K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-08-2011, 14:57   #461
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hejsa popiae

Det ved jeg godt, men det hele gik så hurtigt at jeg ikke fik noget på skrift, men vil sende ham en mail, så han bliver nødt til at svare på, om jeg har forstået det rigtigt.
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2011, 15:00   #462
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Så har jeg talt med BAN, men de har ikke bemyndigelse til, at gøre mere på nuværende tidspunkt og det med tidsfrister ved de ikke noget om desværre.

Jeg ringer til min sb'er hos Krifa i morgen og hører hvad han siger til det.

Desuden har jeg idag i enighed med min læge fået sendt en henvisning til en reumatolog, om at få hende til at sende mig til en MR scanning hor min dårlige ryg, da min læge har en mistanke om, at jeg har en disc.

Stort til alle jer søde mennesker, der hjælper mig.

Sidst redigeret af tlf_dame; 22-08-2011 kl. 16:27.
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2011, 10:00   #463
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Så har jeg talt med min sb'er hos Krifa, han siger at det er en meget positiv vending min sag har taget også det, at han skal have de nyeste oplysninger fra egen læge, psyk. og en ny arb.prøvning, for at se om der er sket ændringer i mit sygdomsforløb.

Så jeg skulle bare se optimistisk på det hele også det, at sb på kommunen selv talte om flex eller føp og han undrede sig over, at det er gået så hurtigt med at få det sat igang, han var vant til, at det det tager meget længere tid at få sådan en sag igang igen.

Knuzzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2011, 10:15   #464
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Vi krydser fingre.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2011, 10:20   #465
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
1000 tak popiae

Jeg håber ikke at det tager mere end de 2 - 3 måneder, som min sb'er på Krifa, regner med at det vil tage.

Stort knuzzz og til dig.

Tlf_dame
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2011, 11:31   #466
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Lige noget nyt

Jeg har lige talt med hende der er lærer på det kursus jeg går på, der spurgte jeg hende om den sb'er på kommunen jeg har fået, han er anden aktør de har fået ind som sagsbehandler, da de ikke har råd til at fastansætte nye.

Sidst redigeret af tlf_dame; 23-08-2011 kl. 11:32. Årsag: Jeg havde stavet forkert
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2011, 17:46   #467
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af tlf_dame Se meddelelser
Jeg har lige talt med hende der er lærer på det kursus jeg går på, der spurgte jeg hende om den sb'er på kommunen jeg har fået, han er anden aktør de har fået ind som sagsbehandler, da de ikke har råd til at fastansætte nye.
Du kan da håbe på at han er super dygtig og ikke hænger i kommunens kasse mht. at forlænge dig.

Hvad med kh. kurset, skal du stadig følge dette ?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2011, 17:58   #468
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hejsa EE

Ja han virker ikke som kommunens mand, men man kan jo aldrig vide.

Jo jeg skal fortsætte med det "kursus" for ellers kan jeg risikere, at de lukker for kassen .

Jeg blev ringet op af min læge idag og han har allerede fået papirerne fra sb på kommunen, hvor han beder om en status.

Knuzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2011, 18:45   #469
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jamen så kan du da trøste dig med at han nok ikke sylter din sag, han får jo konsulent penge til det firma der har ansat dem og de har nok fået at vide at de skal "lave noget".

Det tyder jo også på, at han har ageret hurtigt, siden din læge "allerede" har hørt fra ham.

Vi må da håbe at din formåen ved kh. giver tilbage betaling i form af ref. fra sdp. Men har du spurgt til om du stadig blot skal følge en afklaring ved kh. ? Det kunne jo være at din sagsbehandler sagde;" stop med det indtil vi har en afklaring omkring sdp. forlængelse".
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2011, 19:05   #470
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Ja jeg håber da, at han er på min side, siden han nævnte flex eller føp.

Ja jeg skal stadig følge kurset til det er færdigt, det sagde han i hvertfald, selv om han ikke kan bruge det til noget, som han sagde.

Heldigvis har jeg kun 1½ uge tilbage, de vil have mig op på 10 timer, men det kan jeg ikke klare og det har jeg også fortalt dem.

Knuzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stop af sygedagpenge Patte85 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 14-12-2011 00:00
stop af sygedagpenge pedo Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 31-08-2011 09:21
stop af sygedagpenge og arbejdsgiver siger snart stop! hjælp sophieline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 21-01-2011 06:00
Stop af sygedagpenge ette74 Alt det andet 13 20-07-2010 11:41
stop af sygedagpenge lillesine Alt det andet 0 08-01-2009 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension