K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-10-2009, 22:58   #131
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Kære Hyanna..
Føj for fa.... en beretning,, har du tænkt tanken om du måske har fået en blandet ressourceprofil.. du ved lidt af dit og lidt af en andens...
jeg har fået lidt debat igang på nordvestnyt.dk under den med når Finn går af..

Du råber altså bare højt hvis du trænger til at jeg/vi kommer forbi og læser med og giver dig ret i at jobcenteret er nærmest håbløst..
sender masser af knus... og idag har jeg for første gang givet point til et indlæg.. for lidt stjerner skal du da have.. jeg sad længe for at finde ud af hvordan... smiler...
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2009, 04:31   #132
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Sidder kl. 3.30, efter at have sovet nogle timer og læser dit indlæg, Huldra, og HYLER AF GRIN ...

Jeg kunne godt tænke mig at indføre HAG, på linie med LOL osv.

Jeg har været medlem af K10 i lidt over et år.

Lagde da, i begyndelsen, godt mærke til, at nogle havde fået karakterer af styrker og sådan noget.

Så da også godt, at nogle tråde havde nogle stjerner og sådan noget, og så har jeg glemt det igen, for jeg har jo bare læst og læst på de tråde, der er kommet ind og har tænkt: "Kan jeg bidrage med noget?"

Nogen gange er det lykkedes, og så har jeg jo bare været glad ... er jo blevet lidt dygtigere

En dag kom jeg til at opdage, jeg var steget til styrke 2

Så begyndte jeg at undre mig, og lede rundt i alt det der med styrker og vurderinger .... Ja, man lærer sq da også hele tiden noget nyt på K10!

Men vil altså lige sige: Det var en joke, den med kommentaren til Ragdoll, da jeg jo mener at hver eneste person, der skriver på K10, er et unikt menneske, der enten har en god 'historie' (erfaring) med det offentlige (hvilket, desværre er de færreste), eller også er der os andre, der må kæmpe og kæmpe en ulige kamp med det offentlige, selvom vi er syge

Har pt bare en syg humor.

Vil også lige sige til dig: "Skid på 'stjernerne', men vil meget gerne have besøg eller besøge dig (jer), så du kan se at det ikke bare er Viper og mig der er tosset!"

Bliver det sq nok (altså, tosset), hvis den kommune bliver ved med det her!

Skriver en pm til dig!

Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 12-10-2009 kl. 06:02. Årsag: Havde glemt den med min syge humor
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2009, 22:43   #133
Julcha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2009
Lokation: Nordjylland
Alder: 42
Indlæg: 196
Styrke: 16
Julcha er ny på vejen
Puha kære Hyanna. De bliver da ved!! Jeg kan desværre ikke komme med noget brugbart i forbindelse med din ressourceprofil. Jeg sidder bare her og ved helt ærligt ikke om jeg skal grine eller græde over det her. Det er kommunen i en nøddeskal. De har ikke styr på en dyt, og minder allermest om de der stakkels mus der bliver sat ind i en labyrint, som render frem og tilbage, til siden og op og ned, uden egentlig at ane hvor de skal hen, hvad de skal lave og hvordan det skal gøres. Er sikker på IQ´en ej heller er helt ved siden afi den sammenligning.

Jeg håber inderligt at du en dag i den nærmeste fremtid for første gang kan se din ressourceprofil rettet igennem uden fejl, manglende oplysninger osv. Men du skal nok ikke regne med det, det er jo Cirkus Kommune vi taler om her.

Mange herfra
Julcha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2009, 23:12   #134
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Det er jo fuldstændigt absurd. Jeg er ked af, at jeg ikke kan overskue din sag nok til at hjælpe med råd, men et klem kan jeg da give. Jeg håber, du bliver ved med at kæmpe, for dét er da for galt.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2009, 10:50   #135
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Et lille svar skal I da ha', så jeg siger tusinde tak for ord og og så et læs tilbage til jer

Nu skal I altså ikke blive alt for bekymret, hvis jeg ikke skriver så meget, som jeg plejer, for jeg sidder og roder med ressourceprofiler (4 forskellige faktisk), så jeg har lidt småtravlt, for tiden !£# ¤ %()!!&"!!! < Biiiib!

Men jeg skal nok vende 'frygteligt' tilbage ... Er jo rasende, så jeg 'rider' på den energi + den gode støtte jeg får fra Viper og jer søde mennesker

til jer alle fra Hyanna

PS: Jeg er igang med det, som Buster engang svarede til familiens spørgsmål om 'hvad hun da gik og lavede siden de ikke hørte noget fra hende?' ... Hun svarede: "Hygger mig med kommunen!"
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 14-10-2009 kl. 10:57.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2009, 11:13   #136
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Sender dig også 1000 Hyanna.

Glæder mig til at følge den videre udvikling i din sag. Hvor jeg helt klart, håber alt går til din fordel.

Kan ellers godt lide din fortolkning " hygger med kommunen" Ja det var skisme ikke nødvendigt, hvis de gjorde deres arbejde ordentligt. Sørgede for at have styr på papirerne og havde respekt for mennesker. Vi er altså levende og ikke bare en ting man kan behandle som l...

Godt du har super støtte på hjemmefronten...... du må endelig hilse Viper. Så lig hovederne i blød og sæt den kommene på plads engang for altid.

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2009, 08:16   #137
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Selv om der ikke er så meget at grine af, så vil Viper og jeg da liiige dele lidt af vores syge humor med jer:

Altså en ting kan man sige: Denne gang har jeg da fået en ressourceprofil, man kan læse, i modsætning til de 3 første versioner, hvilket også var et af punkterne i min indsigelse vedr. påtænkt stop af mine sygedagpenge, som blev afleveret i Borgerservice den 8. juli i år.

Min sagsbehandler har endda mandet sig op til at skrive hele min indsigelse ind i min ressourceprofil, som han jo ikke gad læse før han sendte den endelige afgørelse om stop af sygedagpenge

At der så er tilføjet noget under gamle datoer, er forsvundet et par diagnoser, at han ikke kan finde ud af tilføje rettelser af fejlagtige oplysninger (det kunne min sagsbehandler fra før kommunesamlægningen godt finde ud af), og at min sagsbehandler har været 3 måneder (13 uger) om at omvurdere min sag, efter indsigelsen, om end med samme resultat = 0 sygedagpenge .... Jamen, er det ikke forbløffende?

Nå, han er nok ikke nået til min anke endnu

Så er det da godt, at jeg har sendt den direkte til Beskæftigelsesankenævnet, for jeg er jo altid parat til at hjælpe, ikk'?

Sjovt nok, har han da nået at kigge på min pensionsansøgning, som han indstiller til afslag

Jeg troede sq da at sagsbehandleren havde sendt min anke videre, da jeg ikke havde hørt en lyd efter hverken 4 eller 8 uger, eller at han havde glemt mig .... nå, der jo så meget i min sag, jeg ikke forstår .... meeen, jeg er da glad for at have opnået at få en ressourceprofil jeg kan læse, nu jeg har søgt pension

Varme hilsner til jer, fra en Hyanna, der, sammen med Viper, har 'hygget sig' med 4 ressourceprofiler de 2 sidste dage ;o\

PS: Mon det er sådan i Odsherred kommune, at man skal søge pension efter § 17 for at få en læselig ressourceprofil?
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 15-10-2009 kl. 10:35. Årsag: PS
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2009, 10:55   #138
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg er altså lidt fortørnet/misundelig/overrasket over, at du, som kun har været i systemet i ganske få år, allerede har 4 (FIRE) ressourceprofiler, mens jeg, som har vadet rundt i manegen i ca. 14 år kun har 1 (en) ressourceprofil.

Ironi kan forekomme.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2009, 10:57   #139
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
GUUUUD hvor er du HELDIG at du i det hele taget har en RP -og så i hele 4 udgaver!

Eeiij, kunne ikke lade være, den var for oplagt

Jamen, da godt at se at du har hygget dig med kommunen, så ønsker vi for dig at det bringer et brugbart resultat
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2009, 12:18   #140
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Jamen søde Trold .... Efter at have siddet de 2 sidste dage med hovedet begravet i RP'erne, er Viper og jeg nået til det resultat, at der er tale om 4 forskellige udgaver af samme ressourceprofil, selvfølgelig med lidt 'vaklen i sagsbehandler-gelederne' om man nu skulle slette mig her og tilføje mig der

Så mere 'fortørnet' osv. bør du altså heller ikke være

Vi har bare været i tvivl, fordi kopieringen af de 3 første udgaver, udelod sådanne 'uvæsentlige' detaljer som overskrifter, så som "Helbredsmæssige forhold i relation til arbejdsmarkedet" (kun et eksempel), lidt tekst, der manglede foroven på siderne, lidt ændringer fra gang til gang osv.

Jamen, jeg er da også frygtelig ked af jeg ikke kunne gætte mig til, hvad der skulle stå de forskellige steder, så jeg kunne forholde mig til ressourceprofilen, som jeg jo ikke har været med til at udarbejde; men jeg er jo også så besværlig, og troede jo, naivt, at RP ikke skulle være en ren gætteleg

Men nu er jeg jo glad igen, for nu har jeg jo fået en ressourceprofil jeg kan forholde mig til

Varme hilsner fra Hyanna

PS: Let sarkasme kan forekomme i ovenstående indslag!
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Lidt om mig ziggy Din historie 20 16-03-2011 11:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension