K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-02-2012, 23:29   #51
krellemor
Elsker at være her på K10
 
krellemors avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2012
Lokation: ølsted,bøhlandet
Indlæg: 53
Styrke: 13
krellemor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Nej du, det eneste jeg koncentrere mig om er hvad Folketinget vedtager af "SKAL"-love og intet andet.

"Kan"-lovende er jo allerede sat ud af kraft af embedsmænd/kvinder og kommunalpolitikere sammen med den private interesseorganisation KL, Kommunernes Landsforening.

Jeg går målrettet efter de professionelle der bla sidder og lyver over for dig i din sagsbehandling, bevidst eller ubevidst.

Hilsen Peter
jeps!-så en ærkeengel da!!! lidt humor må der være plads til....gg
krellemor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 10:09   #52
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Kære Krellemor

Ja, det er godt at vi har Peter

Du har fået gode råd af ham, og han ved, hvad han taler om.

Når du nu har fået printet så meget ud,
så håber jeg, at det også gælder Arbejdsevnemetodebogen.
http://www.k10.dk/media/laerebog.pdf

Det var DEN, der kom i mappen hos mig, som det første.

Det er min BIBEL.

Du kan med fordel læse kapitel 7, men helst HELE bogen.

Men som Peter skriver, så er det vigtigst at koncentrere sig om helbredet lige nu.

Hed og lykke.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 09:30   #53
krellemor
Elsker at være her på K10
 
krellemors avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2012
Lokation: ølsted,bøhlandet
Indlæg: 53
Styrke: 13
krellemor er ny på vejen
lang tid uden nyt

arbejdsskade er meldt og arbejdsskadestyrrelsen har inhentet oplysninger de sidste måneder,,,
ingen samtaler fra kommune,dog har hun ringet og fortalt jeg nu skal i aktivering...!!
sagsbeh, kunne ikke fortælle endnu hvad aktivering gik ud på,,,men at det var et nyt prrojekt for folk med fysiske skader...
forstår stadig ikke hvorfor de ikke vil evt virksomhedsprøve mig..og hvorfor revalideríng ikke er en mulighed,,,så jeg ka forsørge mig selv....
hun bliver ved at spørge hvornår operation overvejes,,hvortil læge svarer det ikke kommer på tale,
helbredsmæssigt har jeg stadig smerter i ryggen og frygter aktivering,,selvom jeg endnu ikke ved havd det går ud på
hold da op hvor er det bare et svært system.
kommunens læger har endnu ikke læst mine seneste scanningspapirer!der viser prolapsen.
og arbjdsskadestyrrelsen har henvist mig til en af deres neurologer....-selvom jeg er i tvivl om hvad en neurolog sådan en kan gøre...
det var lidt nyt herfra
krellemor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 10:00   #54
krellemor
Elsker at være her på K10
 
krellemors avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2012
Lokation: ølsted,bøhlandet
Indlæg: 53
Styrke: 13
krellemor er ny på vejen
fagforening kalder sagen "lige til"..trods arbejdsskadestyrrelsen stiller spørgsmål omkring jeg har går et fys tidligere...dette er ligeledes pga 2 hold i ryggen i påske og senest august 2011...begge sager anmeldt hos ask

i okt får jeg prolaps 15 s1.....læger og reumatolog mener IKKE der er sammenhæng mellem de skader,,da de 2 hold i ryggen sad oppe midt i ryggen.

ask vil have mig til neurolog..men tror ikke helt jeg kan se hvad en neurolog kan gøre...

smertemæssigt går det langsomt men dog lidt frem,til det bedre..men har stadig flere smerter om aftenen og søvnbesvær..

det er svært når sagsbeh spørger hvad jeg vil arbejde med fremover,-når jeg ikke ved hvad jeg kan mht ryggen.

vil have en sart lænderyg resten af livet...smertemæssigt er det endnu uvist hvordan det kommer til at se ud..læge fortæller at en typisk genoptræning varer 6-12 måneder...startede i februar,da prolaps blev konstateret.
krellemor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 12:53   #55
krellemor
Elsker at være her på K10
 
krellemors avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2012
Lokation: ølsted,bøhlandet
Indlæg: 53
Styrke: 13
krellemor er ny på vejen
der er dog et enkelt spørgsmål der trænger sig på.....-hvorfor skal jeg i aktivering når jeg er sygemeldt?

og hvad kan en sådan aktivering gå ud på?
krellemor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 13:47   #56
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Alle skal i arbejdsprøvning/aktivering, så med mindre at du har lægens ord for at arbejdsprøvning/aktivering er kontraindiceret, skal du medvirke på jobcenterets forsøg på at hive flers mulige penge hjem på at have folk i gang med noget.

Jeg var i aktivering mens jeg var sygemeldt og inden jeg var stoppet på det job, jeg blev fyret fra pga. arbejdsskade.

Før dagbog og sig fra, når du ikke kan mere -går det helt galt må du have lægen med ind over
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 17:58   #57
krellemor
Elsker at være her på K10
 
krellemors avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2012
Lokation: ølsted,bøhlandet
Indlæg: 53
Styrke: 13
krellemor er ny på vejen
hejsa tak skal du have.....må jeg spørge hvad din aktivering gik ud på?? bare for at få en ide om hvad jeg kan forvente mig...smiler.. min sb er ikke særlig informativ på dette punkt...ved jeg skal aktiveres om 2 uger,,men aner ikke med hvad...hun sagde blot at det var for folk med fysiske skader...
krellemor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 18:20   #58
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Hejsa

Jeg var på kontor,hvor jeg havde små opgaver som at pakke post, læse korrektur på små tekster m.m.

Jeg skulle være der to timer om dagen, men kom aldrig op på mere end 3 timer om ugen.
Forløbet blev aldrig evalueret og ikke brugt til noget - andet end at hive refusion hjem til jobcenter.

Jeg fik flere gange af vide at hvis jeg ikke deltog i det de besluttede, ville jeg miste min ledighedsydelse.

Jeg var på ingen måde der, hvor alle behandlingsmuligheder er udtømte - det er jeg nu 2 år senere
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 19:30   #59
krellemor
Elsker at være her på K10
 
krellemors avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2012
Lokation: ølsted,bøhlandet
Indlæg: 53
Styrke: 13
krellemor er ny på vejen
ja der er vel ikke andet for end at se hvad det er hun har i tankerne og hvorfor....og ja have læge mv i baghånden hvis det er helt galt.det absolut værste jeg kan udsættes for er at sidde stille i mere end 15-20 min på en stol....-så har mine bange anelser....men nu ser vi..
krellemor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 20:25   #60
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Hejsa

Jeg kan heller ikke sidde på en stol, jeg fik en stå-støtte stol, og den var rigtig god -har efterfølgende anskaffet en selv.

Har du behov for at ligge ned flere gange om dagen, skal du bede om at det er en mulighed på afprøvningsstedet - er det ikke det, må du gøre opmærksom at du må gå hjem, når du ikke kan sidde/stå længere.
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
er i tvivl om søge ord??? maja-bell Alt det andet 21 02-03-2011 07:56
I tvivl Ghia Alt det andet 4 25-11-2010 16:42
I tvivl! Indiansummer Alt det andet 1 10-08-2010 14:07
Boligsikring i tvivl Diva Alt det andet 3 17-12-2009 00:55
Lidt i tvivl. johanschmidt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 19-05-2009 13:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension