Se enkelt indlæg
Gammel 28-07-2017, 07:51   #7
UngJyde
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2017
Indlæg: 3
Styrke: 0
UngJyde er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nørd Se meddelelser
Undskyld mit uhøflige spørgsmål men er du dansk statsborger?

Ud fra din forklaring lyder du til at være dansk og hvis dette er korrekt og du kun har været væk i nogle år, så er det formentlig ikke lovligt at du kommer på integrationsydelse bare fordi du har været bosat i England.
Ja jeg er født og opvokset i Danmark. Jeg boede i England i godt og vel 6 måneder, men kunne med gode grunde først få en adresse i Danmark efter 18 måneders adresse i England.

Jeg har endda vist dem kontoudtog fra min nemkonto som er fortaget i den periode hvor jeg skulle bo i England, hvor jeg har hævet i bla. Nordea + brugt VISA Electron i Dagligvarer butikker osv.

Problemet med psykiatrien er at jeg ikke vil på medicin og det kræves for at få hjælp. Jeg fortalte lægen flere gange dernede at jeg ikke kunne mærke noget og fik det værre (til et punkt hvor jeg var bange for hvad jeg kunne finde på) Hvor lægen forklarede mig at det ville være sådan i en periode. Og det er ikke forsvarligt.

Jeg vil ikke lyde som et offer, men det kan ikke være rigtigt at jeg skal satse mit liv for at kunne få den hjælp jeg har brug for?

Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære UngJyde.

Du oplyser også, at du ikke ønskede at indtage den ordinerede medicin.

Du kommer ikke ind på din diagnose.

Er du tilknyttet en psykiater?

Din broder har diagnosen ""Paranoid Skizofreni samt Generaliseret angst" Har han kontakt til psykiatrien? Tager han heller ikke den ordineret medicin?

Bliv her på din tråd fremover, så vi andre ikke skal lede after oplysninger i din sag. Læs disse råd for nye på k10:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=28928

I nærmeste fremtid skal du tage nogle beslutninger, fordi fremtiden vil bringe endnu større problemer til dig, hvis ikke du tilfredsstiller systemet.

Hvem har ordineret den medicin, som du ikke ønsker at indtage?

Nu har du k10 som kan hjælpe dig med de kommunale juridiske spørgsmål og det er jo ikke så ringe endda.

Op på hesten igen.

Hilsen Peter

Tusinde tak for opbakningen Peter.
Jeg har desværre ingen kontakt med min bror længere da jeg valgte at tage afstand fra ham. Og ja han har været tilknyttet psykiatrien (bla. dengang han havde forældremyndigheden over mig) Og er nu tilkendt førtidspension.

Jeg er slet ikke tilknyttet kommunen eller psykiatrien lige pt. Da jeg blev afsluttet ved kommunen fordi de mente jeg var uddannelsesparat. Hvilket jeg kan sige med 100% jeg ikke er.
UngJyde er ikke logget ind   Besvar med citat