K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-10-2007, 14:18   #1
trunte
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2006
Indlæg: 30
Blog Indlæg: 11
Styrke: 19
trunte er ny på vejen
Question orlov i flexjob

er der nogen der ved ,om man kan få orlov når man er i flexjob.

har været i flexjob nu i 7 år og min arbejdsgiver forventer mere og mere og tager mere at man gør det hele som en selvfølgelighed.
det gør jeg får det dårligere og føler hele tiden jeg skal arbejde mere
nu ville jeg gerne prøve orlov et år eller ½ år for at se hvad det ville gøre ved min sygdom.
jeg er i den gamle ordning så det koster intet for kommunen og intet for min arbejdsgiver.
jeg er lidt bange for helt at træde ud af systemet for så skal jeg starte på den nye ordning og ville måske heller ikke få så god løn som nu
trunte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2007, 14:35   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
hej trunte...tror ikke vi har ret til orlov...det er en af de rettigheder man mister som flekser undtagen barselsorlov. Men spørg din fagforening om det.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=157
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2007, 14:02   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
På side 28-29 står der noget om orlov i den nye fleksjob pjece men det jeg har kunne finde drejer sig alt sammen om forældreorlov som vi har ret til..

Så trunte har du små børn

ellers skal du nok tjekke med jobkonsulent og fagforening om hvordan det folholder sig der .....

du kan også læse mere i flekjob pjecen den nye 17 udgave den ligger under nyttige link her på siden og du kan finde den her http://www.clh.dk/?id=1337 også
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ledig flexjobber, orlov til udlandet Star Spørgsmål ang fleksjob 3 29-01-2013 00:42
Orlov Mumrik Alt det andet 3 01-01-2013 00:34
Orlov fra flex Peter8 Spørgsmål ang fleksjob 1 08-11-2010 23:42
Orlov for egen regning ? Stella Spørgsmål ang fleksjob 6 09-05-2009 10:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension