K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Principielle afgørelser fra Ankestyrelsen > Nyt om loven > Nyt fra Ankestyrelsen

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2009, 10:00   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Kommunerne tildeler førtidspension forskelligt

Ankestyrelsen har gennemført en benchmarkinganalyse af kommunernes tilkendelser af førtidspension. Analysen viser, at nogle kommuner generelt havde et højt tilkendelsesniveau også efter

Læs mere...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2009, 21:57   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, prøv at læse den... eller se på et landkort, hvor forskellige kommunerne er i tilkendelser af pensioner.

Nogle overrasker, mens andre vidste vi i forvejen her på siden.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2009, 11:23   #3
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Har nu endelig fået taget mig sammen til at få printet den ud, for vi er nogle stykker der gerne vil have et møde med vores nye borgmester, og som altid, elsker jeg at kunne dokumentere mine påstande .... Så tusinde tak, Web
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2009, 11:39   #4
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja, ikke sandt hyanna.. vores område passer da ikke ret godt til det som de skriver i venstrebladet... hæhæ.. jeg har den også på min pc..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2009, 14:08   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Mon ikke det OGSÅ kan hænge sammen med dé undersøgelser de engang imellem laver, hvor de feks kan se, at jyder generelt er sundere end københavnere, og at man kan forventes at leve længere hvis man bor i Vedbæk, modsat hvis man bor i Tårnby osv.

Der er jo byer der er mere belastet end andre, og der er landsdele der er mindre forurenet end andre, samt der er steder hvor tungt og opslidende fabriksbarbejde udgør størstedelen af beskæftigelsen, hvor lokalbutikker dominerer i andre byer...

Spiller sådan noget ikke en rolle? Blot en tanke.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2009, 14:50   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jo, det spiller en rolle, Helenekr.

Og derfor har man i rapporten gjort kommunerne sammenlignelige, men der er alligevel forskel.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommunerne roser reform af førtidspension Webmaster K10 Nyheder 0 01-07-2012 21:50
Kommuner tildeler førtidspension forskelligt Webmaster K10 Nyheder 0 02-11-2011 12:30
Pensionsregler tolkes forskelligt! buster Politik og Samfund 3 21-01-2011 18:04
Kommunerne har godt styr på førtidspension efter arbejdsevnemetoden Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 5 09-10-2009 13:25
forskelligt indhold af rådigheds beløb Lars B. Dit og Dat 1 11-10-2008 13:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension