K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2007, 12:44   #1
inderlig
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2007
Indlæg: 5
Styrke: 0
inderlig er ny på vejen
Handicapkørsel

Jeg vil gerne vide om, der er nogen der kan svare mig på om det er rigtigt, at hvis man ikke bruger stok, rollator eller sidder i kørestol, så heller ikke kan få hjælp til handicapkørsels ordning fra kommunen. Da jeg for snart 4 uger siden snakkede med sagsbehandleren, mente hun ikke, at jeg kunne,kan lige nævne, at jeg har epilepsi og ret stiv i f.eks benene, da jeg altid har haft en dårlig motorik og ønsker og komme til og gå til handicapridning, så jeg kan få en rimelig god motorik. Men sagsbehandleren mente kun, at det var clerosepatienter der ville kunne få denne kørselsordning, men ville finde ud af om jeg kan komme ind under den kørselsordning til fritidsaktiviteter, Men har endnu ikke hørt noget selv om hun kom med, at jeg skulle regne med, at der ville gå 14 dage inden hun havde fundet ud af det, og nu er der snart gået en måned siden jeg snakkede med hende
Hilsen inderlig
inderlig er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Handicapkørsel dræner kommunekassen Ozelot Dit og Dat 1 18-01-2010 10:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension