Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2014, 11:20   #11
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Nu er du præcis der, hvor jeg var i 2002

Kære Mshp

Opgivet af systemet, men vi skal lige forsøge med.......

.... tværfaglig udredning, som er ganske behageligt med den opmærksomhed og afsluttende med den anden sidste mulighed for medicinering, før Metadon.

Jeg er ikke imponeret!

Hvis ikke der kommer gang i din sag meget hurtigt, uden forsinkelser, anbefaler jeg dig at søge pension iht §17, på det foreliggende grundlag.

Men FØRST skal du søge aktindsigt ved alle 100%, læger, speciallæger, hospitaler og kommunen. Det er første skridt, som du ikke kan undgå.

Du skal vide alt 100% om hvad andre har oplyst til din kommunale journal, som er udgangspunktet for senere afgørelser, for dit liv.

Uanset hvilke diagnoser du har og hvad der skrives i de kloge bøger, kan ingen overbevise mig om, at løsningen for dig er passivitet uden nogen form for genoptræning. Udført af professionelle der har stor kendskab til dine muligheder.

Du er oppe imod et system, der bevilger fleksjob til syge medborgere på 900 sekunder om ugen, imod deres vilje.

Mennesker der smiler til dig, vil ikke nødvendigvis dig det godt, men har skjulte dagsordner. Stol kun på dig selv.

Juridisk og taktisk har du nu modtaget en "Sorteper" i dit forløb ved at en smertelæge udtaler at han ikke opgiver dig men kan faktuelt kun tilbyde dig Oxynormer, lige inden sidste mulighed Metadon.

Ergoterapeut og fys erklæringer? Ja, hvis tiden skal trækkes ud.

Dette vil kommunen og Rehabiliteringsteamet gribe som en mulighed for at ikke alle behandlingsmuligheder er opbrugt.

Derfor: Stol kun på dig selv og vær dig bevidst om ikke at være naiv. Dette kan lyde lidt hårdt, men er fremsat af bitter erfaring gennem 34 år.

Læs og følg disse råd for nye på k10.:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=28928

Bedste hilsner

Peter

Sidst redigeret af phhmw; 11-07-2014 kl. 11:56.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat