K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-12-2013, 20:37   #1
Ros
Pårørende til syg i syste
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2013
Lokation: Roskilde
Indlæg: 3
Styrke: 0
Ros er ny på vejen
Red face Ressurceforløb til ALLE over 40 og tæt på pension ?

Skal min syge mand T virkelig igennem ét Ressurceforløb selvom han er tæt på pension og vurderet i virksomheds praktik januar 2012 under den gamle lov til følgende : For syg til at arbejde og skønnes af praktik vejleder og leder af praktik til pension ? Der skete det at der der fra højere sneg sig følgende ordlyd ind : maks 2-4 timer fordi T egen sagsbeh påvirkede den konsulent /sagsbeh der fulgte T på virksomheds praktikken .

T har fået lavet en "Rehabilitering s plan - forberedende del. Dernæst været i Rehab team møde , der var ganske forfærdeligt har, ja som der er beskrevet af mange andre k 10 brugere. T er dømt til ét kognitiv forløb i psyk center i mindst 1/2 år , for at fremme hans livskvalitet da TEAM mener at vide at denne vil fremme hans arbejdsevne . Og dernæst evt .i eten ny virksomhedspraktik .

T fik at vide af den kvinde fra jobcenter (uden anden titel ) at " der ikke var tale om pension da han skulle have cancer el lign for at få pension .

Advokaten vi havde med gjorde indsigelse . Denne indsigelse er ik i den færdige rapport da der jo ikke tages referat , ifølge teamet . Alle syge der har været igang i årevis kan kommunen ik bede om at starte forfra ???? DETTE ER DYBT URIMELIG OG JEG GÅR TIL MEDIERNE EFTER VI HAR LAVET EN SLAGPLAN MED ADVOKATEN. Pengene har vi lånt af svigerfar . Men har nogle fået pension igennem UDEN et ressource forløb ??? Tusind tak for denne kompertente hjemmeside jeg ville ønske jeg havde set før (siden 2006)

ps . Min mand har en bindevævs sygdom der specifikt har sat sig på lungerne . Plus svær søvnapnoe plus stress diagnose plus falder pludseligt pga . muskelsvigt .

Jeg er dømt til at klare alt herhjemme for kommunen er ligeglad med borgerens privatliv , bare de får presset den syge til et fleksjob bevis på 2-4 timer ugl . Hvorefter borgeren kan ligge i sengen i sin fritid og ægtefællen må lave alt. Trods hun ( jeg ) selv er kronisk syg og på førtidspension siden 2005. Men Reha Team er fuldstændig ligeglade .

Behøver jeg at sige st advokaten var rystet .
Ros er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension