K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2009, 20:26   #1
Gerbilwoman
Elsker at være her på K10
 
Gerbilwomans avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Vestsjælland
Alder: 43
Indlæg: 94
Styrke: 16
Gerbilwoman er ny på vejen
Hvad gør jeg nu?

Jeg har en rigtig dårlig periode, hvor jeg næsten intet magter, er konstant dødtræt, glemmer alt inkl. at ringe og melde fra til Job & Helbred. Fik brev om mit fravær, glimrede ved at glemme at reagere på det så nu trækker de mig

Ved ikke endnu om jeg overhovedet får nogen penge, da jeg slet ikke har været der de sidste par mdr

Er der nogen muligheder for at søge om hjælp til denne måned?

I behøver ikke bonke mig i hovedet med hvor dumt det er, for jeg magter det bare ikk og har ikke brug for løftede pegefingre.

Jeg VIL så gerne gøre alt det rigtige men jeg enten glemmer det, sover fra det eller magter bare ikke at komme af sted, så min samvittighed er i forvejen sort
__________________
Most people would succeed in small things if they were not troubled with great ambitions.
Gerbilwoman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2009, 20:55   #2
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Jeg synes du skal tale med din sagsbehandler omkring økonomien,
og nævne det, du skriver i brevet her.

Måske skulle du sygemelde dig?

Der skal nok komme flere råd.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2009, 21:14   #3
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Er det noget de ved på Job og Helbred, at du har de ting når du er inde i en dårlige periode?

Nu ved jeg ikke hvad det går ud på overhovedet det Job og Helbred, men har de ikke en slags mentorordning - eller hvad hulan jeg skal kalde det - som netop griber dig når du kommer ind i en dårlig periode, som ringer til dig hvis du glemmer at reagere osv?

Nu kender jeg ikke dit forløb, men jeg synes da det er hårdt du bliver straffet fordi du er inde i en dårlig periode og netop der har behov for ekstra hjælp. Og du har da netop ikke behov for at få det endnu dårligere ved at blive straffet osv.

Måske skulle du - som Tanja skriver - blive sygemeldt?

Om ikke andet, så har du da i hvert fald rigtig meget brug for en kæmpe stak af de her
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2009, 21:21   #4
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej

Synes ligesom Tanja, du skal tage kontakt til din sagsbehandler, fortælle
hvordan du har det Så kan det være hun kan komme med nogle forslag/løsninger.
Du skal have noget hjælp i forhold til din situation.
Har du haft kontakt med din egen læge Tror det ville være en god ide, hvis du ikke har haft dette.
Håber du kommer op igen, det er hårdt når man har det skidt.
Sender dig mange
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension, hvad nu, hvad må jeg/hvad må jeg ikke ? Lupo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 30 24-01-2013 22:41
Hvad gør jeg? Hvad er mine chancer? Suzy Jensen Alt det andet 7 17-06-2011 17:32
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt? Tessa Alt det andet 2 10-12-2009 02:26
Hvad Er Kvalitet??? Hvad Er Forebyggelse? zuza Politik og Samfund 0 21-08-2007 15:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension