K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-10-2009, 06:17   #1
mortilto
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Lokation: nordsjælland
Indlæg: 12
Styrke: 15
mortilto er ny på vejen
ansøning til førtidspension § 17

hej alle-
jeg er ny her men har længe studeret jeres gode svar. men vil godt bede om jeres hjælp og mening.
først lidt om mig selv.
jeg er mor til to piger på 11 og 16. de bor hos deres far søm jeg valgte at forlade for over 2 år siden da jeg ikke magter en hverdag med de daglige pligter.
jeg har daglig mange kroniske smærter i lænd ryg nakke skuller arme. har ikke nogle kræfter i mine hænder.
i starten af 2007 var jeg i en meget kort periode i job træning men måtte stoppe da jeg fik en deprition.
papirne fra denne periode har kommunen smidt væk. jeg få nogle piller af min læge og få det dog lidt beder.
den 19-4 2007 giver kommunen mig en revalidering. jeg søger ind som holistisk hundevejleder hos anette røpkte men få afslag hos kommunen jeg anker og få igen afslag.
den 25-4 2007 søger jeg så i samråd med min sagsbehandler en § 17 vi laver en resurseprofil denne er dog også bortkommet.
kort efter flytter min sagsbehandler afdeling i forbindse med kommune sammenligning. der efter høre jeg først fra kommunen sidste efter år hvor jeg bliver indkaldt af en sagsbehandler som møder op med 3 stykker papir det første hun siger nå nu skal vi ha dig i job du skal ikke drive den mer. jeg gør hende opmærksom på at jeg har søgt en § 17 dette kender hun ikke noget til og nu er nu og vi skal se fram af.hun indviler dog i at prøve at finde mine papir og vi aftaler et nyt møde hvor hun også indkalder et aktiv time som skal få mig i job, hun køre sådan på mig på dette møde at jeg må forlade mødet grædne og hun meddeller at min sags mappe er blevet væk. efter dette lukker hun for min kontant hjælp. denne har jeg dog fået igen ved at skrive under på at jeg ville i jobtræning.
jeg klaget over hende og har fået en ny sagsbehandler men har inu ikke mødt hende det er nu over et ½ år siden jeg var der sidst. nu vil jeg så søge en ny § 17 og har skrevet følgne.
undertegnet vil gerne klage over afslag på førtidspension ansøning § 17 som blev søgt den 25-4. 2007. pr mail da jeg aldrig bliver selvforsøgrgende heller ikke på fleksjob.
jeg gå ud fra at det blev et afslag da jeg aldrig har hørt til min ansøning.
derfor søger jeg herned igen pension efter § 17 på den foreliggende dokumentations grundlag
udtalse fre kiopraktor
udtalse fra læge
udtalse fra kiopraktor
udtalse fra ny læge
min smærte dagbog.

med venlig hilsen

er det helt hen i vejret eller er der nogle der kan formuler det beder og hvem skal jeg sende den til. hade tænkt mig at sende den til nogle af de lokalpolitiker der stiller op til valg, håber der er nogle der kan hjælpe mig... det skal lige tilføjes at jeg sover meget lidt pga mine smærter

Sidst redigeret af mortilto; 08-10-2009 kl. 06:23.
mortilto er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2009, 12:03   #2
Stone
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-12 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 5
Styrke: 0
Stone er ny på vejen
Hej
Jeg er selv igang med at skal søge.
En ting er helt sikker, kommunen gør ikke nogen rask.
Brug din læge, undersøg om du kan henvises videre i det lægelige system... fortsæt... når noget ikke har virket nok/efter hensigten... ny snak med lægen.. her skal du tænke på det helbred. kropsligt og psykisk.
Kommunen vil kun have dig tilbage til arbejdsmarkedet!!! (og de sidder på pengene) De er en rigtig hård nød, når man har det så skidt som det lyder til du har det. (jeg undgår de grimme ord her).
Jeg syntes det er fint du nu selv tager hånd om sagen og søger selv.
Jeg arbejder selv på ressourceprofilen, da det er mit indtryk den også er et vigtig element.
Det lyder helt hen i vejret at de smider dine papirer væk, det kan jeg godt forstå at det gør ondt.
Jeg håber du finder flere gode råd her på hjemmesiden...

Stone
Stone er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
nogen som ved om §17 ansøning kan hentes på nettet skivehansen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 13-12-2012 07:55
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension