Se enkelt indlæg
Gammel 28-10-2015, 22:51   #26
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.748
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg er en kvinde på 55 år og på 8. år med rygsmerter

http://www.k10.dk/showthread.php?t=32842

I april 2015 var jeg så hos min læge som sendte mig videre til rtg. det viste sig at jeg har en S-formet skoliose. Blve sendt til fys igen og til en reumatolog som ikke kunne hjælpe. Fys i 5 mdr. hjalp ikke, har forsøgt kiropraktor uden virkning.

Det viser sig at jeg udover min skoliose har jeg Modic forandringer og at diskus mangler mellem L2 og L3

Vi fik tilsendt en CD rom med MR scanning og beskrivelser og sendte det videre til Hanne Albert på Modic klinikken i Odense. Har fået en tid, men har nu samtidig fået at vide at det ikke vil hjælpe og at der kun er 50/50 % chance for at Modic forandringerne vil blive bedre.

Var til slut evaluering på Gentofte den 21.10.2015 og ryglægen der sagde at der muligvis ville en mulighed for at indsætte en diskus implantat mellem L3 og L2 og L3 eller lave en stivgørende operation.

jeg har prøvet i det 12 ugers forløb på Gentofte hvor jeg blev anvist til bassin træning i varmt vand. Blev anvist til 12 ganges træning men dette hjalp heller ikke. Træner nu lidt hjemme, men føler mig lost og fortabt.

Træning gav også forøget smerte og ingen lindring.

Endnu en historie, hvor der kunne gøres noget ved problemet, men ender som i alt for mange tilfælde med at patienten efterlades uden professionel behandling.

Det er rystende!


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat