K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-02-2011, 13:22   #1
Zara
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2011
Indlæg: 39
Styrke: 14
Zara er ny på vejen
Hjælp søges i sdp. stop

Kære k 10.

Jeg er helt ny i dette forum, fik kendskab til jer igennem libero forummet
Hvor er jeg glad for at i eksisterer.

Jeg har været sygmeldt siden 01-02-2010, fik konstateret svær depression, tourette, adhd samt ocd på neurologisk amb. i glostrup hospital.

Siden da har jeg gået hos neurologen med henblik på at finde noget medicin som kan dæmpe mine gener. sat går jeg hos en psykiatern også på glostrup hosp.

Neurologen har skrevet til min sagb.på kommunen at jeg ikke kan varetage et arbejde pga. mine sygdomme ej heller ikke et skånejob.

psykiteren har skrevet at jeg er forsat sygmeldt mindst i 6 mdr endnu, før hun kan sige noget om jeg kan vende tilbage til et arbejde, da jeg skaL i medicinsk behandling hos hende.

Ud fra dette. siger min sagsb. at han stopper min sdp. fra den 28-02-11.
Han laver en resourceprofil sammen med mig og bliver ved med at sige til mig at han sender den til m ig og det er meget vigtigt at jeg godkender den læder den og sender den til ham igen.
Derefter ville han sende mine papirer til kontanthjælpkontoret og jeg skulle ikke gøre noget selv.

Ifølge ham hørte jeg ikke under nogen paragraffer for forlængelse af min sygedagpenge, da jeg var for syg til at modtage sygedagpenge, samtidig siger han at jeg ikke kan få kontanthjælp da jeg er gift og vi bor i hus, sådan er det at bo i hus siger han og siger det kunne også være at du ikke følte dig så syg men blot ville være hjemmegående husmor, for det er der nogen som vil.
Han var bare så ubehalig at snakke med.

Men kan det virkelig være rigtig at man kan være for syg til at modtage sygedagpenge??

Hjælp, råd modtages med kys hånd.
Hvad stiller jeg op og hvor går jeg hen, da vi bare ikke kan undvære de penge

Hilsen Zara
Zara er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2011, 14:19   #2
Peppe
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: Skive
Indlæg: 332
Styrke: 14
Peppe er ny på vejen
Velkommen hertil!
Citat:
Bortfald af ret til sygedagpenge

§ 21. Retten til sygedagpenge bortfalder

1) så længe den sygemeldte mod lægens opfordring afviser at lade sig indlægge på sygehus eller at modtage nødvendig lægebehandling eller mod lægens eller kommunens opfordring afviser at deltage i hensigtsmæssig optræning for at genvinde arbejdsevnen,

2) hvis den sygemeldte ved sin adfærd forhaler helbredelsen, eller

3) hvis den sygemeldte uden rimelig grund undlader at medvirke ved kommunens opfølgning, jf. kapitel 6.

Stk. 2. Bortfald af sygedagpenge efter stk. 1, nr. 1 og 3, er betinget af, at kommunen har givet den sygemeldte en skriftlig orientering om konsekvenserne af, at den sygemeldte afviser at modtage nødvendig lægebehandling eller deltage i hensigtsmæssig optræning eller undlader at medvirke ved kommunens opfølgning.

Stk. 3. Retten til sygedagpenge ophører fra dagen efter det tidspunkt, hvor betingelserne for udbetaling ikke længere er opfyldt.

§ 22. Retten til sygedagpenge bortfalder endvidere, så længe den sygemeldte ikke opfylder sin pligt til at anmelde eller dokumentere fraværet, jf. kapitel 12 og 15.
https://www.retsinformation.dk/forms...px?id=30746#A2

Dette er reglerne inden for det første år!

Citat:
Forlængelse af sygedagpengeperioden

§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

1) det på det foreliggende grundlag anses for overvejende sandsynligt, at der kan iværksættes en revalidering, herunder virksomhedspraktik, der kan føre til, at den sygemeldte kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked,

2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,

3) den sygemeldte er under eller venter på lægebehandling og den pågældende efter en lægelig vurdering skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden,

4) den sygemeldte har en livstruende sygdom, hvor de lægelige behandlingsmuligheder anses for udtømte,

5) der er rejst sag om ret til erstatning efter lov om arbejdsskadesikring eller lov om sikring mod følger af arbejdsskade eller

6) der er påbegyndt en sag om førtidspension.

Stk. 2. Ved forlængelse af sygedagpengeperioden efter stk. 1, nr. 3, ses der bort fra den periode, hvor den sygemeldte venter på behandling på et offentligt sygehus.

§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension.

§ 29. Kommunen kan forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af § 25, når det efter en lægelig vurdering skønnes, at den sygemeldte inden højst 26 uger vil kunne stå til rådighed for arbejdsmarkedet eller genoptage beskæftigelse.
https://www.retsinformation.dk/forms...px?id=30746#A2

Vil måske mene du burde påpege §27 nr 3.

Citat:
Han laver en resourceprofil sammen med mig og bliver ved med at sige til mig at han sender den til m ig og det er meget vigtigt at jeg godkender den læder den og sender den til ham igen.
Ja den skal underskives, MEN du har ret til at komme med indsigelser og du må under ingen omstændigheder underskrive den før du kan genkende dig selv i den.

Citat:
Neurologen har skrevet til min sagb.på kommunen at jeg ikke kan varetage et arbejde pga. mine sygdomme ej heller ikke et skånejob.
Hvis du går efter en Førtids Pension skal du vide at du SKAL ud i arbejdsprøvning. De tildeler nemlig ikke FP pga. diagnoser men på vurdering af rest erhvervsevne!

Håber det hjalp lidt ellers spørg igen!
__________________
Størst er den som ligger ned, men stadig har kræfter til at hjælpe andre!
Peppe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2011, 14:36   #3
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Zara,

Sygedagpenge er en afklarende foranstaltning som skal belyse hvor på arbejdsmarkedet man står. Ens lidelse skal gerne være stationær før en evt. arbejdsmæssig afklaring må finde sted. Det kan være at det er der at din sag pt. er havnet. ?

Din sagsbehandler kan ikke få dig arbejdsprøvet da dit helbred umiddelbart ikke er dertil er det korrekt? Der er 6 mdr. til at din psykiater/neurolog vil "sige noget" om din arbejdsmæssige fremtid, dette er dog efter sdp. udløb, så derfor finder din sbér at de må stoppe dine sygedagpenge pga. status quo.

Er du i fagforening, så kan de evt. hjælpe dig videre i evt. klage !? Sygedagpenge loven omkring forlængelse består kun af 6 - 7 pkt. hvoraf blot et skal opfyldes for opnå forlængelse, men det er ikke nemt reglerne er meget snævre og det er vigtigt at finde ud af hvilket punkt du kan komme under.

Om din sagsbehandler vil indstille dig til førtidspension ved jeg ikke, eller om det er der du er ? Evt. indstilling til ftp. kræver dog, som Peppe nævner at du afklares arbejdsmæssigt eller at du har lægelig dokumentation for at du ikke kan/må afprøves. At din sagsbehandler undersøger om hvorvidt du kan indstilles til ftp. er dog et af forlængelses punkterne under sygedagpengelovens §27.

Check dem / reglerne og kom igen, så vi kan hjælpe dig.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2011, 15:15   #4
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Hej Zara

Der er også muligheden for forlængelse efter §27 stk 4 (den nye)
"den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger"

Måske har du nok i dine udtalelser til at det ligger klart at du ikke kan komme tilbage på det ordinære arbejdsmarked. Så skal din arbejdsprøvning 'blot' slå fast om du kan klare et fleksjob eller ej
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2011, 18:16   #5
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
og du skal føge kontanthjælpen uanset din sagsrådgiver siger du ikke kan få kontanthjælp fordi du har hus.
jeg er gift har hus, bil og børn og får kontanthjælp, min mand er førtidspensionist og har ikke høj indtægt.
måske kan du ikke få fuld hjælp men lidt er jo bedre end ingenting.
din sagsbehandler lyder ikke særlig rar.. eller hjælpsom..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2011, 22:22   #6
Zara
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2011
Indlæg: 39
Styrke: 14
Zara er ny på vejen
hvor er jeg bare glad for at have fundet denne her side/jer

mange tak for jeres svar.

Enteneller: du har fuldstændig ret, det er nettop der jeg er havnet.
Jeg ser min sag mest i den nye lovgivning som
Tassi skriver efter §27 stk 4 (den nye)

Men gælder denne nye paragraf. jeg spørger nok meget dumt, men jeg har virkelig svaært ved at forstå og fortolke alle disse paragraffer og min sygdom gør det ej heller nemmere.

Men hvis jeg kan høre under den, ved sagsbehandleren det ikke?
Han sad med kun 6 punkter hvilket han læste op og sagde den hører du ikke under osv til alle punkter.
Huldra. nej han er sååå ubehagelig at snakke med og sååå lusket, jeg fortæller ham at jeg lider af angst og end ikke kan handle ind nogle dage, så siger han, han kunne godt se mig arbejde i butik og i en sfo og skriver det i resurce profilen .

Hvis ikke jeg kan få noget hjælp til at klage fra fagforeningen, ved i så om man kan søge hjælp andre steder?
Jeg var åbenbart ikke medlem af deres forbund ( var slet ikke klar over dette)
Men hun lovede at undersøge om a-kassen kunne hjælpe
Zara er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2011, 23:17   #7
Zara
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2011
Indlæg: 39
Styrke: 14
Zara er ny på vejen
hvad betyder dette helt nøjagtig ( partshøring)
Zara er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2011, 23:36   #8
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Zara,

Partshøring betyder at man får en udtalelse/et svar omkring sin sag, som man må " svare" eller klage på. Man bliver simpelthen hørt omkring sin sag.

Det er så vigtigt at kommentere/svare på en partshøring af enhver art, alternativt kan det bruges imod en hvis man f.eks. ikke har svaret, hvad enten det er positivt aller negativt.

De 6 punkter under sdp. stop kan du jo finde på K10s forside, og jeg er ikke god til at kopiere denne, så måske er du bedre til at finde den

Jeg kan altså, dog , ikke rigtigt se hvordan du kan komme under pkt. 4 i §27. Det kræver jo at du må arbejdsprøves og det kan jeg ikke se at du må iht. det din psykiater skriver !!??

Men Zara, du skal vide at der er INGEN eller kun FÅ sagsbehandlere, der sidder og snørkler paragraffer frem som du kan forlænges under iht. §27. Der handler det kun om vind eller forsvind. Så det er kamp til stregen.

§27 ser ud som flg. og jeg beder dig, læs den og lær den og kom så tilbage. Du får den i din partshøring 2 uger før sdp. stop.

§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

1) det på det foreliggende grundlag anses for overvejende sandsynligt, at der kan iværksættes en revalidering, herunder virksomhedspraktik, der kan føre til, at den sygemeldte kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked,

2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,

3) den sygemeldte er under eller venter på lægebehandling og den pågældende efter en lægelig vurdering skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden,

4) den sygemeldte har en livstruende sygdom, hvor de lægelige behandlingsmuligheder anses for udtømte,

5) der er rejst sag om ret til erstatning efter lov om arbejdsskadesikring eller lov om sikring mod følger af arbejdsskade eller

6) der er påbegyndt en sag om førtidspension.

Stk. 2. Ved forlængelse af sygedagpengeperioden efter stk. 1, nr. 3, ses der bort fra den periode, hvor den sygemeldte venter på behandling på et offentligt sygehus.


EE

Sidst redigeret af Enteneller; 10-02-2011 kl. 23:44.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2011, 23:40   #9
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zara Se meddelelser
mange tak for jeres svar.

Enteneller: du har fuldstændig ret, det er nettop der jeg er havnet.
Jeg ser min sag mest i den nye lovgivning som
Tassi skriver efter §27 stk 4 (den nye)

Men gælder denne nye paragraf. jeg spørger nok meget dumt, men jeg har virkelig svaært ved at forstå og fortolke alle disse paragraffer og min sygdom gør det ej heller nemmere.

Men hvis jeg kan høre under den, ved sagsbehandleren det ikke?
Han sad med kun 6 punkter hvilket han læste op og sagde den hører du ikke under osv til alle punkter.
Huldra. nej han er sååå ubehagelig at snakke med og sååå lusket, jeg fortæller ham at jeg lider af angst og end ikke kan handle ind nogle dage, så siger han, han kunne godt se mig arbejde i butik og i en sfo og skriver det i resurce profilen .

Hvis ikke jeg kan få noget hjælp til at klage fra fagforeningen, ved i så om man kan søge hjælp andre steder?
Jeg var åbenbart ikke medlem af deres forbund ( var slet ikke klar over dette)
Men hun lovede at undersøge om a-kassen kunne hjælpe
*suk*..... Jeg bliver sgu helt ked af det. Endnu en ny er kommet til K10, som står foran en urimelig kamp

For det første skal du klage over at du ikke er blevet vejledt korrekt. §27 stk 4 er en tilføjelse, der er over et år gammel. Dvs at din sagsbehandler har vejledt dig ud fra et gammel, og uddateret, stykke papir. Så jo, den nye paragraf gælder. Oversigten ser således ud i dag:

§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

1) det på det foreliggende grundlag anses for overvejende sandsynligt, at der kan iværksættes en revalidering, herunder virksomhedspraktik, der kan føre til, at den sygemeldte kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked,

2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 39 uger,

3) den sygemeldte er under eller venter på lægebehandling og den pågældende efter en lægelig vurdering skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 2 gange 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden,

4) den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,

5) den sygemeldte har en livstruende sygdom, hvor de lægelige behandlingsmuligheder anses for udtømte,

6) der er rejst sag om ret til erstatning efter lov om arbejdsskadesikring eller lov om sikring mod følger af arbejdsskade eller

7) der er påbegyndt en sag om førtidspension.


Da mine sygedagpenge udløb fik jeg også besked på at jeg ikke kunne forlænges, og blev henvist til kontanthjælpssystemet (som jeg heller ikke kan få). Via K10 fik jeg gode råd, og besluttede at klage. Jeg endte med at få mine sygedagpenge forlænget efter §27 stk 4

Men min klage var også barsk, og indeholdt flere punkter. Bla at jeg i de 52 uger, jeg var på sygedagpenge stort set ikke havde modtaget en sagsbehandling, og at det derfor ikke kunne ligge mig til last at kommunen ikke overholder loven omkring sagsbehandlingsgang

Jeg klagede også over at min ressourceprofil ikke var lavet færdig, som det klart står i lov om sygedagpenge at den skal;

"§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension."

Jeg klagede også i hht Retssikkerhedsloven;

"§ 7 a. Senest 2 uger før en erhvervsrettet foranstaltning hører op, skal kommunalbestyrelsen tage stilling til, om der er behov for yderligere foranstaltninger for at bringe borgeren tilbage til arbejdsmarkedet. Ved vurderingen skal borgeren, egen læge, den faglige organisation, virksomheder m.fl. inddrages.

Stk. 2. Hvis kommunalbestyrelsen træffer afgørelse om yderligere foranstaltninger, skal disse sættes i værk i umiddelbar tilknytning til ophøret af den nuværende foranstaltning."

Der var nemlig IKKE truffet foranstaltninger til at bringe mig tilbage til arbejdsmarkedet. Der forelå overhovedet ikke nogen plan for hvad der skulle ske med mig. Blot at sende mig over i kontanthjælpsystemet fordi 'hovsa - nu er tiden gået, og vi har ikke fået gjort det loven siger, vi skal' går IKKE

Klagen fik desuden vedlagt en beskrivelse af hele mit udviklingsforløb i punktform, for at give dem et overblik over min tilstand, og den tydelige forværring, der var sket over de sidste år

Endelig skrev vi at vi ville sende klagen videre til borgmester, hvis de ikke gav mig forlængelsen efter §27 stk 4

Det hjalp! Pludselig kunne jeg godt få min forlængelse. Faktisk lod sagsbehandler min klage 'forsvinde', og lod som om hun på eget initiativ havde givet mig forlængelsen. Måske hun ikke ønskede at det blev offentliggjort at hun ikke havde fulgt loven. Eller også ville chefen ikke. Jeg ved det ikke. Men jeg fik min forlængelse!

Måske du skal prøve at gøre det samme. Een ting er sikkert - hvis du ikke presser dem med paragraffer, skal du ikke forvente at opnå noget som helst

PS - jeg er ikke medlem af fagforening, kun A-kasse, og jeg har ikke modtaget anden vejledning/hjælp mod systemet, end det jeg har fået herinde på K10
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2011, 00:25   #10
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Jeg kan altså, dog , ikke rigtigt se hvordan du kan komme under pkt. 4 i §27. Det kræver jo at du må arbejdsprøves og det kan jeg ikke se at du må iht. det din psykiater skriver !!??

EE
Jeg havde godt nok været i arbejdsprøvning, men hvad skal jeg gætte på.... ca 15 timers fremmøde over 6 måneder? Så ikke meget, der smager af fugl. Desuden eksisterer der stadig ikke (et år efter) nogen som helst udtalelser fra arbejdsprøvningsstedet. Så i realiteten er det som om jeg ikke har været der

Men uanset at man ikke har været i arbejdsprøvning - så siger loven jo
"§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension."

Er Zara ikke faldet ind i et hul her? Spørgsmålet er vel om de har forsøgt at arbejdsprøve hende indenfor de 52 uger, eller ikke. For hvis de ikke har, kan hun jo ikke ligges til last

Men også selvom de har ... hvad hedder den der ting, hvor psykiater/læge ell a udtaler at en person er for dårlig til at arbejdsprøves? Det er jo ikke alle, der kan klare en arbejdsprøvning. Der står jo ingen steder at forudsætningen for at blive forlænget i forhold til §27 stk 4 er en arbejdsprøvning. Den går vel netop ud på at det ligger fast at man er for dårlig til at kunne klare det ordinære arbejdsmarked - som igen var den vurdering jeg fik - uanfægtet at der ikke forelå noget fra arbejdsprøvningen

Håber det giver mening, det jeg prøver at sige
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hjælp søges havheks Alt det andet 7 07-01-2012 22:49
stop af sygedagpenge og arbejdsgiver siger snart stop! hjælp sophieline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 21-01-2011 06:00
Hjælp søges. Hønsehuset Alt det andet 2 12-11-2009 17:12
Hjælp søges odenseMand35 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 05-07-2008 09:25
Hjælp søges. AnnetteH Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 24-01-2008 15:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension