K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-05-2016, 21:32   #1
_LilleMy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2016
Indlæg: 19
Styrke: 8
_LilleMy er ny på vejen
Question Hvad skal der til?

Hvad skal der stå af gyldne ord i en erklæring eller lign for at komme nærmere et fleksjob - altså jeg er sygemeldt men skal nu i virksomhedspraktik når vi finder et. Men jeg kan slet ikke se jeg kan klare et ordinært job længere men det er jo kommunens afgørelse. Men hvad kan jeg gøre?
__________________
_LilleMy
_LilleMy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2016, 22:11   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.748
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hvad skal der til?

Kære LilleMy.

Du undgår at oprette for mange tråde, men holder dine oplysninger samlet et sted: http://www.k10.dk/showthread.php?t=33779

Derefter læser og følge du følgende råd:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=28928

Derefter acceptere du, at en social sag er som en civilretslig domstol, hvor kun beviser og dokumentation og atter dokumentation er gældende.

Holde følelserne ude af dine tanker og søger aktindsigt ved alle du har været i kontakt med. Du skal vide og forstå hvad andre skriver om dig og gøre indsigelse, hvis du finder fejl i dine journaler.

Som jo er grundlaget for en afgørelse, som kun kommunens Pensionsnævn kan træffe. Alle andre må ikke nævne noget om hvad du bør bevilges, udover din praktiserende læge der har denne ret og er en vigtig person fremover i din sag.

Hvad kan du gøre? Intet udover at gøre som kommunen foreslår og være bevidst om at uden dokumentation for din manglende arbejdsevne skal dokumenteres. Hvor du under fremtidige arbejdsprøvninger lader dit helbred diagnose bestemme din indsats. Nævnt da flere begynder at indtage eksempelvis mere smertedækkende medicin end lægen har ordineret. etc

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 17-05-2016, 23:19   #3
_LilleMy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2016
Indlæg: 19
Styrke: 8
_LilleMy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære LilleMy.

Du undgår at oprette for mange tråde, men holder dine oplysninger samlet et sted: http://www.k10.dk/showthread.php?t=33779

Derefter læser og følge du følgende råd:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=28928

Derefter acceptere du, at en social sag er som en civilretslig domstol, hvor kun beviser og dokumentation og atter dokumentation er gældende.

Holde følelserne ude af dine tanker og søger aktindsigt ved alle du har været i kontakt med. Du skal vide og forstå hvad andre skriver om dig og gøre indsigelse, hvis du finder fejl i dine journaler.

Som jo er grundlaget for en afgørelse, som kun kommunens Pensionsnævn kan træffe. Alle andre må ikke nævne noget om hvad du bør bevilges, udover din praktiserende læge der har denne ret og er en vigtig person fremover i din sag.

Hvad kan du gøre? Intet udover at gøre som kommunen foreslår og være bevidst om at uden dokumentation for din manglende arbejdsevne skal dokumenteres. Hvor du under fremtidige arbejdsprøvninger lader dit helbred diagnose bestemme din indsats. Nævnt da flere begynder at indtage eksempelvis mere smertedækkende medicin end lægen har ordineret. etc

Hilsen Peter
Tak for svar og ja jeg holder mig under min egen tråd fremover ( den jeg startede) Undskyld - glemt det lige i farten.
__________________
_LilleMy
_LilleMy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension