K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-06-2017, 03:36   #1
elton
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 13
Styrke: 12
elton er ny på vejen
de beskylder mig for bedrageri

for at gøre en lang historie kort. er jeg ved at afslutte et 3 årig ressourceforløb. det er nu kommet den faglige koodinator for øre at jeg opholder mig i mit sommerhus så meget jeg nu kan. alle de sagsbehandler jeg efterhånden har haft er blevet gjort opmærksom på det og har sagt det ikke har betydning når bare jeg er til at få fat i, kommer til de møder jeg skal og hvad de ellers har sagt jeg skal ud i. sommerhuset ligger lidt uden for kbh og jeg høre til inde på lærkevej. så jeg kan uden problemmer komme indenfor 45 min. min psykolog syntes det er godt jeg har et fristed at opholde mig i. men nu har de meldt mig til betaling og kontrol, for at undersøge om jeg rigtig har en bopæl i kbh. jeg bor hos min far. er det forbudt at opholde sig i sommerhus når man er til rådighed????
derud over vil de også se på om jeg overhovdet har været berettiget til ressourceforløbet, fordi de har hørt jeg har været på nogle hundeudstillinger og det mener de jeg ikke kan, når jeg blandt andet har angst. men det er netop igen min psykolog, der har anbefalet jeg skal prøve at komme noget mere ud, og vælge noget der kunne gøre det lettere for mig. jeg elsker hunde og har derfor taget til et par udstillinger. de truer med at det kan ende med, tilbage betaling af min ressourceydelse og har forlangt at se min nemkonto for 3 år tilbage. hvordan står jeg i denne her sag?? er temmelig chokeret. og undre mig over hvorfor alt det her først bliver taget op nu, hvor jeg skal have en afklaring på ressurceforløbet, og har været til vurdering på socialmedicinsk enhed.
elton er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension