K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-05-2010, 19:22   #7
LLA
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-11 2009
Indlæg: 18
Styrke: 15
LLA er ny på vejen
Det er en § 18 og jeg har fundet ud af hvad de "hatte" har gang i. JEG ER RASENDE !!! De , visitations udvalget. vil have at jeg skal sætte mine to børn i aflastning unden for hjemmet, for at de kan arbejdsprøve mig. At jeg bare havde at "makke ret" fordi det som de har sagt om afslag , retter pensionsteamet sig efter. Der står en del mere som er lige så uforskammet.
Jeg har samtlige, incl deres egen lægekonsulents, udtagelse på at arbejdsprøvning er kon.... et eller andet, kan ikke lige huske ordet, samt at jeg har kroniske varige lidelser, at jeg ikke kan sættes tilbage på arbejdsmarket.
Jeg har så henvendt mig til min store datters sagsbehandler i handicapcenteret for en udtagelse, og hun blev godt nok tosset på dem. Hun har skrevet et 3 sider langt brev som støtter op om mig og mine børn og hun giver dem en verbal overhaling med samtlige relevante paragrafer.
Det har jeg afleveret tilbage tilmin vejleder som støtter mig, og nu venter jeg så på om de stadig står fast på deres afslag, hvorefter den så sendes til pensionsteamet. Puha, det er hårdt, men det gik over gevind da de begyndte at spille smarte ang mine børn. Vi har støtte og opbakning alle dem som er ind over mig og børnene, heldigvis for hvor kunne vi ellers have stået.
I næste uge tager jeg sagen ind til borgerrådgivningen, for dette kan næppe være lovlig opførelse...... godt jeg har det på skrift.
LLA er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ny og forvirret ninnaj Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 1 09-09-2013 10:25
Er noget så forvirret. rendoghop Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 01-09-2011 19:02
Forvirret FrkNorden Alt det andet 6 08-10-2009 02:43
ikke noget med noget at gøre Hejdien Dit og Dat 5 16-06-2008 14:48
Jeg kender ikke noget til noget Stella Politik og Samfund 4 28-04-2008 18:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension