K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-11-2015, 13:05   #1
Daniel A
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2015
Lokation: Ringsted
Alder: 53
Indlæg: 1
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Daniel A er ny på vejen
Hej
Jeg skrev til jer for at hjælper mig til at hvordan kan man klager over sagsbehandler vedrørende kontanthjælpen . hvis man har stadig problemer i sin helbred .
Jeg har en uddannelser som en Farmaceut, og min uddannelser blev godkendt i 2008 og jeg arbejdede på apoteket ca.2 år, men after 2008 fik jeg et nyt knæ på højre side og det var meget dårlige ,så jeg opereret mit knæ igen 2010.
I 2014 fik jeg en andet nyt knæ til venstre side .og det operation gik ikke så godt og jeg måske operer igen om et år, jeg vil sige at jeg kan ikke tåle at står mere end 20 min fordi det går ondt hele tiden i mit knæ og jeg en kopi fra min journal , som min egen læge skrev på det.
Jeg har også sukkersyge og tager medicin hver dag.
Efter min sygemildt er slutte, begyndte jeg sørge efter job men min sagsbehandler sendt mig til et sted som job parat og der man skal samler affald og klipper græs og andre job ligner hånd job.
Jeg snakkede med ham to gange at jeg kan ikke tåle dette arbejde ,men han var ligeglad .
Han sagde til mig hvis der sket skade på mig så det er arbejdsskade.
det håber jeg at De læser mit sage og hjælper mig på hvilket bedste måde det kan jeg forklare til boremester i jobcenter om mit sag.
Mvh
Daniel A

Hej igen
Jeg vil sige at jeg interesser i at leder efter job på min uddannelser eller ligner det ,og jeg har sagt til min sagsbehandler det kan han sender mig til almindeliget sted som sørger efter job , men vil ikke.
Daniel A er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2015, 13:16   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.790
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Velkommen til...

Kære Daniel A

Først og fremmest bliver du fremover her på din tråd. Så bliver det lettere for os andre.

Læs og følg disse råd til nye på k10:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=28928

Fremover dukker der mange spørgsmål op for dig. Derfor følg vores råd.

Har du søgt aktindsigt ved alle 100%, læger, speciallæger, hospitaler, kommunen? S.U.

Du har været på sygedagpenge, men klagede du over dette stop af sygedagpenge? S.U.

Er du normalvægtig BMI? S.U.

Da dine sygedagpenge stoppede hvilke planer blev du da tilbudt af kommunen? S.U.

Du skal ikke spilde negative kræfter på en dårlig sagsbehandler.

Men nu skal DU begynde, at sætte dig ind i lovgivningen med hjælp fra k10. Det bliver langvarigt og hårdt, men det er det klogeste.

Hvem du har af sagsbehandlere er så uendeligt ligegyldigt, men hvad der skrives i dine journaler er DOKUMENTATION som du senere får glæde af.

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 04-11-2015 kl. 13:20.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 05-11-2015, 09:20   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du kan be om, at få indstilling med begrundelse for indplaceringen, skriftlig. Dette kan du klage over!

Først kan du henvende dig til afdelingschef/leder. Derefter evt ansvarlig politikker for området. og evt borgmester. Husk at dette skal være skriftlig!

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension