K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2013, 01:33   #11
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Det var som barn og igennem lang tid. Personen blev aldrig anmeldt den gang, da jeg slet ikke turde det og min hjerne gik til sidst over i zombie/automat mode nærmest. Meget af min ungdom blev ødelagt pga. dette.

I dag har jeg ikke rigtigt noget behov for at nogen skal straffes. Jeg har mere behov for hjælp og plads i hverdagen.

Det her er første gang jeg nævner det ud over meget nære veninder, en behandler, min mor/far og min kæreste. Men faktisk har ingen vidst det indtil en 3 års tid siden.

Jeg vil helst ikke gå i mere detaljer sådan offentligt. Men der er ihvertfald lidt af det. En smule off topic.

Jeg har modtaget behandling, men det har ikke hjulpet med mit primære problem at mareridtet og tankerne tager overhånd når jeg forsøger at sove.

Derfor jeg måske kan virke lidt manisk med hensyn til sovemedicin. For ikke nok med det hjælper mod det fysiske problem, så giver det mig også en "off" knap istedet for at sidde minut for minut i et mørkt dybt hul. Ja, jeg har prøvet alverdens trick, behandlinger, andet medicin/alternativ medicin, osv. men omkostningerne er enorme hver gang jeg skal igennem forsøgsmøllen. Så ville ønske de ikke gjorde det til sådan en konstant kamp at få det som rent faktisk virker, endda uden nævneværdige bivirkninger.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeres mening? Frk Tippe Din historie 8 11-10-2012 23:04
din mening om min søns førtidspensionssag ? khawk1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 02-07-2012 12:57
Jeres syn/mening ladytass Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 09-05-2012 09:33
Giv din mening til kende buster Politik og Samfund 4 12-09-2010 10:10
Jeres mening!!!!! Sonia At søge førtidspension 6 16-05-2010 13:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension