K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-06-2011, 01:29   #1
Madam Busk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 4
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Madam Busk er ny på vejen
"grotesk"

Tjae!!! Det er hvad fagforeningens hovedkontor siger om den sagsbehandling jeg har været udsat for af min kommune.


Blev sygemeldt 2. okt. 2009 med alvorlig stress, angstanfald, depression, udbrændthed.
Kom til en krisepsykolog igennem mit arbejde.
Efter 3 konsultationer, fastslog han diagnosen, og henviste mig til behandling hos psykolog.

Blev tilbudt et kursus "Tilbage på arbejde" i dec. og træning i fitnesscenter i januar. Deltog i begge dele, og var glad for det. Træningen blev flyttet til et andet firma, og jeg fik ikke yderligere tilbud.

Fik i april mulighed for at komme til psykolog, da min fagforening betalte.
Lægen ville/kunne ikke henvise mig, da jeg ikke var "livstruet", dvs. havde forsøgt selvmord, og jeg var over 35 år. Så kan man ikke få betalt psykologhjælp gennem sygesikringen.

I juni 2010 kom jeg i 4 ugers praktik på min tidligere arbejdsplads, men måtte holde efter mindre end en uge. Kunne slet ikke klare det. Fik angstanfald og brød sammen. Blev sendt hjem.

Fik samtidigt at vide, at jeg ville blive indstillet til fyring pr. 1. okt. pga. langvarig sygdom.

Holdt ferie efter anvisning af fastholdelseskonsulenten, med lovning om genoptagelse af sagen i august.

Fik først i juli besked fra psykiatrisk afd. region midt/vest Herning om at diagnosticering og behandling kunne begynde i januar 2011.

Søgte frit sygehusvalg, men fik ikke besked på afslaget, grundet fejl fra sygehusets side. Fik i okt. henvisning til konsultation sidst i dec. hos privatpraktiserende psykiater.

Begyndte i okt. selv at søge praktikpladser, da fastholdelseskons. intet gjorde, og jeg konstant fik at vide, at jeg ville falde for 52 ugers grænsen.

Fandt selv, sidst i okt. en praktikplads, hvor jeg kunne starte først i januar.

2. nov., fik jeg af sagsbehandleren, (den 4. i rækken), at vide, at jeg ikke ville få forlænget mine sygedagpenge, og at jeg jo bare kunne søge et deltidsjob på de 10-15 timer, psykologen på daværende tidspunkt havde vurderet jeg var i stand til at arbejde. At jeg kunne søge kontanthjælp, men at det ikke kunne betale sig, fordi vi har hus og bil.

Fra at have været rimeligt velfungerende og klar til arbejdsprøvning, gik jeg igen totalt ned, og måtte have angstdæmpende medicin oveni lykkepillerne i en periode.

Det var så det!!!! sygedagpengene stoppede pr. 1 dec.

Der blev klaget over afgørelsen. (Med hjælp fra fagforeningen). Afvisning. Klagen blev anket til beskæftigelsesankenævnet.

I julen 2010 fik jeg en ADHD diagnose.

Der blev i januar 2011 klaget over sagsbehandlingen, Afvisning.

Skrev og ringede til kommunen uafbrudt, og stillede i borgerservice næsten dagligt for at få at vide hvem der kunne hjælpe, hvilken sagsbehandler jeg havde, og hvilke muligheder der var. Uden held!!!

Søgte kontanthjælp, afslag!!!

Er på én dag blevet sendt rundt til 5 forskellige personer, for til sidst at blive henvist til den første igen. Det tog 2½ time, og det var resultatløs!!!

Langt om længe, først i februar, ringede der en sagsbehandler fra Job og Int.
Hun beklagede meget, men ved en fejl, var et notat fra afdelingslederen i Jobcenteret blevet syltet på afdelingslederen i Job og int.s' skrivebord i 3 mdr.

Blev indkaldt til møde, og samme dag fandt jobkonsulenten en ulønnet praktik til mig.

Startede de 13 ugers praktik sidst i marts, og var rigtig glad for praktikken, som sluttede i fredags.

Begyndte med 15 timer, og kom gradvist op på 30-32 imer om ugen. Kollapsede, fik angstanfald. Satte arbejdstiden ned igen, hvilket fungerede ok.

Fik d. 25. maj svar fra Bes.ankenævnet, at sygedagpengesagen skal genoptages af kommunen, og der skal udarbejdes en ny ressourseprofil, på grund af dårlig og mangelfuld sagsbehandling. Dog uden lovning på sygedagpenge med tilbagevirkende kraft.

Jeg venter nu på en ny afgørelse fra kommunens side, og har bedt om en forventet sagsbehandlingstid, som de siger, de ikke kan give mig!

Jeg fik for ca 1 måned siden, fra praktikvirksomhedens side, lovning på en stilling, når det er afgjort med kommunen, under hvilke vilkår jeg kan begynde.

Fik i torsdags, af jobkonsulenten at vide, at hendes afdelingsleder ville gå med til at bevillige en stilling med løntilskud, med henblik på ordinær ansættelse.
Eller, at jeg kunne overveje at gå på deltid, og nøjes med at arbejde de 20-25timer jeg kan klare om ugen (og dermed miste retten til fuld dagpengeydelse og pension). Hvis jeg vil søge Flexbevis, vil de ikke godkende løntilskudsjobbet.

Fik desuden besked på, at det var sansynligt, at jeg ville blive sendt i flere forskellige arbejdsprøvninger, før der vil falde en afgørelse om Flexjob og, at der jo ikke var nogen garanti for bevillingen...

Hvad gør jeg????

Jeg vil meget gerne ansættes i praktikvirksomheden, men kan ikke klare et ordinært arbejde pga. udbrændthed, stresssymptomer og ADHD problematik, som er blevet meget synligt, pga. de to første problemer.

Forlængede praktikken fra uge 32, for at holde kontakten til virksomheden, indtil der falder en afgørelse.

Men det er surt!!!!

Er dygtig til mit arbejde, når forholdene passer til mit handicap.
Stabil, vellidt og pligtopfyldende.

Og så kan jeg ikke engang få kørselsgodtgørelse, fordi kommunen har gjort mig til "selvforsørgende".

En meget fattig, frustreret og utålmodig
Madam Busk

Sidst redigeret af Madam Busk; 29-06-2011 kl. 12:31.
Madam Busk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2011, 02:59   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Hvis du kan leve med konsekvenserne af et deltidsjob, er det KLART det nemmeste.

MEN som jeg ser dine ting lige pt, står du til en fleksvisitering, dette er skrevet uden om alt det lovgivningsmæssige, for det er en HELT anden snak.

For at blive fleksvisiteret, skal alle behandlingsmuligheder skal være udtømte.
(undtagelse, hvis det er mere end tydeligt bevist, at man aldrig vender tilbage på det ordinære arbejdsmarked kan man også fleksvisiteres, den er dog svær at komme i gennem med)
Det alene kan komme til at tage ÅR.

For at kunne gå under undtagelsen er det ret vigtigt med en gældende arbejdsprøvning. En arbejdsprøvning forældes efter ca 1 år, med mindre lægerne er enige om at din tilstand uanset, er stationær, kan de konstatere det er en arbejdsprøvning nok, kan de ikke er det en ny arbejdsprøvning ca hvert 1½ år.

Lægerne er altså din egen speciallæge (dvs en ADHD kyndig, en hr hvem som helst psykiater er ikke god nok... det er i øvrigt gratis og du har ret til en henvisning via din egen læge) den/de speciallæger din kommune sender dig til, OG kommunens lægekonsulent (dem der har været så meget om i medierne på det seneste)

En ting er sikkert en fleksvisitering inden for en tidsramme din praktikplads gider vente på, kan du roligt skyde en hvid pil efter, systemet er hamrende ligeglade med om du har en plads på hånden eller ej, det gør dem ikke spor hurtigere.
Tvært om øjner de en mulighed for at spare ved at lokke dig til at nøjes, især nu du kan klare det der svarer til en deltidsstilling vil din kommune forsøge at spise dig af med at du ikke har ret til fleks eller anden hjælp fra systemet. I så fald kan jeg oplyse dig om at det er lodret løgn, FORDI det er din funktionsnedsættelse der er skyld i at du ikke magter fuldtid, og fordi du uden funktionsnedsættelsen ville have et alm fuldtidsjob.
Du koster dem ikke en krone i ydelse, og de kan sende dig ud som gratis arbejdskraft OG samtidig få penge af staten for at gøre det, hvor stor interesse tror du selv de har i at tilkende dig noget som helst andet end KHJ? ikke stor vel *ss* Og jeg lover dig de vil kæmpe med næb og klør for at beholde dig som deres lille pengemaskine.

Den afgørelse du venter på, med mindre du direkte har søgt fleks, får du altså ikke svar på om du kan blive fleksvisiteret, du får KUN svar på om du har ret til sygedagpenge med tilbagevirkende kraft, pt ER det slået fast at din sag ikke er blevet belyst som den skulle, og det har din kommune så fået besked på at få gjort, det er DER du er, du er ikke i nærheden af fleks overhovedet.

Din sag skal belyses via arbejdsevne metoden
http://www.k10.dk/media/laerebog.pdf

Altså først skal der stiles efter at du kan klare et helt alm job, når det er slået fast at det ikke duts, så skal der stiles efter et job med særlig hjælp, men stadig under normale vilkår, duts det heller ikke skal der stiles efter en revalidering, duts det heler ikke er det, når alt andet ER afprøvet forfra bag fra og i søvne, fleks, og til aller aller sidst, når alt andet er afprøvet forfra bag fra og i søvne, for 3 gang eller mere, er det FP.

Det er altså en meget meget lang rejse du har foran dig, dog har du heldigvis for dig §27 stk. 4 i dagpengeloven, som du bør kunne forlænges efter (om end det alene er en kamp)

Hold ALT! på skrift er det kommunens nr der ringer lader du bare være med at tage den (har de ano-nr, ja så er det bare synd for evt venner og familie der også har det)

Gå ALDRIG til møder uden en besidder (hvem som helst, din afdøde oldemor kan sagtens bruges, hovedsagen er at du ikke er ene)

Og så vil det at optage samtalerne være yderst relevant for dig som ADHD´er, med den hukommelse du slæber rundt på (det kender jeg alt til *gg*) Det er fuldt ud lovligt at optage hemmeligt, så længe den der holder optageren selv deltager i mødet.

I samme ombæring gør du klogt i at gå hjem og skrive et referat af mødet ud fra optagelsen og forlange at den bliver lagt ind i din sag (behold en kopi) det vil sikre dig fra mangt og meget bøvl, lige som det konstant giver dig håndfaste beviser, især hvis din besidder lige gider skrive under på at det virkelig var det her i talte om til mødet den xx/xx-år kl det.
Bliv ikke spor overrasket hvis referaterne ikke stemmer overens med de notater SB´er gør dig, især ikke i begyndelsen.

Er du i tvivl om, om SB´er siger sandheden, så bed (skriftligt) om at få en skriftlig henvisning til lov og § der giver SB´er ret i påstanden, fordi ofte er der flere §§ der giver dig medhold, alt efter hvem og hvordan det tolkes, og din tolkning kan være lige så god som en SB´ers tolkning, men også fordi SB´erene har en tendens til at "glemme" at henvise til hele §, de glemmer gerne det lille stykke der kommer dig som borger til gode. (det er min SB´er EKSPERT i)

Og husk det er ALTID tilladt at stille sig undrende over for noget, spørg hellere 10 gange for meget end en gang for lidt, så vel her på k10 som ved at plage din SB´er (det er det de får deres løn for)

Og så lige en sidste lille ting: Afsnit, mange flere af dem. der er mange brugere her på siden som af den ene eller anden årsag ikke kan koncentrere sig om at læse lange tekster, og de har brug for ophold, så de kan holde styr på hvor langt de er nået, andre bliver forvirrede allerede inden de er kommet i gang (det kender du helt sikkert selv *ss*) mens andre igen bliver hurtigt trætte, og og og, der er 1000 vis af grunde.

Det samme gælder faktisk super lange indlæg, dem er JEG rigtig slem til, som du kan se, men jeg evner så ikke at lade være, og må jo så leve med konsekvensen, knap så mange får læst hvad jeg skriver, et valg du naturligvis er velkommen til også at tage *gg* du skal bare vide at det koster på gode og hjælpsomme svar

Og så velkommen til k10 en super side hvor man godt kan tåle nedture og opture, og midt i mellem, og hvor det er helt ok at lufte dem, responsen er lige god om det er positivt eller negativt. Og velkommen til siden NÆSTEN uden fordomme og person angreb *gg* helt fri bliver man aldrig men det er sjældent de skinder i gennem på en negativ måde, hvilket jeg som ADHD´er nyder stor glæde af
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2011, 06:46   #3
MissMurphey
Førtidspensionist
 
MissMurpheys avatar
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2008
Lokation: København
Alder: 52
Indlæg: 160
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
MissMurphey er ny på vejen
Velkommen til K10.

Jeg blev selv visiteret til fleks i aug. 2009. Min sag var så heldig at gå igennem på kun ét år!
Men i det år var jeg også konstant til undersøgelser i hoved og r.. i bogstaveligste forstand.

Det var en rigtig hård proces, som jeg trods alt er glad for at jeg kom igennem.

Men det indebar også konsultationer i feks. distriktspsykiatrisk hus (ved ikke om de har det i alle kommuner) der var jeg både hos en psykiater som henviste mig til en psykolog på et sygehus- det var gratis fordi det var i forbindelse med min udredning,
og jeg gik også hos en psykoterapeut i Dist.Psyk.hus.

Så har jeg bla. fået scannet min hjerne fordi de ville se om jeg havde et eller andet galt der (Hi Hi- det var der ikke og nu har jeg papir på at jeg rent faktisk HAR en hjerne).

Jeg fik undersøgt bagdelen med et kamera- men havde også haft dårlig mave i mange mnd. og der diagnosticerede de Chrons sygdom.

Ved ikke om jeg har glemt noget men det var heller ikke for at fortælle om alt hvad jeg har været igennem, mere for at illustrere hvor langt de kan gå i udreddelsen.

Min hoveddiagnose er depression og angst ihvertfald på det psykiske område.

Jeg har naturligvis også været i arb. prøvning. (er uddannet social og sundhedsassistent).

Første sted var i en mindre restaurant hvor jeg hjalp med at gøre rent og hjalp til i køkkenet.
Det kunne jeg slet ikke holde til og vi afbrød praktikken der.

Så kom jeg til en dyrehandler hvor jeg var i alle 13 uger. Der blev konklusionen at jeg kunne klare ca. 3-4 timer dagligt men hvor jeg kun kunne arbejde i hvad der svarede til
1/3 af tiden.
Ressourceprofilen var beskrevet så godt efter denne arb.pr. at det var grundlag nok til fleks.

Undervejs har jeg været tilknyttet et aktiveringssted som hjalp mig rigtig meget! Jeg har også haft socialrådgiveren fra min fagforening inde over sagen, så måske turde de ikke gøre andet end at skynde sig med min sag, he he.

Jeg ved ikke hvordan jeg kunne være så heldig at det kun tog et år at komme igennem, vil bare fortælle dig at man også kan være heldig:-)

Knus
__________________

Førtidspensionist pr. 1/3-2013 !
MissMurphey er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2011, 08:55   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg er uenig med LUM;

Du afvendter lige nu forlængelse af sygedagpengene, efter hjemvisning fra Nævnet.

Når du får denne bør du ansøge om forlængelse i ft stk 4; afklaring til fleks eller pension.

Her er deres begrundelser særlig vigtige. skriv her igen.

Her begrunder du dette med dine praktikker, viser at du har en funktionsnedsættelse, som peger på nedsat arbejdsevne!
Alternativt bør du her pege på afklaring i et reva-center.

Hvis du helbredsmæssigt er afklaret, og din tilstand er stationær?
Hvis der ikke er indhendtet læge/speciallægeerklæring, skal dette indhendtes af job-center. Dette skal du skriftlig spørge til.

Hvis din tilstand er stationær, bliver en afklaring/resultatet ikke forældet.

Dog kan de begrunde at du skal afprøve andre muligheder. Men som jeg tyder svar fra sagsbehandler, mener de også at du er placeret korrekt. Dette bruger du også skriftlig som argument.

Bør du ved ansøgning om forlængelsen pege på fleksjob, som du iøvrigt allerede nu kan ansættes i.
Alternative bør du tilkendes fleks efter p-afgørelse A-38, direkte fra sygedagpengestop, hvorfor du således vil være berettiget til ledighedsydelse.

Du bør ikke gå med på kommunes snyderi, overfor dig.

Du skal fluks klage videre ved afslag.
Og her bør du ansøge om en bred afklaring af din arbejdsevne på et reva-center.

PS det kan som LUM skriver blive en lang kamp, men du står godt, og bør holde på dine rettigheder.
Og måske det bliver let da du har fået medhold en gang, samt nogle gange går det lettere.

VH Popiae

Sidst redigeret af popiae; 29-06-2011 kl. 09:06.
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2011, 11:37   #5
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Jeg har lidt svært ved at overskue din sag i dag...det roder lidt sammen for mig når jeg læser et, så beklager på forhånd, hvis jeg svarer helt ved siden af.

Som jeg læser det, venter du pt på at kommunen vil tage stilling til, hvornår de har tænkt sig at behandle din sag som de har fået besked på af BAN? Hvis det er korrekt og kommunen ikke vil give dig et tidspunkt, ville jeg ringe til BAN og forhøre, hvilken tidsamme der er acceptabel og om du ikke er berettiget til at modtage sygedagpenge med tilbagevirkende kraft mens du venter på at kommunen får smølet sig sammen.
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2011, 12:26   #6
Madam Busk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 4
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Madam Busk er ny på vejen
"Grotesk"

Tak for indlæggene
Har redigeret teksten, så den bliver mere letlæselig
Madam Busk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2011, 00:42   #7
mams
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-10 2009
Lokation: sønderjylland
Alder: 52
Indlæg: 97
Styrke: 15
mams er ny på vejen
Hej Madam busk

Vil blot oplyse dig, at hvis man kan arbejde 20 timer eller mere er man ikke berettiget til et fleksjob. Så hedder det selvforsørgelse på de timer man nu kan arbejde på deltid.

Hilsen Annemette
mams er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2011, 02:06   #8
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mams Se meddelelser
Hej Madam busk

Vil blot oplyse dig, at hvis man kan arbejde 20 timer eller mere er man ikke berettiget til et fleksjob. Så hedder det selvforsørgelse på de timer man nu kan arbejde på deltid.

Hilsen Annemette
Niks ikke hvis man arbejder deltid fordi man er ude af stand til at arbejde fuldtid pga varig sygdom eller handicap... Man har RET til at blive stillet som alle andre, det er menneskerettighederne der siger dette lige som handicapkonventionen siger det selv samme.

Men du har HELT ret i at kommunerne vil forsøge at slippe af sted med sådan en påstand, går den så går den og de penge er sparet.

Faktisk kan man oven i fleksvisiteres selv om at man kan klare en 37 timers arbejdsuge, HVIS ens effektive arbejdsevne er kraftigt nedsat, eller der på anden måde skal betydelige hjælpe foranstaltninger til for at en møde tid på 37 timer kan opfyldes. Der findes INGEN max timegrænse (jo de normale 37 timer) lige som der ikke findes nogen minimums grænse for fleksvisitation.

Man kan måske sagtens kunne holde til at arbejde måske 40 timer om ugen, men af den ene eller anden årsag være langsom, og der ved have en nedsat effektivitet, så man måske kun reelt arbejder det der svarer til halvt så effektivt som en uden de problemer der gør af effektiviteten er nedsat.

Så at man skal klare sig selv ved at kunne klare 20-25 timer eller mere er det rene vrøvl endnu da, for på et eller andet tidspunkt skal de nok få indført at det alene bliver på timeantal man er til stede og ikke som nu OGSÅ på effektivitet, fleks kan tilkendes.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2011, 07:40   #9
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Man kan som LUM siger sagtens tilkendes fleks op til 37 timer, dog er det ikke den effektive timer, der her er tale om, som påpeget.

Der er nogle der tilkendes fleks på under de 12.5 time, som eller er minimusgrænse pga. refusionen.

Men det korte og lange; det er sagsbehandlers opspind.

Husk at be om at se lov, når sagsbehandler siger den slags vrøvl.
Hvilket du også skriftlig bør gøre her.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2011, 09:08   #10
Andepigen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: København
Indlæg: 157
Styrke: 14
Andepigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Der er nogle der tilkendes fleks på under de 12.5 time, som eller er minimusgrænse pga. refusionen.
Dét er ikke korrekt.
Der ER ikke nogen minimumsgrænse (timer) for tilkendelse af fleks. Kan man arbejde 4 timer pr. uge kan man godt blive tilkendt fleks på den konto.

At det så kan være mere end svært (læs: umuligt) at finde en arbejdsgiver, der vil ansætte én og samtidig sætte penge til på det, er en anden sag
Andepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
Virksomheder "overvejer" at ansætte flere, "hvis"... zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 06-03-2008 14:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension