K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2011, 13:25   #1
tigerbia
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 23-12 2010
Indlæg: 225
Styrke: 14
tigerbia er ny på vejen
Gode råd søges

Hej alle

Jeg har fået et lidt overraskende opkald - nemlig fra jobcentrets psykolog. Hun bad mig komme til samtale, da hun har lavet en 1½ sides vurdering på mig og gerne ville snakke den igennem med mig.

Når det er overraskende er det fordi jeg ikke har været til psykolog mhp. vurdering, men kun en enkelt samtale (1 time) som jeg selv bad om, da jeg gerne ville have nogle af mine forvirrende tanker på plads. Hun sagde dengang, at hvis hun skulle lave en vurdering på mig, ville jeg blive indkaldt og så ville det være et helt andet forløb/samtale. jeg har meget svært ved at forestille mig, at hun kan lave en vurdering af mig pba. det vi talte om

Jeg bad om at få vurderingen tilsendt, da jeg har svært ved at fokusere hurtigt, men dette syntes hun ikke. Så nu skal jeg altså af sted, og et eller andet sted er det så sådan det er, når jeg nu ikke var stærk nok til at insistere.

Er der noget jeg skal være opmærksom på - jeg frygter lidt alle deres vurderinger, idet jeg synes de er lynhurtige til at konkludere psykiske årsager ud fra ingenting - og da jeg nu ikke har haft lejlighed til selv at gennemlæse forinden, kunne det jo være at nogen herinde har erfaring som jeg kunne tage med mig. Må jeg f.eks. optage samtalen - jeg har svært ved at huske!

Min historie kort. Startede i arbejdsprøvning november 2010 - kunne ikke klare 3 x 1½ time pr. uge, og stoppede derfor efter aftale med arbejdsmarkedescentrets SB i begyndelsen af januar. Har været til fysioterapeut og socialmedicinsk læge, og begge havde svært ved at se mig i et arbejde.

Et eller andet sted føler jeg, at de måske arbejder for at få min sag afklaret og at min arbejdsevne er så lille, at de ikke behøver at kaste ressourcer efter en psykolog, men jeg ved det jo ikke??? Har fået ny sagsbehandler, som jeg ikke har mødt endnu, men arbejdsmarkedscentrer sagde, de ville få et møde i stand snarest - er det derfor de laver denne underlige psykologvurdering?

Så nogen der har erfaring fra lignende situation?? Gode råd eller hvad jeg evt. skal være opmærksom på.

På forhånd tak

her er min tidligere tråd, men den er jo så helt afklaret http://www.k10.dk/showthread.php?t=15927
tigerbia er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gode råd søges... pipse3 Alt det andet 11 12-08-2012 09:49
Gode råd søges.... PiaTT Spørgsmål ang fleksjob 25 04-11-2011 00:08
gode råd søges! Tetsche Alt det andet 3 06-05-2011 19:53
Gode råd søges ! marbocb Er det overhovdet til at få fleksjob? 8 05-10-2010 21:18
gode råd søges fra gode mennesker;) nille Spørgsmål ang fleksjob 8 30-11-2007 18:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension