K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-05-2011, 14:09   #31
Skolekridt
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-02 2011
Lokation: Thisted
Alder: 39
Indlæg: 68
Styrke: 14
Skolekridt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lillesine Se meddelelser
hej kommunerne køre meget ofte efter regler der ikke helt passer ind i dem vi som borger får oplyst ved ikke hvad det er de laver eller ikke laver på kommunen.
Jeg havde også store problemer med 3f og skiftede over til krifa som er super til at støtte og hjælpe.
Har du krævet om aktindsigt??

Jeg forstår ikke at du ikke kan forlænges har de lavet en endelig vurdering af dig og din sygdom?

Jeg ved ikke hvilken kommune og 3f afd du har men jeg har brugt bjbro 3f og silkeborg kommune og de er så langsomme
Forstår heller ikke en dyt.
Har nemlig søgt om aktindsigt d. 13 april. Men har ikke modtaget noget endnu. Har både skrevet brev, mail og ringet om hvornår jeg får det. Men får bare smidt det i hovedet at det er sendt. Og jeg prøver så at forklare dem, at det håber jeg godt nok ikke. For så sidder der en anden person i DK, og kan læse mine papir. Ellers har post DK, smidt brevet væk.
Synes det er uacceptabel at de sender sådan noget som alm brev, og ikke som anbefalet. Så man kan se hvor brevet er endt henne.

Jeg havde 3F i Thisted.
Skolekridt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2011, 14:17   #32
Skolekridt
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-02 2011
Lokation: Thisted
Alder: 39
Indlæg: 68
Styrke: 14
Skolekridt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Godt gået, Skolekridt.

Dette bliver for en gangs skyld kort:

Mangelende aktindsigt el. skriftlig brev om hvornår du får den er uacceptabelt, hvorfor du må skrive brev til Jobcenterchef (eft. samme procedure som beskrevet tidl.), at du den og den dato skriftlig har bedt om aktindsigt, har rykket for den både hos SB (via mail?) blevet lovet den er fremsendt d. 20.04, da du stadig ikke har modtaget den, talt m. teamleder til SB (nævn nanve på begge og datoer). Du stiller dig noget forundret over, at du ikke har fået denne aktindsigt i forbindelse med din også eft. reglerne mangelfulde partshøring, hvorfor det også har været svært for dig, at skulle kunne gøre brug af en reele partshøring. Og at du nu desværre har set dig nødsaget til at klage over såvel sagsbehehandling som afgørelse m. hjælp fra andre, da du ikke føler dig vejledt og informeret af Jobventret.

Noget i den retning.

Mange hilsner og pøj pøj

Gunvor
Hej Gunvor.

Føler et eller andet sted jeg har gjort det jeg kunne så. For det med aktindsigt er skrevet med i klagen, og har sendt mail, 1 brev og masser af telefon opringninger. Og intet har hjulpet.

Men nu må jeg se deres afgørelse. Har lidt en fornemmelse om at de trækker den til sidste dag, før der ligger et brev fra dem i min postkasse.

Var hos min læge d. 4/5, som også synes det virker meget underligt, at de på baggrund af de ikke har arbejds prøvet mig, kan sige at min arbejds evne ikke er truet. Og hun mener, det er en revalidering jeg skal sigte efter, og vil støtte mig i det, og går det ikke så er det en fleks.
Skolekridt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Partshøring Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 12-12-2011 12:37
Partshøring jabma Alt det andet 1 07-06-2010 15:49
Partshøring!!??? mukke Alt det andet 4 13-03-2010 00:49
Partshøring chico Alt det andet 6 16-02-2010 19:03
Partshøring Bea Din historie 2 05-02-2007 00:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension