K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-03-2007, 14:09   #1
krebs25
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 67
Styrke: 18
krebs25 er rigtig godt på vej
Ressourceprofil???

Jeg er SÅ lettet lige nu. Jeg blev enig med mig selv om, at jeg ikke ville gå til weekend uden en form for afklaring, så jeg har lige snakket med min sagsbehandler. Nu ser det ud til, at der skal ske lidt efter den første plan med timer ikke er gået godt....

Vi er blevet enige om, at der skal laves en ressourceprofil og jeg skal deltage i et kompetenceafklaringskursus i 2 1/2 uge. Nu er vi pludselig enige om, at der er behov for tiltag, men hun er meget i tvivl om, hvad der skal ske pga. min alder. Hun er ikke sikker på, at jeg med min unge alder (26)kan få et fleksjob men vil snakke med en kollega. Jeg synes ikke, at lykken er et fleksjob, men jeg ved ikke, om der er andre muligheder, som tilgodeser mine skånehensyn og fremtidige liv? Det kommer der forhåbentlig afklaring om i løbet af den næste 1 1/2 måneds tid, hvis alt går vel.... Men hvad skal der ske i en kompetenceafklaringsperiode? Og er der noget jeg skal vide i fht. resspurceprofil mm.?

Tak for jeres tidligere svar:-)
krebs25 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2007, 22:46   #2
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: Ressourceprofil???

Hej krebs25

Umiddelbart vil jeg sige, at det er vigtigt at sørge for at få alle dine skåbehehov nedfældet i ressourceprofilen, uanset hvor bagatelagtige de måtte forekomme. Det er for let for kommune og arbejdsgiver at undgå at tage de skånehensyn, der skal tages, medmindre det står højt og larmende i din ressourceprofil. Denne udtalelse beror på egen bitter erfaring

Jeg ved ikke noget om kompetenceafklaringskursus, men jeg vil ønske dig held og lykke med det - måske der kom noget godt ud af det

Knus
Trylle
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2007, 00:24   #3
krebs25
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 67
Styrke: 18
krebs25 er rigtig godt på vej
RE: Ressourceprofil???

Hej Trylle!
Tusind tak for dit svar. Det er rigtigt at jeg skal sørge for, at det hele kommer med, men det er lige med at huske det hele... Jeg ved ikke, om jeg selv skal skrive noget hjemmefra eller det hele laves med sagsbehandleren, men det får jeg nok at vide...
KH krebs25
krebs25 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2007, 00:24   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Ressourceprofil???

Hej Krebs25

Du kan starte med at læse her http://www.k10.dk/media/laerebog.pdf side 41 og frem det er om ressourceprofilen og det er lærebogen for sagsbehandlere om hvordan man udarbejder sådan en , så det kan være en meget nyttig viden for dig at have.

En af de mest vigtigste ting du skal huske er at den skal laves i samarbejde med dig og sagsbehandleren, det vil sige at hvis der skrives noget du ikke er enig i så SKAL det indføres i din ressourceprofil og på den måde har du en meget god mulighed for at få dine egne holdninger med
  Besvar med citat
Gammel 12-03-2007, 18:26   #5
krebs25
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 67
Styrke: 18
krebs25 er rigtig godt på vej
RE: Ressourceprofil???

Hej!
Tak for jeres svar og dit link Heidien. jeg venter på at høre mere, så jeg kan forberede mig....
krebs25 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil christiane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 04-12-2012 08:31
Ressourceprofil Ayaa Alt det andet 44 21-09-2010 12:34
Ressourceprofil... Susanne2412 Alt det andet 2 07-09-2010 18:28
Ressourceprofil Adam SR Alt det andet 8 04-09-2010 13:10
ressourceprofil Heart2breake Alt det andet 18 24-08-2010 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension