K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-01-2010, 19:15   #31
Sailaka
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2009
Indlæg: 27
Styrke: 16
Sailaka er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
WWWWOW!!!!!! 1 kr. Tænk om fejlen ikke var blevet opdaget i tide, og de skulle udskrive en check på 12 kr når året var gået, damn!!!!
Hehe, det ville så være den ene krone plus de 36 kr, der skulle ganges med 12.

Jeg har lige lavet en beregning af det hele og den siger at med den huslejestigning på 181 kr, det nye og korrekte beløb i boligsikring, den lidt højere førtidspension og den lavere trækprocent, så får jeg hele 439 kr om måneden mere til mig selv efter skat.

EDIT: Havde lavet en ret stor regnefejl.

Sidst redigeret af Sailaka; 05-01-2010 kl. 19:42.
Sailaka er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2010, 23:42   #32
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nå, men dét beløb er da ikke at kimse af!!!!

Der kan da sagtens blive til et par gode middage!!!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2010, 01:52   #33
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nå, men dét beløb er da ikke at kimse af!!!!

Der kan da sagtens blive til et par gode middage!!!

Husk at lægge til side til de forhøjede elpriser og hvad de ellers lader stige.. for at der kan blive flere penge til de rige.

for os som er syge og hjemme hele dagen, er det jo en ekstra straf.. for vi forbruger jo mere strøm,vand og sådan når vi er her 24/7.
plus at mange af os kræver ekstra varme til smerterne.

men jeg håber da at der bliver til lidt mere glæde til jer..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2010, 02:21   #34
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaa, man sku måske bruge pengene på fyrfadslys og vaskebrædt
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2010, 09:11   #35
anetta
Hvor skulle jeg ellers være
 
anettas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2007
Lokation: Lolland
Indlæg: 127
Styrke: 18
anetta er ny på vejen
ja,min bolig sikring er også reguleret op,hele 10 kr,-,lidt har også ret...

men jeg fik brev om,hvad jeg fik mere,samt at boligsikring blev sat på konto d.04.01.10.den var også på kontoen...


så mangler vi alle bare,at se hvad vores FP bliver den sidste dag i januar...eller lang vinternæse pga. af de mange stigninger,til afgifter,mer' udgifter mm...som du så rigtigt skriver huldra...

Sidst redigeret af anetta; 06-01-2010 kl. 09:18.
anetta er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2010, 09:19   #36
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
HOV HOV er i nu sikker på at den nye bolig sikrings/ydelse har taget højde for den nye store stigning i jeres pension
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2010, 11:08   #37
Skovblomst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Skovblomsts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2006
Lokation: Fyn
Alder: 48
Indlæg: 114
Styrke: 18
Skovblomst er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
Husk at lægge til side til de forhøjede elpriser og hvad de ellers lader stige.. for at der kan blive flere penge til de rige.

for os som er syge og hjemme hele dagen, er det jo en ekstra straf.. for vi forbruger jo mere strøm,vand og sådan når vi er her 24/7.
plus at mange af os kræver ekstra varme til smerterne.

men jeg håber da at der bliver til lidt mere glæde til jer..
Hørt !!
Vi må vel bare tage noget mere tøj på, eller købe ekstra tæpper, og så ellers slukke for alt om dagen, og så bare sidde og pille navle/næse og kigge ud ad vinduet og se andre leve
__________________
Skovblomst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2010, 12:28   #38
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
Husk at lægge til side til de forhøjede elpriser og hvad de ellers lader stige.. for at der kan blive flere penge til de rige.

for os som er syge og hjemme hele dagen, er det jo en ekstra straf.. for vi forbruger jo mere strøm,vand og sådan når vi er her 24/7.
plus at mange af os kræver ekstra varme til smerterne.

men jeg håber da at der bliver til lidt mere glæde til jer..

Sjovt det sidder jeg også og tænker når folk skriver at de får 200-600 mere om måneden de er hurtigt væk , i sær hvis man ryger he he

Jeg bor i Køge kommune og de sætter jo grundskylden op og det rammer både lejer som ejer , og så har jeg lige fået en huslejeforhøjelse igen igen jeg har på to år haft stigninger på 500 kr , så alt i alt så er der et fedt minus her ....

og min varmeregning er også steget ..

Min søn bor i en unghybel 30 kvm 2850 koster den og så kommer der el oveni, den mindste af mine sønner flytter om 14 dage han har lejet en 4 rums sammen med to venner så de hver skal betale 2800 men det er så med strøm varme og internet og vand, og så får de et fælles køkken og bad (i unghybler er der ikke noget køkken) forslog den store det samme han sagde med det samme nej...

Han konkluderede at han nu har boet i den lille (dyre) så længe og han kun har to år tilbage af uddannelse så der bliver han og når hans uddanelse slutter så er han den der flytter til Sverige ...

gad vide om der nogensinde er nogen der tænker over at det er de høje lejepriser der gør at dansker i social boligbyggeri ikke kan klare deres økonomi, jeg er snart oppe på 7000 for en 3 rums og så får jeg at vide at jeg bare kan flytte i noget billigere men men dem i de billige lejligheder vil sq ikke flytte ud
  Besvar med citat
Gammel 06-01-2010, 12:32   #39
anetta
Hvor skulle jeg ellers være
 
anettas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2007
Lokation: Lolland
Indlæg: 127
Styrke: 18
anetta er ny på vejen
@ c.l.e.o

i det brev ,som jeg fik,ang. mere i boligsikring,stod der hvad FP var,beregnet til for 2010,altså stigningen,så det har de medregnet,så jeg spændt på udfaldet,sidst i januar,hvor mange snefnug der drysser,ind på kontoen,eller som skrevet fra før,måske en lang vinternæse
anetta er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2010, 16:11   #40
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen der er da HELT KLART et bestemt formål med, at vi får mere udbetalt. Regeringen giver som bekendt IKKE noget, uden at få meget meget mere igen....

Personligt får jeg omkring 9500 kr mere om året brutto, hvilket jeg synes det er 'mange penge' så derfor er jeg ekstra bekymret. Så det bliver spændende at få den der 'aha oplevelse' i løbet af året, der bekrafter at vi er blevet tildelt lokkemad der udelukkende skal sikre dem flere penge på krogen....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
11 år er gået Stute. Hvordan forløb det da du søgte fleks? 2 26-02-2013 06:44
Det er lige gået op for mig! Læge + lægekonsulent forstår ikke HMS hboegelund Dit og Dat 37 30-06-2011 12:49
Så er førtidspensionen i hus ;o) Lunasdatter Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 54 29-03-2011 18:13
Så kom afgørelsen - endnu ikke gået op for mig L. Hagenau Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 31 20-04-2010 23:19
Førtidspensionen Vivi Andersen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 31-01-2007 00:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension