


og som du kan læse i Peppe`s indlæg så må de ikke stoppe dine sygedagpenge hvis du har en arbejdsskade sag kørende og hvis 3f siger til dig at det må kommunen godt , så ville jeg med det samme bede den der har sagt at de godt må det om at få det på skrift for vedkommen fortjern sq et spark ud af døren ..

At du ikke er berettiget til dagpenge fra 3F hvis du anker et sygedagpenge stop er rigtig nok, du skal stå til rådighed for job for at få dagpenge og det kan du ikke hvis du anker for så erkender du at du ikke er rask ...

men at fagforeningen ikke giver dig mere hjælp ud fra devisen om at kommunen alligevel plejer at vinde er sq for dårligt..

Find en chef i den lokal afdeling du har og send lovgivningen til ham/hende og klag over den "hjælp" de har givet dig det er på tide at de kommer ind i kampen .. jeg ville seriøst også lige overveje at tage en kopi af det du skriver her og sætte det ind her www.3f.dk (de har en brevkasse, kan ikke give dig det direkte link da den er under opdatering )

har kommunen stoppet dine sygedagpenge eller truer de med det ?

Har du fået noget på skrift ?
har ask sendt dig noget på skrift om din sag (at den er til behandling eller noget )

hvis de har så skal du med det samme tage en kopi af det , og af loven som er sat ind på siden her , og gøre dem opmærksomme på at de ikke i følge loven kan stoppe dine sygedagpenge nu ...

Du skal søge om revalidering på skrift så du kan få en afgørelse omkring det som du kan anke ..

I loven står der at man skal kunne varetage et job som kan gøre en selvforsørgende .. og der lyder det i mine øre lidt søgt med telefonsælger job da flertallet af de job er provisonlønnet og det bestemt ikke er nemt at komme op i en normal løn, samtidig er der så mange fordækte firmaer inden for det område så man skal se sig godt for...

Pædagogmedhjælper så tror jeg godt nok ikke at sagsbehandler ved hvor skulder og rygbelastende et job det er ...
  Besvar med citat
Gammel 18-03-2011, 10:11   #5
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
velkommen hertil, sydfyn, og vil også blot sige som Hejdien:

det kan KUN gå for langsomt med at få sparket døren ind til chefen for 3F fagforeningen!

-sagt af 3F medlem gennem 25 år som netop også oplevede som dig, at man mente at det må man selv klare = 3F var nogen vatnisser, der ikke turde tage kampen -FØJ!

(det skal siges at vi vandt kampen stort i Nævnet MEN vi måtte selv punge ud til en advokat ka chiiing!)

Så SKYND dig afsted -og ellers, lyt til de mega gode råd Hejdien giver dig
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2011, 10:42   #6
sydfyn
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2011
Indlæg: 5
Styrke: 0
sydfyn er ny på vejen
tusind tak for hjælpen til jer alle..

jeg har selv henvendt mig til kommunen og sagt at som jeg ser lovgivningen må de ikke tage mine sygedagpenge når jeg har en uafklaret arbejdskade sag.

sagsbehandleren siger at det kender hun ikke til og undersøger det med sin gruppe leder og de har sidenhen konstateret at det må de godt.

som jeg forstår det på deres brev op fylder jeg ikke længere kravene til at være sydemeldt da de ikke længere mener jeg er fuldt uarbejds dygtig.

må man evt scanne en del af sit brev fra kommunen ind her så i bedre kan følge med??

vedrørende kontant hjælp og de 500-800kr så var det svaret fra 3f

jeg er ikke gift har en kæreste og vi har boet sammen ca 3 år hele tiden i lejeboliger


da jeg fortalte 3f at lovgivningen siger kommunen ikke må tage de sygedagpenge siger han at så vidt han ved står der bare at "kommunen kan forlænge hvis der en arbejdsskade sag.

eftersom jeg "kun" har været sygemeldt siden d 7/10/10 er jeg i tvivl om jeg hører ind under §27 stk.4 da jeg jo endnu ikke har nået varigheds begrænsningen

mine sygedagpenge stoppede den 15/3/11 så jeg er så småt ved at gå i hundene

men en ting er sikkert de skal "fandme" ikke vinde uden kamp som min far siger
"hvis ingen kæmper bliver det jo aldrig anderledes"

3f fortæller at de godt kan tage med på kommunen 1-2 gange men at de jo ikke kan stå til rådighed hver gang jeg skal til møder og at de jo ikke har nogen social rådgiver ansat hvor jeg kan få gratis hjælp. med andre ord "klar dig selv makker"
sydfyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2011, 11:28   #7
Peppe
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: Skive
Indlæg: 332
Styrke: 14
Peppe er ny på vejen
Hej igen Sydfyn!!

Citat:
egen læge+speciale læge har sagt der ikke er yderligere behandlings muligheder for skulderen og kommunes lægekonsulent har konstateret varige skånehensyn for hårdt fysisk arbejde osv.
Hvis du har behov for varige skånehensyn, skal du arbejdsprøves med henblik på enten revalidering eller flexjob. Du må ikke lade dig spise af med at du bare kan raskmelde dig på ordinære vilkår.

Citat:
som jeg forstår det på deres brev op fylder jeg ikke længere kravene til at være sydemeldt da de ikke længere mener jeg er fuldt uarbejds dygtig.
Hvilken begrundelse har de for det?? Er der nye lægeoplysninger i sagen?? Hvad siger din egen læge mener h*n at du er rask?

Citat:
vedrørende kontant hjælp og de 500-800kr så var det svaret fra 3f
Print reglerne om kontanthjælp ud og smæk dem i hovedet på 3F, mage til dårlig rådgivning skal man sq da lede længe efter!

Citat:
jeg er ikke gift har en kæreste og vi har boet sammen ca 3 år hele tiden i lejeboliger
Hvis du ryger på kontanthjælp må de IKKE modregne din samlevers indtægt! Kun hvis i bliver gift!!

Citat:
3f fortæller at de godt kan tage med på kommunen 1-2 gange men at de jo ikke kan stå til rådighed hver gang jeg skal til møder og at de jo ikke har nogen social rådgiver ansat hvor jeg kan få gratis hjælp. med andre ord "klar dig selv makker"
Så må du altså ringe til hovedkontoret og klage. Det kan simpelt hen ikke passe at de kan slippe af sted med den opførsel. Du betaler da kontingent som alle andre!

Citat:
må man evt scanne en del af sit brev fra kommunen ind her så i bedre kan følge med??
Det vil jeg tro du må hvis du først fjerner div navne på SB med videre og selvfølgelig dine egne personfolsømme oplysninger. MEN det kan være andre har en anden viden.
__________________
Størst er den som ligger ned, men stadig har kræfter til at hjælpe andre!
Peppe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2011, 12:11   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af sydfyn Se meddelelser
tusind tak for hjælpen til jer alle..

jeg har selv henvendt mig til kommunen og sagt at som jeg ser lovgivningen må de ikke tage mine sygedagpenge når jeg har en uafklaret arbejdskade sag.

sagsbehandleren siger at det kender hun ikke til og undersøger det med sin gruppe leder og de har sidenhen konstateret at det må de godt.
Da de stoppede dine sygedagpenge sendte de dig så ikke en afgørelse med en ankevejledning hvor alle § står på og hvor der specifikt står ud for hver § hvorfor du ikke opfylder den ??
Snak aldrig med din sagsbehandler i telefon alt skal forgå på skrift hvis hun har sagt til dig at du ikke kan komme ind under en bestemt § så skal hun skrive det til dig ...

Jeg ville sende hende noget ala det her

Citat:
til sagsbehandler (navn)

fra /(dit navn)

Jeg har forespurgt ang stop af mine sygedagpenge grunden til dette var at jeg har en sag hos ask .

I loven om sygedagpenge står der udtrykkeligt

citat


§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

5) der er rejst sag om ret til erstatning efter lov om arbejdsskadesikring eller lov om sikring mod følger af arbejdsskade eller


Du har så meddelt mig at dette ikke gælder for mig trods det jeg har en sag ved ask og jeg vil hermed gerne have at du fremsender på skrift til mig, hvad det er der gør at jeg ikke er dækket under den danske lov som alle andre..

Jeg skal gøre opmærksom på at jeg agter at gå videre med dette hvis og så frem der ikke findes en løsning ...

MVH






Citat:

som jeg forstår det på deres brev op fylder jeg ikke længere kravene til at være sydemeldt da de ikke længere mener jeg er fuldt uarbejds dygtig.
hvor har de den mening fra ? det burde også stå i brevet og endnu vigtigere hvad siger din sygemelding ? og læge ?

Citat:
må man evt scanne en del af sit brev fra kommunen ind her så i bedre kan følge med?
Det må du godt husk at fjerne dine oplysninger ...
Citat:
vedrørende kontant hjælp og de 500-800kr så var det svaret fra 3f
Inkompetente idioter , der må kunne klages til en eller anden højre oppe i systemet

Citat:
jeg er ikke gift har en kæreste og vi har boet sammen ca 3 år hele tiden i lejeboliger
De ydelser jeg omtaler er også selv om du bor sammen med en så længe i ikke er gift er der ingen forsørger pligt


da jeg fortalte 3f at lovgivningen siger kommunen ikke må tage de sygedagpenge siger han at så vidt han ved står der bare at "kommunen kan forlænge hvis der en arbejdsskade sag.

eftersom jeg "kun" har været sygemeldt siden d 7/10/10 er jeg i tvivl om jeg hører ind under §27 stk.4 da jeg jo endnu ikke har nået varigheds begrænsningen

mine sygedagpenge stoppede den 15/3/11 så jeg er så småt ved at gå i hundene

men en ting er sikkert de skal "fandme" ikke vinde uden kamp som min far siger
"hvis ingen kæmper bliver det jo aldrig anderledes"

3f fortæller at de godt kan tage med på kommunen 1-2 gange men at de jo ikke kan stå til rådighed hver gang jeg skal til møder og at de jo ikke har nogen social rådgiver ansat hvor jeg kan få gratis hjælp. med andre ord "klar dig selv makker"[/QUOTE]


Jeg håber du har anke dit sygedagpengestop ??
  Besvar med citat
Gammel 18-03-2011, 12:34   #9
sydfyn
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2011
Indlæg: 5
Styrke: 0
sydfyn er ny på vejen
her smider jeg lige en del af deres brev det er dejligt med noget hjælp tak skal i have alle sammen

kommunen skriver

citat:
Dine sygedagpenge ophører - på grund af stationær tilstand
Jobcentret har besluttet, at du ikke længere kan få sygedagpenge. Vi vurderer, at din
helbredsmæssige situation ikke vil ændre sig - men at du faktisk kan varetage et arbejde.

Du får udbetalt sygedagpenge til og med den 15-03-201 1.
Sidste gang, der udbetales sygedagpenge, vil værel
15-03-201 1

Derfor stopper sygedagpengene
Begrundelsen er, at der er tale om en varig/stationær lidelse. Der vurderes at være varige
skånehensyn iforhold til arbejde, som medfører hårdt fysisk arbejde, tunge løft samt arbejde over
horisontal plan, hvor højre skulder kontinuerligt skal anvendes. Du vurderes således ikke at kunne
genoptage dit hidtidigt arbejde som murer, da skånehensynene ikke anses at være forenelige med
denne jobfunktion.
Du har erfaring inden for murerfaget og selvom din erfaring ikke spænder sig over mange års
arbejdserfaring inden for dette område, har du blandt andet stået for oplæring af lærlinge det sidste
år, mens du selv var under uddannelse og evner at arbejde selvstændigt. Du har gode personlige
kompetencer i form af god kontakt med andre mennesker og du interesserer dig for andre
mennesker.
Det vurderes, at du kan udnytte disse kompetencer inden for arbejde i byggemarkeder
med fx. råd og vejledningsfunktion. Såfremt der i dette arbejde vil kunne indgå arbejdsopgaver,
som ikke er foreneligt med skånehensynene fx. skulderbelastende arbejde hvor der kan
forekomme tunge løft, kan dette kompenseres ved hjælp af personlig assistance ordning.
Du vurderes også at kunne stille dig til rådighed for arbejdsmarkedet inden for andre jobområder
inden for det ufaglærte fagområde, da du har gode indlæringsevne, er omstillingsparat og er god til
at snakke med nye mennesker. Dette kan fx være som pædagogmedhjælper i en
SFO/ungdomsklub, arbejde inden for tele/marketingsområdet fx som telefonsælger eller som
billetsælger i en kiosk/butik, hvor der også vil indgå andre arbejdsopgaver. De varige skånehensyn
vurderes at være foreneligt med de nævnte job.

De nævnte jobfunktioner er vejledende i forhold til, hvilke job der vil være forenelige med de varige
skånehensyn. Det betyder ikke, at du er forpligtet til at følge de anviste job, såfremt der er andre
job, som du bedre kan se dig selv i eller har større interesse for, som imødekommer de varige
skånehensyn.

Revalidering
Du har iforbindelse med partshøring ansøgt om revalidering.
Der vurderes ikke at være tale om så stor begrænsning i din arbejdsevne, at du ikke vil kunne
vende tilbage til arbejdsmarkedet på ordinære vilkår og stille dig til rådighed inden for de nævnte
arbejdsområder. Der vurderes derfor ikke at være behov for revalideringsmæssige tiltag for at du
kan genindtræde på arbejdsmarkedet og blive selvforsørgende. Der vurderes således ikke at være
grundlag for at bevilge revalidering.


Efter sygedagpengelovens § 7 stk. 1, er retten til sygedagpenge betinget af, at en person er
uarbejdsdygtig pga. egen sygdom. Afgørelsen af, om en person anses for uarbejdsdygtig, sker på
grundlag af en samlet vurdering af sygdommen og dens indvirkning på den sygemeldtes
arbejdsevne.


Når der er tale om sygdom af en vis varighed, må bedømmelsen ske på et bredere grundlag,
således at pågældende kun kan betragtes som uarbejdsdygtig, når sygdommen afskærer
pågældende fra at påtage sig arbejde, som i øvrigt må anses for passende.


Det er således fastsat i sygedagpengelovens § 7, stk. 3, at vurderingen af en persons
uarbejdsdygtighed som udgangspunkt skalforetages iforhold til beskæftigelsen før
sygemeldingen. Efter 3 måneders sygefravær skal vurderingen ske på grundlag af den
sygemeldtes uddannelses- og beskæftigelsesområde, med mindre der er særlige grunde, der taler
for andet med hensyn til tidspunktet for vurderingen. Der er således mulighed for at anlægge den
bredere vurdering på et tidligere eller senere tidspunkt end efter 3 måneders sygdom. Ved
bedømmelsen heraf kan der bl.a. lægges vægt på, om den sygemeldte fortsat er ansat på den
arbejdsplads, hvorfra sygemeldingen skete, og om den pågældende kan forventes at kunne vende
tilbage til sit hidtidige arbejdsområde

.
Efter sygedagpengelovens § 7, stk. 5 skal sygedagpengene ophøre den dag, hvor lønmodtageren
eller den selvstændige erhvervsdrivende er helt eller delvis arbejdsdygtig, uanset om den
pågældende genoptager arbejdet eller raskmelder sig. Dagpengene kan ophøre tidligere, når den
sygemeldtes helbredstilstand er stationær, og kommunen efter anvendelse af arbejdsevnemetoden
i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne skønner, at den
sygemeldte ikke er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension.


Endelig skal det oplyses, at Jobcentret ikke finder, at der på nuværende tidspunkt er grundlag for
at iværksætte yderligere foranstaltninger for at bringe dig tilbage til arbejdsmarkedet jf.
retssikkerhedslovens § 7a. Begrundelsen er, at du vurderes at kunne stille dig til rådighed på det
ordinære arbejdsmarked, hvorfor der ikke vil være behov foranstaltninger for at bringe dig tilbage til
arbejdsmarkedet.


Vi har under sagens behandling været i kontakt med egen læge, Sygehus Fyn Svendborg og
lægekonsulenten har samlet op på de lægelige oplysninger, jf. retssikkerhedslovens § 7a, stk. 1. Vi
har ikke fundet det nødvendigt at kontakte andre, idet sagen anses for tilstrækkeligt oplyst på det
foreliggende grundlag.
sydfyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2011, 12:37   #10
sydfyn
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2011
Indlæg: 5
Styrke: 0
sydfyn er ny på vejen
jeg har endnu ikke anket mit stop men det er selvfølgelig min plan det skal gøres.

og så har jeg endnu et spørgsmål. hvis jeg søger kontant hjælp under anken af min sag kan jeg så derfra vende tilbage til mine syge penge?

Sidst redigeret af sydfyn; 18-03-2011 kl. 12:59.
sydfyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stop af Sygedagpenge efter d 52 uger morstina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 10-01-2013 13:02
hjæp efter 52 uger ahn1973 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 07-06-2012 23:47
Hvordan efter syg i 52 uger?? jensen79 Alt det andet 3 24-04-2010 21:43
Stopper sygedagpengene efter 52 uger. Bjala Alt det andet 16 30-04-2009 09:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension