K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Hjælpemidler til handicappede

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælpemidler til handicappede Kender du til det at søge hjælpemiddler ?

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-02-2010, 12:08   #1
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Besøg af kommunen..

Hej
Jeg har søgt om hjælpemidler i første omgang en el-cykel, men det kunne de ikke hjælpe med som bevilling til en form for genoptræning- til bare fordi fys henviste til, at det ville være genialt for en som med med belastning stillie og rolig - og træning og frisk luft hverdag.
Jeg fik afslag i tlf og blev meget vred i tlf. Overbevidste kommunen om at jeg også skal på sigt bruge den til mit fleks job. Er dårligere og dårligere - dage jeg slet ingen vegne kommer.
Jamen hvordan forbereder jeg mig godt nok til kommunen kommer her?? Og er det normalt de kommer her? Og gider da snart ikke være så flink - for kan jeg søge om en bil gør jeg det og hvordan?
Synes sgu der kun er bøvl med hjælpemidler fik bevilliget rengøring i 3 måneder fordi det sgu frigøre mere tid til min genoptræning. Men gad ikke søge på ny, for blir mere stresset over de 45 min hver 14 dag. Så afmeldte og købte en robot til at støvsuge og vaske gulvene. Og de klodser som der sgu komme til min seng, ja dem har jeg da aldrig set. Og ringede til job konsulent om man ku få bevillingen til skærm briller, jo hvis jeg havde været blind og havde fået fleks på det grundlag. Så skidt da med ens syn pludselig også spasser ud. Ja vi slåes med mange kampe.. Og Ja det er sgu da langt ude de svar man blir spist af med, og vi finder os i det argghh...
Nå men hvordan kan jeg forberede mit møde bedst mulig? Gode råd modtages. Takker..
Knus
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Efter besøg hos lægen... Susanne2412 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 02-08-2010 19:10
Rigsrevisionen har være på besøg..... phhmw Alt det andet 5 08-01-2010 21:49
besøg af min Sagsbehandler... sweetie Alt det andet 10 11-12-2009 17:55
sagbehandler på besøg?? santos Alt det andet 8 28-07-2008 11:52
500.000 unikke besøg zuza Politik og Samfund 2 14-08-2007 19:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension