K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2008, 10:00   #15
bo m
Elsker at være her på K10
 
bo ms avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2007
Lokation: næstved
Alder: 69
Indlæg: 65
Styrke: 17
bo m er ny på vejen
hej igen, jeg kender godt den kommunale trædemølle, sådan havde jeg det ihvertfald de mange år jeg brugte den, de jobs jeg har haft har jeg selv fundet, men det er blevet sværere, så jeg henvendte mig til jobbutikken her i byen og det lød godt og siden har jeg intet hørt. Jeg mener at det i mange år har været en privat fond,næsborgfonden, der er brugt her i byen og nu er det en anden, vist, jeg kender kun ledige på dagpenge der har fået job der, jeg tror skåne/fleksjob er lavpriotering, og at mange arbejdsgivere opfatter det som besværligt at have med at gøre. Jeg kunne ønske mig at næstved kommune udviste social ansvarlighed og ansatte nogle af os, meen der er et andet problem jeg og andre jeg har talt med har oplevet, en nedladende, misundelig? holdning til os der " bare" arbejder på deltid, så der er efter min mening en masse en privat aktør skal kunne forholde sig til hvis det skal kaldes professionelt.
__________________
bo m
bo m er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kvalitetskontrol af andre aktører zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 16 19-10-2011 12:06
Kontrol med andre aktører zuza Nyt om loven 1 28-04-2010 23:11
Andre aktører og oplysninger fra læger zuza Kommunernes Tavshedspligt 2 06-12-2008 20:23
Andre aktører zuza Et godt link! 0 14-05-2008 23:35
Andre aktører 1. januar 2008 zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 2 08-08-2007 19:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension