K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-12-2010, 15:54   #1
ErikS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2010
Indlæg: 19
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
ErikS er ny på vejen
Håber nogen kan hjælpe

Hej alle. Jeg er i den uheldige situation at jeg netop er blevet opereret for 5 gang på 3,5 år. Det startede med en diskusprolabs, herefter genoperation, så indsættelse af diskusprotese, indsættelse af dese, og nu er jeg lige kommet hjem fra hospitalet efter at desen er taget ud og genindsat efter en fejloperation. Det hele startede på min daværende arbejdsplads og det er en godkendt arbejdsskade, og mengrad er fastsat til 15%. Jeg har ikke været tilknyttet arbejdsmarkedet siden 01.06.09. Siden har jeg fået sygedagpenge og min 1 forlængelse er netop løbet ud, og kommunen er meget lunken omkring en forlængelse. Jeg har generelt et meget skidt forhold til min sagsbehandler, som bla har udtalt at hvis jeg ikke på daglig basis tog morfin, så ville han fratage mig sygedagpenge(har det på diktafon). Jeg har ikke meget lyst til og indtage store medicinmængder, da jeg har 2 små børn, som jeg gerne vil opleve uden og være i en døs/rus. Jeg har udtalelser fra en professor/neurolog, egen læge, fysioterapeuter, som har udtalt at min ryg til evig tid er ødelagt og end ikke skånehensyn vil kunne hjælpe mig. Jeg har et stort ønske om og komme tilbage på arbejdsmarkedet, men dette vil kun kunne være i et fleksjob, da jeg efter blot 1 times aktivitet er meget brugt.Her løber jeg så imod en mur hos min sagsbehandler, som gentagne gange har sagt at jeg blot skal tilbage til et 37 timers job med skånehensyn. I mit tidligere job var jeg leder for mere end 100 medarbejdere, arbejdede ca 60 om ugen, og havde et meget udadvendt socialt liv. I dag er min selvtillid helt væk, og jeg føler mig meget utryg sammen med mange mennesker, og "skammer" mig når folk spørger hvad jeg laver. Senest har min kære sagsbehandler på skrift anbefalet mig job som vagt, lagerarbejder eller butik. Ifht mit sygdomsforløb ser jeg det som en direkte fornærmelse, idet at min fysik ikke tillader mig og være i nærheden af ovenstående job. Undskyld den rodede opsætning, men jeg trængte til luft. Er der nogen der har nogen gode råd til mig. Pft og god jul til alle
ErikS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2010, 16:22   #2
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Kære ErikS

Velkommen til k10

Du skal som noget af det første læse Arbejdsevnemetodebogen.

I den kan du se, hvordan en sag SKAL køres.

Arbejdsevnemetoden SKAL anvendes i alle sager om sygedagpengestop,
revalidering, fleksjob og førtidspension.

Det er derfor en god idè at sætte sig godt ind i , hvordan en KORREKT sagsbehandling finder sted.

Du finder den her :http://www.k10.dk/media/laerebog.pdf

Når der er foretaget korrekt sagsbehandling, er der kun 4 muligheder,
som du kan se på side 87 og 88 :

1 ) Hvis det vurderes, at arbejdsevnen er tilstrækkelig til at varetage et arbejde på det ordinære arbejdsmarked,
herunder efter overenskomsternes sociale kapitler,
så skal borgeren henvises til ordinær beskæftigelse.

2 ) Hvis det vurderes, at arbejdsevnen ikke er tilstrækkelig til at kunne varetage et arbejde på det ordinære arbejdsmarked,
men at arbejdsevnen kan forbedres, så skal kommunen give tilbud om aktiviteter,
der kan forbedre arbejdsevnen.

3 ) Hvis det vurderes, at arbejdsevnen ikke kan forbedres,
og den ikke er tilstrækkelig til at kunne varetage et job på normale vilkår,
herunder efter overenskomsternes sociale kapitler,
men at arbejdsevnen er tilstrækkelig til et fleksjob,
så skal kommunen træffe afgørelse om et fleksjob.

4 ) Hvis det vurderes, at borgeren ikke har en tilstrækkelig arbejdsevne til at kunne varetage et fleksjob,
og det ikke er muligt at forbedre arbejdsevnen, så skal kommunen træffe afgørelse om førtidspension.

Vend gerne tilbage med yderligere spørgsmål.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2010, 16:32   #3
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej ErikS.

Der er mange herinde, som har meget svært ved at læse en tekst HELT uden afsnit. Også mig. Helt ok, at få luft herinde. Det er der bestemt plads til, men der kunne godt laves afsnit inden der trykkes send.

Du vil højst sansynlig få mere respons, hvis du har afsnit i dine skriv. Lav dem, og bliv her på din tråd, og der kommer sikkert råd.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2010, 17:56   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.789
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Velkommen til.....

Kære ErikS.

Hvor bor du i landet?

Følg med i denne tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=15864

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 26-12-2010, 02:18   #5
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Hejsa. jeg har tilladt mig at indsætte Eriks indlæg og lave afsnit, så alle kan læse med. mvh Huldra


Håber nogen kan hjælpe

--------------------------------------------------------------------------------

Hej alle. Jeg er i den uheldige situation at jeg netop er blevet opereret for 5 gang på 3,5 år.
Det startede med en diskusprolabs, herefter genoperation, så indsættelse af diskusprotese, indsættelse af dese, og nu er jeg lige kommet hjem fra hospitalet efter at desen er taget ud og genindsat efter en fejloperation.

Det hele startede på min daværende arbejdsplads og det er en godkendt arbejdsskade, og mengrad er fastsat til 15%. Jeg har ikke været tilknyttet arbejdsmarkedet siden 01.06.09.

Siden har jeg fået sygedagpenge og min 1 forlængelse er netop løbet ud, og kommunen er meget lunken omkring en forlængelse.

Jeg har generelt et meget skidt forhold til min sagsbehandler, som bla har udtalt at hvis jeg ikke på daglig basis tog morfin, så ville han fratage mig sygedagpenge(har det på diktafon).

Jeg har ikke meget lyst til og indtage store medicinmængder, da jeg har 2 små børn, som jeg gerne vil opleve uden og være i en døs/rus.

Jeg har udtalelser fra en professor/neurolog, egen læge, fysioterapeuter, som har udtalt at min ryg til evig tid er ødelagt og end ikke skånehensyn vil kunne hjælpe mig

. Jeg har et stort ønske om og komme tilbage på arbejdsmarkedet, men dette vil kun kunne være i et fleksjob, da jeg efter blot 1 times aktivitet er meget brugt.Her løber jeg så imod en mur hos min sagsbehandler, som gentagne gange har sagt at jeg blot skal tilbage til et 37 timers job med skånehensyn.

I mit tidligere job var jeg leder for mere end 100 medarbejdere, arbejdede ca 60 om ugen, og havde et meget udadvendt socialt liv.
I dag er min selvtillid helt væk, og jeg føler mig meget utryg sammen med mange mennesker, og "skammer" mig når folk spørger hvad jeg laver.

Senest har min kære sagsbehandler på skrift anbefalet mig job som vagt, lagerarbejder eller butik.
Ifht mit sygdomsforløb ser jeg det som en direkte fornærmelse, idet at min fysik ikke tillader mig og være i nærheden af ovenstående job.

Undskyld den rodede opsætning, men jeg trængte til luft. Er der nogen der har nogen gode råd til mig. Pft og god jul til alle
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2010, 03:36   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
Hejsa. jeg har tilladt mig at indsætte Eriks indlæg og lave afsnit, så alle kan læse med. mvh Huldra


Håber nogen kan hjælpe
Tak Huldra
--------------------------------------------------------------------------------

Citat:
Hej alle. Jeg er i den uheldige situation at jeg netop er blevet opereret for 5 gang på 3,5 år.
Det startede med en diskusprolabs, herefter genoperation, så indsættelse af diskusprotese, indsættelse af dese, og nu er jeg lige kommet hjem fra hospitalet efter at desen er taget ud og genindsat efter en fejloperation.

Det hele startede på min daværende arbejdsplads og det er en godkendt arbejdsskade, og mengrad er fastsat til 15%. Jeg har ikke været tilknyttet arbejdsmarkedet siden 01.06.09.

Siden har jeg fået sygedagpenge og min 1 forlængelse er netop løbet ud, og kommunen er meget lunken omkring en forlængelse.

Jeg har generelt et meget skidt forhold til min sagsbehandler, som bla har udtalt at hvis jeg ikke på daglig basis tog morfin, så ville han fratage mig sygedagpenge(har det på diktafon).
Spørgsmålet er om din morfin hjælper ? gør den det sådan at du kan klare lidt arbejde altså den forbedre din arbejdsevne så vil de forlange at du tager det , jeg ville dog nok lige skrive til den sagsbehandler og spørge ind til om jeg havde forstået ham rigtigt, lige som jeg så ville forlange at få den skrivelse ind i min sag..

Det er ikke altid de så efterfølgende har lyst til at holde på deres krav så et forsøg værd

Citat:
Jeg har ikke meget lyst til og indtage store medicinmængder, da jeg har 2 små børn, som jeg gerne vil opleve uden og være i en døs/rus.
Nej der er klart men spørgsmålet er igen gør det noget for dig det morfin og jeg syntes at du skal tage en snak med din læge om den morfin for gør det ikke andet end at give dig en døs/rus så var det måske en ide at finde noget andet og hvorom alt er så er det svært for en sagsbehandler at holde på at du skal tage noget som din læge ikke er enig i ...


Citat:
Jeg har udtalelser fra en professor/neurolog, egen læge, fysioterapeuter, som har udtalt at min ryg til evig tid er ødelagt og end ikke skånehensyn vil kunne hjælpe mig

. Jeg har et stort ønske om og komme tilbage på arbejdsmarkedet, men dette vil kun kunne være i et fleksjob, da jeg efter blot 1 times aktivitet er meget brugt.Her løber jeg så imod en mur hos min sagsbehandler, som gentagne gange har sagt at jeg blot skal tilbage til et 37 timers job med skånehensyn.
er der ikke lavet en ressourceprofil på dig og har du lavet den i samarbejde med sagsbehandler ?

Og ikke mindst hvad er konklusionen i den, hvis div læger har udtalt at der ikke er muligheder heller ikke med skånehensyn så lyder det umiddelbart som om din sagsbehandler sidder med et dårligt kort og måske bare køre en skræmmetaktik over for dig ...

Men det er meget vigtigt at du får vendt din sag det vil sige .. du skal sætte dig ind i alt og du skal finde de regler og love som kan hjælpe dig (og herinde er der mange der kender dem så lyt til dem )

Under nyttige link finder du en aktindsigtserklæring start med at få den afsted hvis ikke du allerede har aktindsigt ,det er vigtigt at du ved hvad de ligger inde med af papir omkring dig det kan sagtens tænkes at der er nogen papir der er blevet "væk"


Citat:
I mit tidligere job var jeg leder for mere end 100 medarbejdere, arbejdede ca 60 om ugen, og havde et meget udadvendt socialt liv.
I dag er min selvtillid helt væk, og jeg føler mig meget utryg sammen med mange mennesker, og "skammer" mig når folk spørger hvad jeg laver.
Du er desværre ikke alene det er vist en "sygdom" der er meget udbredt og det bliver ikke bedre når man høre vores kære medborgere og politikkere udtale sig ...

Men du ved hvordan du har det din familie ved det og dine læger ved det, så noget af det første man skal er nok at lære at blæse på alle dem der ved bedre og er bedre ...

Du ved hvem du er du ved hvordan du har det og du ved forhåbentligt også at du er meget mere end dit arbejde...

Synd for dem (kommune og omgivelser) der tror at de kun kan være noget i kraft af deres arbejde , det må sq være et stort tab for menneskeheden .. ti gange heller et godt menneske kontra et dumt svin med et godt job

(og tro mig der findes tusinder og atter tusinder af mennesker der er raske og har gode job og er gode mennesker samtidig , mange gange er det de syge der er deres egen værste fjende )


Citat:
Senest har min kære sagsbehandler på skrift anbefalet mig job som vagt, lagerarbejder eller butik.
Ifht mit sygdomsforløb ser jeg det som en direkte fornærmelse, idet at min fysik ikke tillader mig og være i nærheden af ovenstående job.

Undskyld den rodede opsætning, men jeg trængte til luft. Er der nogen der har nogen gode råd til mig. Pft og god jul til alle
Lad din kære sagsbehandler finde ud af at du ikke gider mere fis fra hans side..

Får du sådan en skrivelse så giv igen ... du skriver kort og godt hvordan han mener at du kan bestride sådanne job og så remser du kort og godt dine skånehensyn op (formoder de er fundet via arbejdsprøvning eller diagnoser og skrevet ned ) du beder om forklaring på job tilbud da du jo er sygemeldt du spørger ind til om der er noget du ikke ved, feks er du blevet rask , og hvordan mener han at du skal bestride et job af den karakter og bed om at få en forklaring på skrift , det er forbudt at ringe

Det har som reglen en forunderlig virkning forstået på den måde at de sjældent har lyst til at gentage idioti på skrift
  Besvar med citat
Gammel 26-12-2010, 13:59   #7
weinreich
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-11 2010
Indlæg: 1
Styrke: 0
weinreich er ny på vejen
Hejsa,
Hvis du er medlem af en fagforening, så kontakt juristen i afdelingen og få ham eller hende med til dit næste møde med sagsbehandleren. Det hjalp mig, min sagsbehandler blev blid som et lam efterfølgende, da han fandt ud af at jeg ikke var til t kører om hjørner med mere.
weinreich er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2010, 16:10   #8
ErikS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2010
Indlæg: 19
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
ErikS er ny på vejen
tak

Hej alle.

Tak for de mange responser, og lige svar på de spgsm der er rejst.
- Jeg kommer fra Kbh.
- Der er lavet en ressourceprofil.

Jeg er lige kommet hjem fra sygehuset d. 23.12, og bæver lidt ved tanken om snart og skulle stille på kommunen.Føler mig meget deprimeret hver gang jeg har været til møde, og selvværdet har fået et lille hak mere.
Desværre er den igangværende offentlige debat omkring de "alt" for mange fleksjobbere, førtidspensionister osv, også med til og få en i det defensive hjørne, idet at man ifht manges mening er en belastning.

Har aldrig været i dette forum før, men super mange tak for de gode svar.
ErikS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2010, 09:50   #9
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hvis det kan være en opmundtring, så bliver mange desværre kørt ned psykisk, fordi hele sagsbehandlingen handler om mistænkeliggørelse, i bestræbelserne på at skulle spare på kommunes kassebeholdning.

Så du skal tænke på, at det intet har med dig at gøre personligt, men at de fleste er udsat for denne hertz.

Få din fagforening med på banen, det gør dem ofte mere medgørelige, i forhold til den afklaring du har krav på, på sygedagpenge.

Held og lykke.

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2010, 10:04   #10
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.789
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du skal ændre kurs.....

Kære ErikS.

Du er havnet i en Verden som du ikke havde forventet. Men den første betingelse er at du melder dig ud af "Flinkeskolen"

Hvad andre mener og hvad du tror de mener kan du ikke bruge til noget.
Alle.......er ansat til at råde og servicere dig iht lovgivningen.

Alle de begynderråd du har modtaget er ikke bare tilfældige "kloge" bemærkninger.
Men skrevet fordi, vi har selv været igennem det du nu skal begynde på.
Du skal vide at dem der foreløbig har skrevet til dig er IKKE nybegyndere.

Så endnu engang læs ALT nøje igennem. Forstå ALT hvad du læser. Så dukker der spørgsmål op, som vi kan svare på.

Hospitalsudskrivning.
Har du modtaget en genoptræningsplan FØR du forlader hospitalet?
Hvad har du ellers forsøgt af genoptræning efter de mange operationer?
Hvornår er den sidste operation foretaget?

Arbejdsskade.
Du nævner at ASK Arbejdsskadestyrelsen har fastsat en meensgrad på 15%.
Mener du ikke en FORELØBIG afgørelse?
Du er jo ikke færdigudredt.

Det er dit fremtidige FORSØRGELSESGRUNDLAG du kæmper for pt. så trods din situation SKAL du finde kræfter til at sætte dig ind i sagerne.

Derfor er det meget vigtigt at DU har styr på DIN sag hele vejen igennem. Fordi at ingen kan spå om fremtiden.......og hvis ikke du kommer i arbejde i en eller anden form drejer det sig om millioner. Her starter så endnu et kapitel som kræver stor indsigt og overskud. Fordi at også her vil du blive mødt af modsat rette interesser, hvor du skal behandles efter lovgivningen. Men hvor virkligheden kan være noget nuanceret.

Selvværd
efter besøg hos kommunen.
DU skal være høflig og imødekommende, men........du SKAL gribe ind når dine omgivelser ikke overholder lovgivningen. Ellers bliver du løbet over ende.
Kommunens embedsmænd/kvinder er ansat for DIN skyld.

Medicin.
Hvis Morfin indtages som tabletter kan de godt have stor indflydelse på dit humør. Du kan IKKE fortsætte med Morfin gennem lange tider men kun som din læge forventer i overgangsperioden.

Hvad sagsbehandlere mener om deres egene meninger om dit medicinforbrug kontra beslutning om sygedagpengestop skal du ikke tage tungt.
Men beviser at de IKKE varetager din interesse men vil gerne fremskynde din sag således at du kan komme i arbejde hurtigst muligt.
Slige bemærkninger skal du reagerer på.

Du nævner.
"Her løber jeg så imod en mur hos min sagsbehandler, som gentagne gange har sagt at jeg blot skal tilbage til et 37 timers job med skånehensyn." og "sagsbehandler, som bla har udtalt at hvis jeg ikke på daglig basis tog morfin, så ville han fratage mig sygedagpenge(har det på diktafon)."

Det skriger jo til himlen, Erik! Kan du eller din sagsbehandler mon fortælle hvor grænsen hvor VEDKOMMENDE sætter sin personlige grænse? Hvis du nu indtog Nobligan eller Matrifen ville sagsbehandleren så stoppe dine sygedagpenge?
Hvad har en sagsbehandler forstand på medicin? Sagsbehandleren har kun een opgave: at få belyst din sag iht lovgivningen og eller holde sig langt fra indblanding i sygedagpengestop og dit lægeligt ordineret medicinforbrug. Utilstedeligt.

Her i landet stoppes sygedagpenge ikke, alt efter hvilken medicin man indtager.

Popiae information.
Hvorfor tror du hun skriver som hun gør?
Fordi hun godt ved hvad din sagsbehandler er ude på når vedkommende nævner din medicin og sygedagpenge. Havde du været en enlig moder med mindreårige børn ser vi desværre også det psykiske pres en sådan moder bliver udsat for når hun ikke vil makke ret. Så kan hun sikkert ikke passe sine børn hvis ikke hun kan arbejde 37 timer.

Hospitalsregnskab.
I Sygedagpenge-lovgivningen, som Folketinget har vedtaget, nævnes:
"Stk. 2. Ved forlængelse af sygedagpengeperioden efter stk. 1, nr. 3, ses der bort fra den periode, hvor den sygemeldte venter på behandling på et offentligt sygehus." og da du er blevet opereret adskillige gange skal du føre regnskab med de perioder hvor du har ventet på behandling, som skal udgå af regnskabet om, hvornår dine sygedagpenge skal stoppes.

Al den viden skulle din sagsbehandler uopfordret have meddelt dig. Og igen vil jeg fremhæve at det ikke er noget vi her på k10 har fastsat, men Folketinget.

Derfor SKAL du kende til lovgivningen og dine rettigheder.

Garanti.
Du SKAL have aktindsigt i ALT......100%.
Hold orden i disse papirer.
Du vil med garanti ved sagens afslutning have 2 tykke sagsmapper.

Offentlig debat.
Vær smart og dygtig. Lad dig ikke påvirke af hvad DI Dansk Industri, KL Kommunernes Landsforening, mere eller mindre skøre borgmester mener om dit og dat. Men forhold dig til lovgivningen som den er NU.

Fremtid.
Hvad tænker du om din NUVÆRENDE situation? Pension, flexjob, revalidering eller fuldtidsjob? Her skal du også bruge kræfter på om hvad DU vil og kan.

Hvor sidder dine skader? Lænd eller nakke? Var det Glostrup hospital du blev opereret og fik tilbud om den første varmtvands genoptræning?
Har du udfald? lammelser i det ene ben?
Har du nervesmerter (neurogene smerter)
Har du dropfod?
Har du spasmer?
Har du bil og kørekort?
Har du indboforsikring?
Hvilke pensionsforhold har du?
Er du gift?
Hvis, er din kone i arbejde?

Mærkelige spørgsmål!.......men ret fornuftige da os der råder dig ved præcist hvor du befinder dig om 4 mdr og 7 dage hvor du skal i gang med næste kapitel i historien.

Så LYT til os! Op på hesten igen det bliver en hård tur, men også spændende.

Husk....dit helbred er det VIGTIGSTE af alt. Efter min beskedne mening er det her http://ofeldt.dk/ du skal modtage din fremtidige gen- og vedligeholdstrænig og ikke på et tilfældigt holdtræning i kommunalt regi hvor du sidder og pjatter med en bold. Det er dine skader for alvorlige til.

Mange hilsner
Peter med 30 års erfaring

Sidst redigeret af phhmw; 27-12-2010 kl. 12:27.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forstår ikke brev mht ferie-håber nogen kan hjælpe? Sanne33 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 14-10-2012 21:44
Håber der er nogen der kan hjælpe.. solsikke Alt det andet 9 07-09-2011 10:53
Håber der er nogen der kan hjælpe mig fie123 At søge førtidspension 3 15-08-2011 17:10
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.... busser24 Alt det andet 8 23-02-2011 01:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension