K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-01-2010, 11:06   #1
lindairene
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1
Styrke: 0
lindairene er ny på vejen
Flex-job

Hej...
Nu har jeg været på kontanthjælp siden jeg var 18 og er 26 idag, jeg har søgt flexjob pga. af jeg har en sjældent blod-sygdom som gør jeg bliver/ er meget træt hele tiden.. Efter jeg fik mine 2 drenge er det ikke blevet bedre... så nu tvinger kommnuen mig ud i forskellige jobprøvninger, ikke for jeg ikke vil prøve hvad jeg kan, men det sidste sted jeg var, var jeg i ni uger hvor de så efterfølgende siger at det kan de ikke bruge til så nu starter jeg forfra igen og det tager hårdt på mine kræfter, og har været i andre jobtræninger og på kurser og i aktivering, så jeg har været meget i gemmen efterhånden... De har fået parpire fra lægen hvor han har skrevet at jeg ikke kan arbejde mere end 20 timer om ugen, og de har parpire fra sygehuset hvor det kan læse at jeg ikke har så meget overskud med en lav blodprcent hele tiden... Hvad skal jeg snart gøre det hele virker bare uoverskueligt, vil bare gerne arbejde men kan ikke holde til fuld tid og kommunen bliver bare ved at trække den ud... Mener selv jeg er berattiget til flex-job For pension, har jeg ikke lyst til...
lindairene er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2010, 12:29   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nej tror så heller ikke med det du skriver her at en pension er noget der ligger i kortene pt

Men kunne du få et fleksjob ville det jo være alletiders ...

Men inden der er nogen der kan hjælpe dig er der nogen ting vi er nød til at vide .

er der lavet en ressourceprofil ? (ellers ring til kommunen og forlang at få lavet en de er ikke i gang med en flesk før de er igang med en sådan )

Hvad siger den ?

Hvad er handleplanen for de aktiviteter du sendes ud i ? (når du starter i noget skal der ligge en kontrakt slags hvor det oplyses hvad formålet med at du er der er. )

Har du aktindsigt ?
(ellers gå ind på nyttigelink og print en aktindsigtserklæring ud og få sendt den med det samme )

Og husk bliv her i din tråd så er det nemmere at hjælpe
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
flex eller ikke flex. stumbi Spørgsmål ang fleksjob 19 07-02-2013 15:50
flex mus0025 Spørgsmål ang fleksjob 8 14-12-2012 19:33
Indstillet til flex / Den nye flex lov Bitsch Spørgsmål ang fleksjob 7 18-09-2012 20:21
Flex vubber43 Spørgsmål ang fleksjob 12 29-07-2012 22:11
flex job jens-p hansen Din historie 2 28-10-2008 10:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension