K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-05-2013, 00:05   #11
Mads87
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2012
Indlæg: 146
Styrke: 12
Mads87 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Andre ville måske bare vente med at spekulere ... indtil pengene stod på kontoen - for medmindre man lige har vundet 17 millioner er det vel (rent statistisk) nærmest en hypotetisk situation?
Korrekt, men, man kan vinde en ordentlig sjat moneter og så er det jo ikke en skam at være på forkant eller bare være nysgerrig om hvad der kan ske, hvis man er heldig.
Mads87 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 00:38   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kæft mand, hvis jeg vandt 17 millioner, så ville jeg styrte op på kommunen og få gjort pensionen hvilende, skidt med mindre pension, bare jeg kunne få fornemmelsen af at være selvforsørgende....om så det bare er for en tid

Jeg skal bare have en psykolog og en chauffør, mere behøver jeg som ikke.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 00:41   #13
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mads87 Se meddelelser
Korrekt, men, man kan vinde en ordentlig sjat moneter og så er det jo ikke en skam at være på forkant eller bare være nysgerrig om hvad der kan ske, hvis man er heldig.
Jo ... men omvendt, hvis du kaster dine 17 millioner efter fx COOP's bankeventyr og får dine 1,5% i rente, så kan du give din førtids- eller alderspension fingeren ...

Eller vælger du at "nedspare" gevinsten på de 17 mille over fx 30 år, så kan du stadig flotte dig med at leve for over en halv mille nettokroner om året ...

Det kommer næppe op på siden af ret mange offentlige overførselsindkomster ... på nær apanage og grundhonorar for at sidde og sove i Folketinget fx for et mindre bankparti ...

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg skal bare have en psykolog og en chauffør, mere behøver jeg som ikke.....
Lidt ala grevinden på tredje? ;-)


Men jeg er enig med dig i, at kun fantasien sætter grænser for, hvordan man bedst forvalter sådan en klatskilling (på lovlydig vis) ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 00:45   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Kæft mand, hvis jeg vandt 17 millioner, så ville jeg styrte op på kommunen og få gjort pensionen hvilende, skidt med mindre pension, bare jeg kunne få fornemmelsen af at være selvforsørgende....om så det bare er for en tid

Jeg skal bare have en psykolog og en chauffør, mere behøver jeg som ikke.....

Betaler du ordentligt....så skal jeg nok være din chauffør og ja...jeg kan da også godt lytte lidt til hvad du siger....jo jo jeg lider af søvnapnø...men det skal nok gå
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 00:54   #15
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg skal bare have en psykolog og en chauffør, mere behøver jeg som ikke.....
Skal du slet ikke have en kok ? det skal jeg !

Tænker at få en kok med løntilskud,
måske bare en fattig pensionist, der endnu ikke har fået den store gevinst i lotto
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 01:00   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Joooo som en ægte Erna Hamilton!!!

Jeg skal både have psykolog, Web-chauffør med eget k10, og så en kok! Hvordan kunne jeg glemme det med kokken??????

Og jeg betaler godt!! Og det er Onsdag i morgen, og jeg har råd til kuponen!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 01:06   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Spil kvinde spil....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 01:10   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja web, ja......jeg ska' nok!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 07:18   #19
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Tja det bedste for alle vil vel være at få de renter du nu kan og så få det trukket i din pension...alt efter hvor mange renter der er tale om...

Med så mange penge burde det vel ikke være et problem for dig....og når alt gøres efter bogen...ja så er alle glade...

Du vil jo ikke lægge mærke til forskellen...og du vil ikke have noget tab ud af det...

Men det er selvfølgelig bare min mening...og sådan jeg ville gøre det...
Jeg mener også, at hvis man har 17 millioner på kontoen, så kan man godt undvære lidt af sin pension.

Man skal jo ikke gå hen og blive nærig.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hva´nu Se meddelelser
Jeg tænkte at man måske kunne få et tilskud til lotto kuponen fra kommunen... jeg mener, nu de kommer til at spare penge, når man vinder 17 mill.
Det ville da egentlig kun være rimeligt.

Måske man skulle overveje, at søge om hjælp til enkeltydelse. Jeg mener der er noget med, at man også kan få til "løbende" udgifter.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Betaler du ordentligt....så skal jeg nok være din chauffør og ja...jeg kan da også godt lytte lidt til hvad du siger....jo jo jeg lider af søvnapnø...men det skal nok gå
Så afbryder du da ikke talestrømmen.

Medmindre altså, at du snorker.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 07:58   #20
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
Jeg synes at hvis man vinder 17 mill i lotto, så kan det da være ligemeget med at bllive forsørget af det offentlige.
Det kan jeg slet ikke se nogen grund til.
__________________
Livet er for kort til at vågne op til fortrydelse. Så elsk de mennesker, som behandler dig ordentligt. Glem alt om dem, der ikke gør. Tro på, der er en grund til, alting sker. Hvis du får en chance til, så grib den med begge hænder. Hvis det ændrer dit liv, så lad det. Ingen har sagt, at livet ville være let ♥
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lotto vindere (måske) og eje hus fx. luske Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 28 28-06-2011 08:28
førtidspensions kone vandt lotto kurtlar Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 13-03-2010 12:51
Hvad hvis man vinder i lotto ? amik Dit og Dat 4 05-07-2007 21:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension