K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-12-2014, 14:27   #11
Brikke
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Indlæg: 60
Styrke: 14
Brikke er ny på vejen
Jeg har betalt for en bisidder.....

men nu bliver jeg da helt urolig.

1. Brevet er en afgørelse, der er klagevejledning med.
Det er dateret den 9. december 2014.
Jeg har skrevet til min bisidder og spurgt, hvordan vi skal kunne nå at klage over indholdet inden 4 uger, når vi ikke kender indholdet.

2. Bisidderen er fra Bisidderhjælpen.
Jeg håber da, at bisidderen er opmærksom på disse ting. Hun var med på telefon ved mit møde med SB den 10. december.

Bodrum
Jeg har sendt afgørelsen fra Nordea Liv & Pension ind til kommunen.
Kommunen skal kende til eventuelt andre udbetalinger.
Desuden har Nordea også fået besked om, at jeg skal deltage i et ressourceforløb.

Popiae og Star
Jeg kan godt se, hvad du mener. Jeg har derfor spurgt min bisidder, om hvordan vi skal kunne nå at klage, når vi ikke kender indholdet af ressourceforløbet, inden klagemuligheden udløber.

Peter
Jeg er enig i, at jeg skal gøre noget ved dette.
Jeg var af den opfattelse, at når bisidderen godkendte på mødet den 10., at vi måtte vente med at få indhold i ressourceforløbet, at det så også var i orden.
Det kan jeg nu se, at det ikke kan være, da jeg ikke vil kunne nå at klage.
Jeg afventer et svar fra min bisidder idag og derefter skriver jeg til SB, at jeg skal have den klagemulighed, alle andre mennesker har!

Vh Louise
Brikke er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension