K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-10-2008, 13:03   #1
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Question Ressourceprofil og rettelser

Kan nogen fortælle mig, om der findes retningslinier for hvordan rettelser og "borgerens vurdering" skal indføres i en ressourceprofil?
Skal / kan rettelser indarbejdes i det, der allerede er skrevet? Eller skal de stå til sidst som "borgerens kommentar"?
For en ressourceprofil kan jo nemt bliver temmelig uoverskuelig, når der kommer rettelser, tilføjelser og nye oplysninger, hvis de "gamle" oplysninger ikke fjernes. Og så kan den jo blive ulæselig / uforståelig for dem, der skal bruge den som grundlag for en tilkendelse / afslag af pension - hvad siger retsikkerheden om det?
SKAL sagsbehandleren lade alt stå (som deres dokumentation)?
Hvornår kan der startes på en ny (dvs. revideret) ressourceprofil?
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2008, 01:19   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Vim jeg kan ikke lige huske hvad det er der står men du kan læse om hvordan man skal udarbejde en arbejdsevnevurdering her (ressourceprofil) her http://www.k10.dk/media/laerebog.pdf

Jeg ved at jeg har fået trumfet igennem at min ressourceprofil opdateres i forlængelse af det der allerede står sådan at der bilver skrevet ny dato og nye oplysninger ind under div elementer og vil mene at det er den rigtige måde ..

kan ikke lige overkue det nu, men vender tilbage mener helt bestemt at der står noget om det og om helheden i arbejdsevnevuderingsguiden
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil christiane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 04-12-2012 08:31
Ressourceprofil Ayaa Alt det andet 44 21-09-2010 12:34
Ressourceprofil... Susanne2412 Alt det andet 2 07-09-2010 18:28
Ressourceprofil Adam SR Alt det andet 8 04-09-2010 13:10
ressourceprofil Heart2breake Alt det andet 18 24-08-2010 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension