K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-01-2011, 18:00   #1
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
fordele og ulemper

Jeg er så "heldig" at jeg fra idag kan kalde mig for førtidspensionist og dette indebærer så et helt nyt liv for mig.
Men hvad er fordelene og ulemperne i det hele taget, hvad skal man passe på med.

Er stort spørgsmål syntes jeg selv, især fordi jeg indtil nu kun er blevet behandlet meget positivt, men hvad nu fremover.
Jeg kan regne ud at de næste uger går med at afklare mig selv økonomisk, heldigvis har jeg en Sundhedsforsikring der dækker mig ok.
Men jeg tænker også... når man pludselig bliver FP hvor mange dækninger har man måske indbetalt til gennem tiden uden at tænke over det.
F.eks fandt jeg ud af at jeg i slut 70erne havde indbetalt 10000+ til noget bidrag jeg kan få udbetalt...der er måske flere steder måske ATP , feriepenge
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2011, 18:31   #2
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Tillykke med roen.

Har du indbetalt til efterløn, kan du også få dem udbetalt. Og hvis du er i fagforening, kan det være du kan få et engangsbeløb udbetalt, fordi du er blevet ftp.

Men ja man ved måske ikke alt hvad man har indbetalt til, håber du finder det.

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2011, 19:07   #3
Adi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2006
Lokation: 7430 Ikast
Indlæg: 94
Styrke: 19
Adi er ny på vejen
hejsa

Tillykke med din pension.
knuser
Adi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2011, 19:46   #4
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
tillykke her fra.
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2011, 20:18   #5
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Keld60

Tillykke med din nye titel :-) Det må være dejligt endelig at kunne slappe lidt af. Du stiller en masse spg. som jeg desværre ikke kan svare på, idet jeg endnu ikke er Fpér.

Men mht. hvor og hvormeget du evt har indbetalt til igennem dit arbejdsliv, kan jeg godt være dig behjælpelig med.

Du kan se det hele på dette link

https://www.pensionsinfo.dk/Borgerse...velkommen.html

Vh
Maybeline2you
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig

Sidst redigeret af maybeline2you; 10-01-2011 kl. 23:18.
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fordele ved sygedagpenge vs kontanthjælp ? gøjneren Alt det andet 16 17-06-2011 00:07
Forvaltningslovens §21-fordele og ulemper? Håber Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 19-03-2011 12:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension