K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-02-2008, 19:04   #21
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Jamen jeg tvivler slet ikke på hvad du siger og du har for så vidt også ret.

Når jeg siger at det er efter § 17 eller 18 så er det ud fra at de søger alene efter fortliggende grundlag for så er den en § 17 det du har skrevet her, gør at din ansøgning er en § 18, det vil sige at kommunen i og for sig er enig med dig og der skal indhentes yderliger papir (det er så de papir fra psykiateren du venter på )





Dette viser også at de er ved at behandle din sag efter en § 18 hvis det havde været en 17 var de gået igang med at undersøge sagen på de papir der allerede lå der , og ikke hentet yderligt...

Men det er forvirrende, det hedder jo både en 17 og en 18 netop fordi du selv går ind og søger om det (siger det) og din sagsbehandler så er enig med dig , og derfor vil have hentet yderligt ind inden den indstilles til pension ...



Det er din sagsbehandler der skal lave den ressourceprofil og ikke pensionteamet..
Pensionsteamet skal ene og alene tage stilling til hvorvidt du skal have pension eller ej , derfor er det kun at trække pinen ud ...

Når pensionsteamet ser at den mangler så kan de ikke træffe en afgørelse (jo det kan de godt, men det er dem der bliver afvist i ankeinstansen når man klager over dem og så bliver de sendt tilbage og skal laves om ) men jeg ved godt at det er et problem i mange kommuner at de ikke laver den profil for det er dig som borger der får trukket pinen ud ..

Og får en unødig lang sagsbehandlings tid ...

du burde rent faktisk allerede have fået lavet din ressourceprofil her er hvad der står omkring arbejdsevnevurderingen



derfor hedder den jo en arbejdsevnevurdering det er ud fra den de skal bedømme hvad der skal ske med folk fremover ...




Man kan i meget meget få tilfælde (de meget åbenlyse lade være med at få lavet en ressourceprofil) det står der , men det kommer jo så i den grad an på hvad man fejler og derfor skal en ressourceprofil jo også altid ende med en konklusion på hvad borgeren kan og ikke kan af erhverv ..
Samt konkrete jobfunktioner , og er de der ikke så må det være fordi man ikke har nogen...

Nu ved jeg jo ikke hvad du fejler så det kan da godt være at dit er så grelt at du ikke behøver andet end dine lægepapir , men det er altså ikke reglen , normalt er den nødvendig ...

Det andet du skriver kan jeg kun give dig ret i er frækt, og det er netop derfor vi mangler en klage instans hvor man kan klager over manglende ressourceprofiler



God ide du kan evt give hende dette link http://www.k10.dk/media/laerebog.pdf



Ja man har ret til at ansøge efter en § 17 det kan man sagtens gøre uden en ressourceprofil, men det kan ikke lade sig gøre at få en pensionsag startet uden en ressourceprofil (vel at mærke hvis de skal følge reglerne )


Prøver lige at skrive hvordan det foregik i webs sag...

Vi gik op til et møde sagde at han ville søge efter § 17, vi spurgte efter hvornår den ville overgå til behandling af førtidspension , det ville vi vide for at kunne holde øje med hvornår de tre måneder var gået ...

Vi fik så beskden at sagen kunne ikke overgå til pensionsbehandling før ressourceprofilen var lavet og vi fik en ny tid til at få den lavet allerede ugen efter og herefter gik det hurtigt med partshøring og kommentar ...

efter partshøring hvor vi var deroppe og vi var enige om at der stod hvad der skulle stå og hun havde lavet tilføjelser overgik den til behandling af førtidspension , og fra denne dato gik der 3 måneder inden svar




Det kan vi for så vidt godt være enige i , men jeg mener også at man selv kan gøre en indsats , læs evt linket jeg har sat ved, og gør så sagsbehandlerne opmærksom på at du kender den arbejdsevne vudering (det er kommunes egen bog det her ) bliv ved at presse dem , men på skrift , det vil sige gør dem opmærksom på at ressourceprofilen er vigtig, og skriv en klage til din borgmester hvor du gør ham opmærksom på sagsbehandlingsfejl i form af mangelde ressourceprofil, det er desværre den eneste klage adgang vi har mht til ressourceprofil..

Kan lige tilføje at Web fik sin pension ud fra ressourceprofilen, da han var så heldig at have en lægekonsulent der nærmede sig den gud Zuza snakker om andetsted ...

Hun fjernede alle diagnoser, lavede en ny selv, hun havde endda også fundet kuren ...

og lagt behandling for fremtiden (hun fjernede sågar hans fleksbevilling og mente det var en revalidering )

Sagsbehandler og pensionsteam kunne ud af ressourceprofilen og lægepapir se hvordan alt hang sammen og hvordan mange sygdomme kan køre i ring, efter sagsbehandleren havde læst ressourceprofilen og selv været med til at udarbejde den, udtalte faktisk at lægekonsulentes papir var skræmmende og krænkende ...



Det er vigtige brikker, det skal bare laves med det samme og ressourceprofilen skal jo udarbejdes fra en start af og opdateres , det er bare det kommunen skal finde ud af....

problemet er jo at de venter med at lave ressourceprofilen til der skal laves en vigtig afgørelse , de venter til der er en afgørelse som de ved der kan klages over , og det er der hele fejlen ligger....

Jeg tror ikke vi er så uenige i det vi skriver, men vi ser forskellige på ressourceprofilen ....

Det der gør ressourceprofilen så vigtigt er jo at den viser forskellene på borgerne og ikke på sagsbehandlerne ... som de så rigtigt skriver i arbejdevne vuderings bogen


For mig er manglede ressourceprofil lig med mangleden retssikkerhed og indsigt i borgernes situation og en ligegyldighed ud over alle grænser ...



I følge loven skal sagsbehandlerne lave ressourceprofilen de skal indhente alt de skal gøre sagen klar til at pensionteamet kan tage en afgørelse , når pensionsteamet ser på sagen og der mangler noget, er det lige med et afslag på en pension ... eller den ryger tilbage til sagsbehandleren med besked om at den ikke er færdig belyst ...

Nu ved jeg jo ikke om der er noget specielt på din kommune der gør det med pensionsteamet , men det er ikke pensionsteamet der skal lave en ressourceprofil ...

Kig på loven , der står det udtrykkeligt at kun en sagsbehandler kan udarbejde en ressourceprofil (det er så lavet om her i 08 til at også private aktøre kan ) måske din kommune har noget der hedder team som sidder og laver ressourceprofiler og sagerne færdige for når du siger team så tænker jeg NÆVN og det er jo dem der afgøre din sag

og av kan du mærke at du ramte min akilleshæl He he .....

Jeg er stor tilhænger af ressourceprofil og den korrekte udarbejdelse

det er den der bestemmer vores fremtid og der er masser af sager det bliver hjemsendt fra ankestyrelser pga den og dens mangler og hvorfor lave noget forkert første gang som så kan komme borgeren til at betale prisen i form af mange års venten på afgørelsen ....

he he kæft jeg er stædig
JA DU ER SGU STÆDIG (SVEDE)

Nej, men jeg har først stiftet flygtigt kendskab med ressourceprofilen efter min indtræden her på K10. Efter 20 år på kontanthjælp er jeg aldrig blevet præsenteret for én, jeg har ej heller hørt om én (EVER!). Men. Jeg TROR det hænger sammen med at alle mine broer er brændte - jeg har ALDRIG nogensinde haft et arbejde, har aldrig kunne gennemføre noget somhelst pga patologisk angst hvor OCD nok er det mest dominante. Jeg har forsøgt i 28 tilbud om at indtræde på arbejdsmarked (kurser, aktivering, springbrædtprojekter, fobiskoler, individuelle psykologsamtaler) mm, uden nogensinde at kunne gennemføre NOGET af det. Jeg har ikke kunne være så meget som en enkelt dag i nogle af tilbudene - nogle nåede jeg aldrig frem til fordi jeg ikke turde gå ud af hoveddøren. Det er jo noget jeg har lidt af siden barndommen, hvorfor jeg blev taget ud af børnehaven, idet jeg var rædselsslagende for deres toiletter, børn med snotnæser, madpakker osv. Fritidshjemmet gik jeg også kun på et par dage, og jeg har aldrig været en hel dag i træk på folkeskolen - jeg løb hjem i hvert frikvarter (gennem ni år!), og nogen gange blev jeg hjemme og andre gange tog jeg tilbage. Så min tilstand har aldtid været sådan, jeg kender ikke til livet uden at være sådan. Jeg har forsøgt med psykofarmaca gennem 15 år, ligeledes uden effekt - nu er jeg på 6 år uden nogle former for medicin, og det har jeg det bedre med.
Det kan godt tænkes at 'nogen' mener en ressourceprofil i mit sted er en ligegyldighed idet min sag bugner af vidnesbyrd om mit vanskelige sind, og at det måske er 'lidt synd for mig' at udfærdige sådan et papir der der bevidner et liv uden erhvervserfaring, uden fritidsinteresser, uden håb for nogensinde at kunne få det tåleligt fordi jeg lever så isoleret - jeg kan ikke tage bussen, toget, cyklen og har derfor enorme problemer med at komme ud i samfundet, samtidig tør jeg heller ikke ret meget og kan således kun handle ét bestemt sted (hvis jeg er den første i forretningen). En tur i Fakta eller Netto er således HELT utænkeligt, eller en tur i Tivoli, i biografen eller ind på Strøget for den sags skyld. Så jeg er et kapitel for mig selv, og flere af de goé gamle sagsbehandlere sagde altid 'off the record'' at jeg skulle overveje en førtidspension, men dertil var jeg for optimistisk og forhåbningsfuld, så jeg gjorde aldrig noget for det. Det er først nu jeg har indset at min tilstand er varig og at jeg har udtømt alle mine muligheder (selvom de reelt aldrig har eksisteret!), men jeg har snydt mig selv ved at blive ved med at håbe på et mirakel og trodset både læge og psykiaters advarsler. Og det er også først nu det er gået op for mig at vi ikke lever i 90'erne mere og at førtispensioner er meget tricky at få tilkendt uanset hvor skidt man har det. Det som jeg troede skulle blive min redning en dag, er nu blevet mit livs sejeste kamp

Sidst redigeret af Ninja; 16-02-2008 kl. 19:08.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2008, 14:29   #22
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Helene ja din historie er og lyder barsk og hvis alt er dokumenteret hele vejen op så kan det godt tænkes at de bare vil have dig igennem til pensionen uden yderligt

Det kan man da håbe og håbe at de ikke trækker dig igennem den ene udsættelse efter den anden, jeg skal i hvertfald krydse fingere for dig ....

Og ja jeg er stædig , netop ressourceprofilen og manglende udredninger og fejl i sagsbehandlinger var en af de vægtigste grunde til at vi i sin tid blev så træt af det hele og startede K10

Så ressourceprofilen er og bliver min akilleshæl

Jeg kan se at den er tåbelig i nogle tilfælde men i tilfælde som jeg selv hvor jeg er visiteret til fleks er den et genialt værktøj...

MEN det kræver at den bruges rigtigt og ikke mindst at feks jobkonsulenter lige gider at sætte sig på deres r** og læse den....

Da jeg endelig kom igennem til min jobkonsulent i tidernes morgen og kom op og skulle snakke med ham var han totalt fikseret på tidligere erhverv for det var et område hvor der manglede folk ....

Da jeg endlig fik stoppet hans talestrøm om hvor nemt det ville blive at få mig i job (jeg skulle bare sige ja til 25 timer ) og fik ham forklaret at jeg altså var vuderet til 15-20 timer og at det var totalt udelukket inden for gammelt erhverv , sagde han til mig ....

Ja og hvor skulle jeg vide det fra .... læs sq da lige min ressourceprofil... hvorfor lave den hvis ikke den skal bruges til noget ????

Selv om hele min ressourceprofil er gennemarbejdet på kryds og tværs og jeg er arbejdsprøvet på kryds og tværs , endte det alligevel med at jobkonsulenten sendte mig ud i gammelt erhverv bare for lige at se ...

Og der begyndte jeg altså at granske lovgivningen og finde ud af hvad formålet med den skulle være og hvorfor ....

Hvad kan en jobkonsulent kontra en sagsbehandler osv ...

Derfor er jeg så stædig og ikke fordi jeg ikke vil høre hvad du siger

Os der er på fleksmarkedet eller er på vej fra det til førtidspension kan have enormt nytte af den profil , men det kræver at den udarbejdes rigtigt og bruges rigtigt , ellers kan den være mere ødelæggende en god

Men jeg kan godt se hvad det er du mener når du skriver din historie men min er så meget anderledes og mine forudsætninger er helt anderledes , derfor min stædighed

Og tænk engang jeg er ikke en af dem der bliver kaldet kværulant af kommunen men jeg bliver tilgengæld kaldt for paragrafrytter, og ja det vil jeg have lov at være hvis min fremtid afhænger af det
  Besvar med citat
Gammel 17-02-2008, 18:13   #23
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Helene ja din historie er og lyder barsk og hvis alt er dokumenteret hele vejen op så kan det godt tænkes at de bare vil have dig igennem til pensionen uden yderligt

Det kan man da håbe og håbe at de ikke trækker dig igennem den ene udsættelse efter den anden, jeg skal i hvertfald krydse fingere for dig ....

Og ja jeg er stædig , netop ressourceprofilen og manglende udredninger og fejl i sagsbehandlinger var en af de vægtigste grunde til at vi i sin tid blev så træt af det hele og startede K10

Så ressourceprofilen er og bliver min akilleshæl

Jeg kan se at den er tåbelig i nogle tilfælde men i tilfælde som jeg selv hvor jeg er visiteret til fleks er den et genialt værktøj...

MEN det kræver at den bruges rigtigt og ikke mindst at feks jobkonsulenter lige gider at sætte sig på deres r** og læse den....

Da jeg endelig kom igennem til min jobkonsulent i tidernes morgen og kom op og skulle snakke med ham var han totalt fikseret på tidligere erhverv for det var et område hvor der manglede folk ....

Da jeg endlig fik stoppet hans talestrøm om hvor nemt det ville blive at få mig i job (jeg skulle bare sige ja til 25 timer ) og fik ham forklaret at jeg altså var vuderet til 15-20 timer og at det var totalt udelukket inden for gammelt erhverv , sagde han til mig ....

Ja og hvor skulle jeg vide det fra .... læs sq da lige min ressourceprofil... hvorfor lave den hvis ikke den skal bruges til noget ????

Selv om hele min ressourceprofil er gennemarbejdet på kryds og tværs og jeg er arbejdsprøvet på kryds og tværs , endte det alligevel med at jobkonsulenten sendte mig ud i gammelt erhverv bare for lige at se ...

Og der begyndte jeg altså at granske lovgivningen og finde ud af hvad formålet med den skulle være og hvorfor ....

Hvad kan en jobkonsulent kontra en sagsbehandler osv ...

Derfor er jeg så stædig og ikke fordi jeg ikke vil høre hvad du siger

Os der er på fleksmarkedet eller er på vej fra det til førtidspension kan have enormt nytte af den profil , men det kræver at den udarbejdes rigtigt og bruges rigtigt , ellers kan den være mere ødelæggende en god

Men jeg kan godt se hvad det er du mener når du skriver din historie men min er så meget anderledes og mine forudsætninger er helt anderledes , derfor min stædighed

Og tænk engang jeg er ikke en af dem der bliver kaldet kværulant af kommunen men jeg bliver tilgengæld kaldt for paragrafrytter, og ja det vil jeg have lov at være hvis min fremtid afhænger af det
Ja, som man bekendt siger, så glæder det om at kende paragrafferne

Det eneste der slår mig mht ressourceprofilen er, at sagsbehandlerne (eller er der efterhånden kun jobkonsulenter) ret ofte nøler med dem....trækker dem i langdrag, noterer og rumsterer, istedet for at sætte mere fokus på den - som vel egentlig også er meningen, og derfra hande udfra det jobkonsulenten og borgeren finder frem til. Synes der går meget spiltid, det hører man i hvertfald om, og at borgerne bliver lidt forvirret under udarbejdelsen. Så du har nok ret i at det er et udmærket værktøj hvis dém der bruger dem, vel og mærke får brugt værktøjet korrekt....
Men okay, man skal måske også lægge noget af skylden på 'begyndervanskeligheder' og hvis udskiftningen af personalet er høj, så kan der jo komme rigtig mange forskellige ind over en ressourceprofil. Og så tænker man jo lidt, at mange kokke fordærver maden. Bare møg ærgeligt at kommunen ikke har lidt bedre styr på sagerne, jeg kan overhoved ikke følge med mere - der var engang hvor jeg kunne, og hvor jeg faktisk var et skridt foran altid. Nu halter jeg tydeligvis bagefter.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2008, 23:58   #24
calamityjane
Hvor skulle jeg ellers være
 
calamityjanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2008
Lokation: Hvidovre
Indlæg: 163
Blog Indlæg: 22
Styrke: 17
calamityjane er ny på vejen
Kære Lost,
selv om social/velfærdsministeriet siger at en mundtlig aftale er lige så gældende som en skriftlig, BØR du ansøge skriftligt. og gerne sende den med at du gerne vil have:
skriftligt besked om at de har modtaget ansøgningen og derefter bede om løbende aktindsigt. ( husk at gemme en kopi af ansøgningen)
da vi var oppe og søge om førtidspension helt tilbage i 96, til min mor, gjorde vi den samme fejl, her havde vi ikke adgang til internettet eller kendte lovgivningen, og resoultatet var at vi gentagende gange fik at vide at sagen var igang, indtil vi fik en fra Ekstra Bladet ind i billedet, og så kom det frem at der ikke VAR nogen sag kørende fordi at sagsbehandleren mente at vi kun havde forespurgt om hvordan man ansøgte.
der er loven om retssikkerhed, og at man skal være indblandet i sagen, og hertil vil jeg sige at "socialministeriet" er ret træt af mig, for jeg ringer dertil, hver gang jeg har et spørgsmål om det sociale område, MEN hvis ens sagsbehandler ikke kender lovgivningen hvem skulle så gøre det? der er også noget om at være med i ens sag på socialministeriets hjemmeside.
held og lykke
calamityjane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2008, 01:18   #25
Lost
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2007
Indlæg: 18
Styrke: 17
Lost er ny på vejen
Tak for jeres svar alle sammen.
Men nu vil jeg lige se hvad de vil til mødet. Jeg vil i hvert fald fastholde min sygemelding, og har de endnu ikke fundet nogen papirer på det, kan jeg bevise at, de har modtaget op til flere, både kopier af besvaret mail, og min samlever ringede til daværende sagsbehandler da jeg blev indlagt, - sagsbehandleren ringede så selv til sygehuset og fik indlæggelse bekræftet, og fik også papirer tilsendt.
Er der så heller ingen pensionssag kørende, skal de komme til at starte en, NU.
Lost er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2008, 02:03   #26
Lost
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2007
Indlæg: 18
Styrke: 17
Lost er ny på vejen
Herunder en kopi, af afslag da jeg søgte pension første gang, helt tilbage i 1992.
Man ved jo ikke om man skal le eller græde, men dette afslag afspejler fint hele mit sagsforløb, sådan har det kørt i 25 år.

Afslaget ordret, originalbrev haves endnu:

Det skal herved meddeles, at der blev afholdt møde den 17/9 1992 angående Deres ,mulighed for tilknytning til arbejdsmarkedet.
Det blev besluttet, at stoppe igangværende arbejdspraktik på Aktivitetscentret, som blev etableret 17/3 1992, idet det ikke skønnes at være muligt, at De fremover vil blive i stand til at forsørge Dem ved arbejde.

Der skønnes ej heller at være mulighed for tilkendelse af. pension.


Deres sag er derfor nedprioriteret og der vil ikke fra forvaltningens side blive forsøgt nye tiltag, med mindre De selv kommer med realistiske forslag hertil.
De vil fortsat modtage bistandshjælp i henhold til bistandsloven og vil efter at have modtaget grundydelse på kr. 2-909,00 i 9 måneder, gå ned til lav grundydelse på kr. 2.559,00 pr. måned.
Deres sag vil blive revurderet om l år.
Såfremt De har spørgsmål vedrørende ovennævnte, er De velkommen til at kontakte socialrådgiver X Andersen.
Kopi af dette brev er d.d. tilsendt Aktivitetscentret samt læge P. Xxxxxxxxxxxx.
Med venlig hilsen
Xxxx Xxxxxxxx
konst. fuldm.
Lost er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2008, 02:10   #27
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
HVAD????

kan man det?
Skrive at man ikke vuderes at kunne komme tilbage, samtidig med afslag på førtidspension, og ovenikøbet nedprioritere en sag, uden nye tiltag?
Det er dog den værste frækhed.
En ting er at vi er mange der er udsat for samme behandling, men det er dog ikke nedskrevet som her.
har du klaget over dette?
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2008, 11:57   #28
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lost Se meddelelser
Herunder en kopi, af afslag da jeg søgte pension første gang, helt tilbage i 1992.
Man ved jo ikke om man skal le eller græde, men dette afslag afspejler fint hele mit sagsforløb, sådan har det kørt i 25 år.

Afslaget ordret, originalbrev haves endnu:

Det skal herved meddeles, at der blev afholdt møde den 17/9 1992 angående Deres ,mulighed for tilknytning til arbejdsmarkedet.
Det blev besluttet, at stoppe igangværende arbejdspraktik på Aktivitetscentret, som blev etableret 17/3 1992, idet det ikke skønnes at være muligt, at De fremover vil blive i stand til at forsørge Dem ved arbejde.

Der skønnes ej heller at være mulighed for tilkendelse af. pension.


Deres sag er derfor nedprioriteret og der vil ikke fra forvaltningens side blive forsøgt nye tiltag, med mindre De selv kommer med realistiske forslag hertil.
De vil fortsat modtage bistandshjælp i henhold til bistandsloven og vil efter at have modtaget grundydelse på kr. 2-909,00 i 9 måneder, gå ned til lav grundydelse på kr. 2.559,00 pr. måned.
Deres sag vil blive revurderet om l år.
Såfremt De har spørgsmål vedrørende ovennævnte, er De velkommen til at kontakte socialrådgiver X Andersen.
Kopi af dette brev er d.d. tilsendt Aktivitetscentret samt læge P. Xxxxxxxxxxxx.
Med venlig hilsen
Xxxx Xxxxxxxx
konst. fuldm.
HOLD DA OP!!!!
Hvordan dælen kan de erkende at du fremover IKKE kan blive selvforsørgende - og så bagefter skrive at du heller ikke kan modtage førtidspension
Er det ikke det førtidspensionen drejer sig om...at man netop ikke kan blive selvforsørgende

Jeg har hørt og læst meget i mit liv, men dette her slår da næsten rekorden i frækhed - og så stammer det endda helt tilbage fra 92'.......

Jeg kan ikke rigtig skrive noget, jeg er fuldstændig chokeret...og for engang skyld mundlam!!!

Men et kram skal du da have
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2008, 12:00   #29
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Hold da op hvor frækt. Ikke mulighed for at arbejde, ej heller mulighed for ftp. Det er virkelig strengt. Og inden yderligere tiltag, har sjældent hørt noget lignende!

gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2008, 12:33   #30
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Lost ankede du den afgørelse i sin tid ?

Kan jo se at det er en del år siden ....

Jeg ville da helt klart hive den frem i den nye pensions ansøgning det er da godt nok det værste gang L*** jeg nogen sinde har set
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension