K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-03-2011, 11:12   #21
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det er kun ankestyrelsen der laver p-afgørelser.

Statsforvaltningen er 1 klageorgan, ankestyrelsen er sidste.

Dog er Ombudsmanden også en mulighed, men ikke med samme mulighed for at give sanktion eller anden, kun påtaler.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2011, 11:30   #22
Fonze
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2011
Indlæg: 54
Styrke: 14
Fonze er ny på vejen
Tak Popiae. Men man kan så ikke se afgørelser fra beskæftigelsesankenævnet nogen steder?
Fonze er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2011, 14:54   #23
Fonze
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2011
Indlæg: 54
Styrke: 14
Fonze er ny på vejen
UPDATE til særlig ydelses spørgsmål

goddag igen K10

så har min hustru fået svar fra hendes ansøgning om særlig ydelse. Som forventet blev det et afslag.
Begrundelsen er at det vurderes at der ikke er hjemmel i §74i til udbetaling af særlig ydelse, hvor du ved visitation til fleksjob var berettiget til ledighedsydelse. Det er tillige en betingelse for at modtage særlig ydelse, at du ikke er selvforskyldt ledig efter fleksjob.

Begrundelsen er ligger til grund for ovenstående er at min hustru blev visiteret til fleksjob i 2005 og havde på det tidspunkt ret til ledighedsydelse.
Hun opsagde sit fleksjob da jeg blev statsudsendt og flyttede til Holland og hun flyttede selvfølgelig med.


1. mit spørgsmål er nu: i henhold til vejledning om ledighedsydelse 96 16/11 2010, er man som udgangspunkt ikke omfattet af fleksjobordning ved flytning til andet land og ved hjemvendelse skal visiteres igen jf. afsnit 3 Ophold i udlandet. Hvordan kan man være visiteret hvis man ikke er omfattet af ordningen? Det vil jo reelt betyde at man til evig tid er visiteret...
Har jeg ret i at opsigelsen i forbindelse med flytningen er en gyldig grund p.g.a. afstand.
Jeg modtager meget gerne henvisninger/råd etc. På forhånd tak.
Fonze er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2011, 15:28   #24
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fonze Se meddelelser
goddag igen K10

så har min hustru fået svar fra hendes ansøgning om særlig ydelse. Som forventet blev det et afslag.
Begrundelsen er at det vurderes at der ikke er hjemmel i §74i til udbetaling af særlig ydelse, hvor du ved visitation til fleksjob var berettiget til ledighedsydelse. Det er tillige en betingelse for at modtage særlig ydelse, at du ikke er selvforskyldt ledig efter fleksjob.

Begrundelsen er ligger til grund for ovenstående er at min hustru blev visiteret til fleksjob i 2005 og havde på det tidspunkt ret til ledighedsydelse.
Hun opsagde sit fleksjob da jeg blev statsudsendt og flyttede til Holland og hun flyttede selvfølgelig med.


1. mit spørgsmål er nu: i henhold til vejledning om ledighedsydelse 96 16/11 2010, er man som udgangspunkt ikke omfattet af fleksjobordning ved flytning til andet land og ved hjemvendelse skal visiteres igen jf. afsnit 3 Ophold i udlandet. Hvordan kan man være visiteret hvis man ikke er omfattet af ordningen? Det vil jo reelt betyde at man til evig tid er visiteret...
Har jeg ret i at opsigelsen i forbindelse med flytningen er en gyldig grund p.g.a. afstand.
Jeg modtager meget gerne henvisninger/råd etc. På forhånd tak.
Hmmm jeg synes man må prøve at klage og se, hvad der kommer ud af det. Det her er en særlig situation for hende. Ingen bør bare stå i "ingenmandsland" her i Danmark. Og især ikke når hun er visiteret.

Som jeg læser det her:

Det er - som for modtagere af ledighedsydelse - en betingelse for at modtage særlig ydelse, at personen

– opfylder betingelserne for at få et fleksjob,

– ikke har et rimeligt tilbud om ansættelse i fleksjob,

– tager imod rimeligt tilbud efter lov om en aktiv beskæftigelsesindsats eller andre tilbud, der kan forbedre mulighederne for at få et arbejde,

– ikke er selvforskyldt ledig efter et fleksjob og

– deltager i samtaler i et individuelt kontaktforløb.

Dette gælder ikke, hvis modtageren af særlig ydelse har en gyldig grund til ikke at udnytte sine arbejdsmuligheder, jf. lovens § 13, stk. 4 og 5. Se pkt. 4.


... så mener jeg hun burde kunne opfylde betingelserne, hvis hun bliver sendt ud i tilbud af jobcentret og samtidig er visiteret som fleksjobber. Nok er hun ikke selvforskyldt efter et fleksjob - men hun havde vel ikke et job inden, I rejste ? I klagen kunne man gøre dem opmærksom på, at hun jo fortsat er visiteret som fleksjobber. Så må nævnet finde ud af, om der er en lovgivning, som kommunen ikke overholder i den forbindelse. Såfremt der kan være et hul i lovgivningen, kan det være, at den kan nå så langt, at Ankestyrelsen vil tage den som en principafgørelse.

Ang. dit spørgsmål (i tidligere indlæg) om afgørelse fra beskæftigelsesnævnet, om man kan finde dem nogensteder. Nej det kan man ikke, da det er kun principafgørelser fra Ankestyrelsen som gælder. På Ankestyrelsens hjemmeside findes der alle typer afgørelser.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2011, 15:48   #25
Fonze
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2011
Indlæg: 54
Styrke: 14
Fonze er ny på vejen
Tak Curls

årsagen til afslaget tror jeg er følgende:

1. Kommunen mener at visitationen i 2005 stadig er gældende. Hvordan kan dette være tilfældet når vejledningen siger at man skal visiteres på ny ved hjemkomst.
2. Hun er selvforskyldt ledig efter fleksjob. jeg mener at der er en gyldig grund til opsigelsen. se nedenfor §26


kan gyldige grunde i denne anvendes her? https://www.retsinformation.dk/Forms...px?id=31110#K4 §26, eller hvor finder jeg gyldige grunde til at opsige fleksjob. §1 stk 11 refererer ihvertfald til aktivitet jf. lov om aktiv beskæftigelsespolitik.
Fonze er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2011, 16:32   #26
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fonze Se meddelelser
Tak Curls

årsagen til afslaget tror jeg er følgende:

1. Kommunen mener at visitationen i 2005 stadig er gældende. Hvordan kan dette være tilfældet når vejledningen siger at man skal visiteres på ny ved hjemkomst.
2. Hun er selvforskyldt ledig efter fleksjob. jeg mener at der er en gyldig grund til opsigelsen. se nedenfor §26


kan gyldige grunde i denne anvendes her? https://www.retsinformation.dk/Forms...px?id=31110#K4 §26, eller hvor finder jeg gyldige grunde til at opsige fleksjob. §1 stk 11 refererer ihvertfald til aktivitet jf. lov om aktiv beskæftigelsespolitik.
Hmm jeg tror desværre ikke, den kan gælde, da det jeg har læst mig frem til indtil nu, er at loven gælder for A-kasse medlemmer - og som fleksjobber er man ikke medlem af en A-kasse....

Jeg kan godt se, at det er ærgerligt, når det er sådan, at hun selv har sagt op. I dag er der kommet en lov om, at man godt kan bevare retten til fleksjobbet, når man flytter kommune:

https://www.retsinformation.dk/Forms...?id=128679#K13

§ 73. Personer, der er ansat i fleksjob, bevarer ret til tilskuddet til fleksjob ved flytning til en anden kommune.


Ovenstående paragraf kom her i de seneste år, da man havde lidt problemer med, at man jo ikke nærmest kunne få lov at flytte fra by til by og samtidig sige et job op. Det kan man nu. Man bevarer retten til fleksjobbet. Opsigelsen bør dog ske i samråd med kommunen. Mener der er en vejledning til den paragraf et eller andet sted. Det står måske også i HK pjecen om fleksjob.


Den der § 74i mener jeg dog, at den fortæller, at hvis man selv har sagt op, så har man ikke retten til ledighedsydelse - men har så retten til særlig ydelse... Jeg tror ikke selv, det betyder, at den kun er gældende ved starten af visitationen. Jeg husker, at grunden til at de ligesom fik oprettet en "særlig ydelse" var, at førhen når folk blev opsat i et job inden 9 måneder, så kunne de slet ikke få noget overhovedet. Det kan de nu. Jeg synes dog, at hun havde en særlig grund til at sige op.

Jeg fandt lige den her, som egentlig er rigtig fin:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=3005

Jeg har dog fundet den her, som måske kan bruges, er ikke sikker... § 73 C 1. samt § 73 C stk. 2...: https://www.retsinformation.dk/Forms...?id=128679#K13

Er ikke sikker om den kan bruges. Den nævner ikke så meget om retten til ydelse, men mere om, hvad man har ret til som visiteret fleksjobber.

Det var hvad jeg kunne finde frem til indtil videre.


EDIT: Jeg ser lige, at du i indlæg #16 skrev at der var en vejledning om ophold i udlandet osv. for fleksjobbere. Den skal I holde fast i. Når der er en vejledning, selvom den ikke er lovbunden, så bør de følge den. Så vil jeg tro, at hun ligesom vil være nyvisiteret igen ved hjemkomst - og derfor berettiget til særlig ydelse. Sådan ser jeg på det lige nu... Synes ikke det kan være rigtigt, at hun skal være i ingenmandsland.... Husk at hvis man vil klage over afgørelsen, skal dette gøres inden 4 uger. Og så har kommunen 4 uger til at se på den og afgøre, om de vil fastholde afgørelsen eller ændre den. Hvis de fastholder den, sender de klagen til beskæftigelsesnævnet.

Det her står i den der vejledning.... Det kan I henvise til i klagen.... :
Personer, der modtager ledighedsydelse, og som flytter til et andet land, vil ikke længere have tilknytning til det danske arbejdsmarked, og vil dermed som udgangspunkt ikke længere være omfattet af fleksjobordningen. Ved evt. hjemvendelse til Danmark, vil kommunen således skulle visitere dem til fleksjobordningen på ny, hvis de fortsat opfylder betingelserne herfor. Afhængig af fraværets længde vil kommunen kunne træffe afgørelse på baggrund af de tidligere indhentede oplysninger, evt. suppleret med nye opdaterede oplysninger. Det samme vil gøre sig gældende, hvis personen har opsagt et fleksjob og er flyttet til et andet land i en periode.

Sidst redigeret af curls; 31-03-2011 kl. 16:52.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2011, 17:27   #27
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg tror ikke jeg kan byde ind med noget, som curls ikke allerede har nævnt.

Afslaget er fra kommunen, ik'

Ergo så anker i selvfølgelig afslaget.

Jeg opsummerer lige, og finder de ting jeg mener, i kan bruge i en anke.

#2 (Hejdien). Iflg. det der står i denne skulle der ikke være noget i vejen for, at din kone kan få særlig ydelse: http://www.klxml.dk/KLB/Blanket/Gaelder/ly215.pdf

#10 (Fonze) "Men så fandt jeg et dokument hvor der står at hun efter §74c "skal en person revisiteres efter tilbagekomst til DK" (dokumentet er et svar fra arbejdsdirektoratet ifm vores flytning til udlandet). "
Har du snakket med arbejdsdirektoratet om jeres problem?

#14 (Fonze) "i går ringede sagsbehandler til min kone og der udtalte sagsbehandler at hun var blevet visiteret til fleks i dette forløb hun lige har været igennem.. de har tydeligvis ikke helt styr på det. mit eneste bevis er det fleksjob bevis hun underskrev "
Har i fået aktindsigt?
Jeg tænker; at kommunen har journalpligt og skal derfor notere telefonsamtaler ned, måske er i heldige, at der står noget om denne samtale.
Eller måske står et eller andet sted i aktindsigten noget med "visiteret til fleksjob den og den dato".


#16 (Fonze) "ja, hun har været igennem ny resourceprofil, arbejdsprøvning, speciallæge erklæring etc. her i den nye kommune, og fik i mandags et fleksjobbevis."
Din kone må have noget papir vedr. denne arb.prøvning, står der ikke noget om formål ell.l.?
Og ligeså i rp'ens konklusion?


Stadig #16 (Fonze) "hvilket absolut ikke er i overens stemmelse med hvad der står i vejledning om fleksjob 96 16.nov 2010. afsnit 3 om ophold i udland.
klippet og klistret fra vejledningen
Ophold i udland

Personer, der modtager ledighedsydelse, og som flytter til et andet land, vil ikke længere have tilknytning til det danske arbejdsmarked, og vil dermed som udgangspunkt ikke længere være omfattet af fleksjobordningen. Ved evt. hjemvendelse til Danmark, vil kommunen således skulle visitere dem til fleksjobordningen på ny, hvis de fortsat opfylder betingelserne herfor.
"
Find dette frem og print det ud.

Ud fra nogle af de ting du har skrevet kan jeg ikke lade være med at tænke, at arbejdsdirektoratet måske kunne være til hjælp.

Du skriver, at du har været statsudsendt, kan det tænkes, at din arbejdsgiver kan være til nogen hjælp i denne sag.
Det jeg tænker er, at hvis det er en virksomhed, som jævnligt sender medarbejdere (med ægtefælle) til udlandet, så kan de måske have kendskab til noget lovgivning, som kan benyttes for at undgå, at ægtefællen til en udsendt medarbejder kommer i klemme.
Hmmm, det er måske lidt vrøvlet formuleret, men jeg tror du forstår hvad jeg mener.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2011, 18:00   #28
Fonze
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2011
Indlæg: 54
Styrke: 14
Fonze er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg tror ikke jeg kan byde ind med noget, som curls ikke allerede har nævnt.

Afslaget er fra kommunen, ik' Jo det er.

Ergo så anker i selvfølgelig afslaget. Selvfølgelig

Jeg opsummerer lige, og finder de ting jeg mener, i kan bruge i en anke.

#2 (Hejdien). Iflg. det der står i denne skulle der ikke være noget i vejen for, at din kone kan få særlig ydelse: http://www.klxml.dk/KLB/Blanket/Gaelder/ly215.pdf

#10 (Fonze) "Men så fandt jeg et dokument hvor der står at hun efter §74c "skal en person revisiteres efter tilbagekomst til DK" (dokumentet er et svar fra arbejdsdirektoratet ifm vores flytning til udlandet). "
Har du snakket med arbejdsdirektoratet om jeres problem? Arbejdsdirektoratet er nedlagt pr. 01 jan 2011, arbejdsmarkedsstyrelsen har overtaget. jeg har sendt en mail, og ikke fået svar. Dokumentet er et svar fra arbejdsdirektoratet til vores fraflytter kommune tilbage i 2007 om konsekvensen af at min hustru flytter med: ingen ret til ledighedsydelse, og revisiteres ved hjemkomst. Der står også i den vejledning jeg har henvist til at hun skal visiteres på ny. Vi har fået dokumentet fra vores nuværende kommune så de har den.

#14 (Fonze) "i går ringede sagsbehandler til min kone og der udtalte sagsbehandler at hun var blevet visiteret til fleks i dette forløb hun lige har været igennem.. de har tydeligvis ikke helt styr på det. mit eneste bevis er det fleksjob bevis hun underskrev "
Har i fået aktindsigt? ikke endnu, men den lander på kommunen i morgen.
Jeg tænker; at kommunen har journalpligt og skal derfor notere telefonsamtaler ned, måske er i heldige, at der står noget om denne samtale.
Eller måske står et eller andet sted i aktindsigten noget med "visiteret til fleksjob den og den dato".
Det håber vi også

#16 (Fonze) "ja, hun har været igennem ny resourceprofil, arbejdsprøvning, speciallæge erklæring etc. her i den nye kommune, og fik i mandags et fleksjobbevis."
Din kone må have noget papir vedr. denne arb.prøvning, står der ikke noget om formål ell.l.? Ordret fra jobcenter:
Henvisning til afklaringsforløb.
I det du har rettet henvendelse til jobcenter BY, vedr, dit fremtidige forsørgelsesgrundlag, kan det oplyses at du jf. LAB §2 stk, 10 har ret til 6 ugers afklaringsforløb, til vurdering af om du fortsat vurderes omfattet af målgruppen for fleksjob, jf LAB §70a.

Og ligeså i rp'ens konklusion? Der er ingen konklusion i ny RP, har dog kun fået tilsendt kladden. i den gamle fra fraflytter kommune var der en ekstra side med konklusion, går ud fra at det er den du mener.


Stadig #16 (Fonze) "hvilket absolut ikke er i overens stemmelse med hvad der står i vejledning om fleksjob 96 16.nov 2010. afsnit 3 om ophold i udland.
klippet og klistret fra vejledningen
Ophold i udland

Personer, der modtager ledighedsydelse, og som flytter til et andet land, vil ikke længere have tilknytning til det danske arbejdsmarked, og vil dermed som udgangspunkt ikke længere være omfattet af fleksjobordningen. Ved evt. hjemvendelse til Danmark, vil kommunen således skulle visitere dem til fleksjobordningen på ny, hvis de fortsat opfylder betingelserne herfor.
"
Find dette frem og print det ud. dette er der refereret til i ansøgning om særlig ydelse, så den må de have læst.

Ud fra nogle af de ting du har skrevet kan jeg ikke lade være med at tænke, at arbejdsdirektoratet måske kunne være til hjælp. afventer mail. ellers må jeg ringe.

Du skriver, at du har været statsudsendt, kan det tænkes, at din arbejdsgiver kan være til nogen hjælp i denne sag.
Det jeg tænker er, at hvis det er en virksomhed, som jævnligt sender medarbejdere (med ægtefælle) til udlandet, så kan de måske have kendskab til noget lovgivning, som kan benyttes for at undgå, at ægtefællen til en udsendt medarbejder kommer i klemme. Det burde der, men man bliver gjort opmærksom på dagpenge bortfalde da man ikke er tilrådighed.
Hmmm, det er måske lidt vrøvlet formuleret, men jeg tror du forstår hvad jeg mener.
det gør jeg



gyldig grund til selvforskyldt ledighed efter fleksjob henviser til §13 stk 4 og 5. men der tales der kun om tilbud mv, men jeg går ud fra at dette også gælder hvis man ER i et tilbud.

HOV... i ovenstående har jeg skrevet ord-ret af efter brev fra kommunen.. der står Lov om aktivbeskæftigelsespolitik §2 stk 10, hvis hun blev anset som visitetet til fleks burde hun vel komme ind under stk 7, har jeg ret?

Sidst redigeret af Fonze; 31-03-2011 kl. 18:58.
Fonze er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2011, 06:51   #29
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fonze Se meddelelser
HOV... i ovenstående har jeg skrevet ord-ret af efter brev fra kommunen.. der står Lov om aktivbeskæftigelsespolitik §2 stk 10, hvis hun blev anset som visitetet til fleks burde hun vel komme ind under stk 7, har jeg ret?
Jooo, og det kan virke selvmodsigende når de så skriver "til vurdering af om du fortsat vurderes omfattet af målgruppen for fleksjob, jf LAB §70a.".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2011, 09:40   #30
Fonze
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2011
Indlæg: 54
Styrke: 14
Fonze er ny på vejen
Godmorgen K10

Er begyndt at ligne et §-tegn i hovedet

I fredags talte jeg med Arbejdsmarkedsstyrelsen som har overtaget efter Arbejdsdirektoratet.
De var enige i at efter 38 måneder i udlandet bør man visiteres som om man starter et nyt forløb. De var absolut ikke enige i at når man een gang er bevilliget fleksjob, så kunne den ikke tages fra personen.
Med hensyn til at sige sit fleksjob op, var de lidt mere forsigtige, men mente at når der foreligger en beordret ændring af ægtefælles arbejdssted, og at dette arbejdssted ligger i en sådan afstand at det umuliggør at opretholde sit fleksjob, så var det en gyldig grund. Er der noget sted hvor man kan se eksempler på at en flytning/opsigelse af fleksjob er en gyldig grund. Jeg har svaret fra Klaus Hjort Frederiksen til Hejdien, men ved ikke om den er noget der kan bruges i en klage.
Hvorom alt er så mente de at ved hjemskomst som skrevet ovenfor, så skulle der visiteres igen som et nyt forløb, og min kone ville så på visitationstidspunktet være berettiget til særlig ydelse.

Jeg har dog et par spørgsmål som jeg håber der er svar på.

Med ophold i udlandet er man ikke omfattet af lov om aktiv socialpolitik, men hvad med lov om aktiv beskæftigelsesindsats? jeg har efterhånden kigger i alle kroge mv. og har ikke een eneste gang stødt på noget hvor man har mistet retten til fleksjob i forbindelse med om man er tilrådighed. eneste sted er den vejledning som jeg har nævnt tidligere.

min kone blev henvist til afklaringsforløb som LAB §2, 10, altså som hvad jeg betegner som en person der "kommer ind ude fra gaden og har brug for hjælp". Hvis kommunen ville revurdere (og de har jo selv sagt at man ikke kan miste sin ret til fleksjob), skulle hun så ikke være henvist som en LAB §2, 7.

nu er der søgt aktindsigt, og ud fra det jeg modtager vil jeg så klage over kommunens afslag.
Fonze er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Særlig ydelse?? Road66 Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 13 08-02-2012 10:01
Særlig ydelse Pædagogen Alt det andet 8 03-12-2011 13:26
særlig ydelse ozzi Alt det andet 0 22-09-2011 12:29
Visiteret til fleksjob/hidtidig ydelse/tilbagekøb af pensionsopsparing/særlig ydelse Annette Christensen Spørgsmål ang fleksjob 3 24-07-2007 22:10
særlig ydelse sannesus Spørgsmål ang fleksjob 3 06-04-2006 07:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension