K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-05-2011, 22:55   #1
britta86
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2010
Lokation: Thisted
Alder: 37
Indlæg: 5
Styrke: 0
britta86 er ny på vejen
Question Indstilling til ftp pr. 16/5-2011 spørgsmål ang RSP

Hej Alle på K10

Jeg har et efterhånden langt sygdomsforløb som startede med et trafikuheld i 2006 hvor jeg pådrog mit et piskesmæld, sygemeldt i 8 mdr - Herefter tog jeg en HG2 (06-08), fik praktikplads, men endte med en sygemelding efter en uge pga. voldsomme smerter i ryggen som strålede ned i højre ben.

Fik sygedagpenge indtil august 2010, herefter revalidering som jeg får nu.

Status er nu, at jeg har været igennem nogle forløb på CAB (tidl. REVA) uden den store succes. Skulle starte ud med en praktikplads som kommunen ville finde til mig, og i mellemtiden skulle jeg ud på CAB da mit halve års sygemelding på reva ydelsen var opbrugt.

Mit timetal har hele tiden været på 10 timer, men blev pludselig sat op på 15 timer ved opstart af CAB, dette kunne jeg ikke klare, og har været hjemme siden tirsdagen inden påske!

Havde en fornuftig samtale med min sb i går onsdags hvor jeg fortalte hvordan jeg havde det, at jeg følte mig presset osv. her nævnte hun kort, at vi nok gik hen imod en ftp sag, men hun skulle vende det med hendes overordnede.

I dag onsdag ringede hun til mig igen, at hun havde snakket med hendes overordnede og de var kommet frem til at der skulle startes en sag om ftp.

Samtidig sagde hun at jeg skal have opdateret min ressourceprofil, men jeg er bare rigtig meget i tvivl om hvad jeg skal skrive deri, skal det være noget med at jeg ikke kan klare et forløb på CAB og skrive hvorfor. Vil jo gerne de kan forstå mig bedst muligt. Jeg skal til samtale hos min sb d. 16/5-2011 hvor vi skal gennemgå rp'en sammen og herefter indstiller hun mig til ftp!

Hun nævnte også at det kunne være en god ide at skrive en dagbog over nogle dage fra jeg står op og til jeg får i min seng, er det nogen af jer der ved hvor detaljeret det skal være??

Jeg har været heldig med min sb, efter hun selv var sygemeldt en overgang har hun været meget mere forstående, og hun sagde selv at hun ikke ville være med til at jeg blev hevet rundt i manegen mere, men at det skulle stoppe nu.

Jeg håber der er nogen af jer der kan give mig et par fif til hvad der ville være godt at have med i ressourceprofilen og evt. hvad der skal være med.

På forhånd tak
britta86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2011, 07:04   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
M.h.t. dagbog kan du prøve at se her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

M.h.t. rp'en kan du se her:
http://www.k10.dk/media/laerebog.pdf Hmmm, når jeg klikker på dette link fryser min pc, hvis den også gør det for dig skal du trykke på tasterne Ctrl + Alt + Delete samtidig og logge af. Den er ellers rigtig god, den side.

http://www.k10.dk/index.php?pageid=arbejdsevnebegrebet

Hvis du ikke kan finde ud af det med rp'en, så bed din sb om hjælp.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Indstilling til Fp Hamselv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 03-03-2011 13:05
indstilling til ftp. dennishj Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 15-11-2009 00:10
Indstilling til ftp. Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 23-09-2009 18:56
Om §18 og indstilling Razmo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 19-12-2008 00:36
indstilling til førtidspension bam Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 18-09-2008 00:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension